Heia Brann!

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Innlegg
15.738
Antall liker
3.918
Sted
Oslo
Så fint for Bergen og Brann da. ::)

Etter et halvt år i Bergen, så er det et eller annet i bakhodet som forteller meg at Bergensere er forferdelig dårlige vinnere men.... :p
 

JEJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.09.2006
Innlegg
511
Antall liker
42
BT, vi skal oppføre oss fint :p

mvh

Johan
 

palmaris

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.11.2002
Innlegg
1.587
Antall liker
996
Torget vurderinger
1
Ser bra ut i Belgia og no ;D!
 

nescafe

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.03.2005
Innlegg
572
Antall liker
5
Torget vurderinger
2
Tror ikke de klarer å rote bort dette nei! Kanksje de får samlet litt rankingpoeng for norsk fotball.
 

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
2.828
Antall liker
10
nescafe skrev:
Tror ikke de klarer å rote bort dette nei! Kanksje de får samlet litt rankingpoeng for norsk fotball.
Der var du litt snar i uttalelsen. Nå er det 1-2, og et kvarter igjen å spille :eek:.

Frank
 

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
2.828
Antall liker
10
Utvisning for Brugge. 10 minutter igjen.
 

JEJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.09.2006
Innlegg
511
Antall liker
42
Det holder for Brann og vinne med ett mål ;D
 

palmaris

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.11.2002
Innlegg
1.587
Antall liker
996
Torget vurderinger
1
Det vart siger! No byrjer det å likna på noko ;D ;D ;D
 

Harvest

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.05.2007
Innlegg
319
Antall liker
7
At brann skulle slå ut Brugge må jeg virkelig si imponerte!

Jeg må faktisk vedgå at brann akkurat nå er det beste laget i Norge. I motsetning til RBK har de hatt den samme treneren i flere år, en relativt stabil førsteellever over tid, spillere som er i sin beste alder (25- et par og tredve år) og rutine. Faktisk mye her som minner om RBK for noen sesonger siden, selv om de fortsatt har til gode å varte opp med fotball og angrepsmønster ala RBK på siste havdel av 1990-tallet.

Men: RBK kommer tilbake! Her er det en ny generasjon som må få et par sesonger på baken før de kan bli stabile nok til å briljere mer enn bare glimtvis, og jeg føler meg trygg fordi vi har de største talentene (Ciljan, Tettey, Traore og Sapara). Bare vent Bergen og dere andre!

Inntil RBK er seg selv igjen håper jeg faktisk brann kan vise at også andre lag enn RBK kan få det til ute i Europa.

Lykke til!

Hilsen ROSENBORGfan (som også lurer på hva som fikk RBK til å sende Helstad til bergen??)
 

JEJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.09.2006
Innlegg
511
Antall liker
42
Ja dette var gøy! Hadde ikke den helt
store troen på Brugge kampen!

Mvh

Johan
 

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Innlegg
2.947
Antall liker
20
Såvidt jeg husker hadde Knut Langeland i BT et nokså pessimistisk forhåndstips (5. plass?). Har noen en link til Bergens Tidendes forhåndstips? Evt husker rekkefølgen?
 

JEJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.09.2006
Innlegg
511
Antall liker
42
Hei BBKING, finner ikke linken! Langeland har sikkert fått artikkelen slettet!

Han sitter forhåpentlighvis i BT sin skammekrok! ;D

mvh

JOhan
 
O

omholt

Gjest
Endelig! Gratulerer Brann og all Brann fans. Gullet é kommet hem!
 

KapteinUfattelig

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
511
Antall liker
154
Torget vurderinger
4
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!
Røsk meg i rævskjegget så utrolig digg! Selv Brann kan vel ikke somle bort dette ??? ::) ;D
 

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.997
Antall liker
6.233
Torget vurderinger
32
Som Sandefjord-supporter var dette en trist serierunde, men jeg fikk faktisk tårer i øynene da Karadas stanget inn 2-1 målet på overtid.

Jeg unner Brann og Bergen dette seriegullet av hele mitt hjerte.
 
S

Stover

Gjest
Gratulerer med teoretisk og sikkert praktisk seriegull til Brann og alle supportere!
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.200
Antall liker
6.569
Hva mener disse bergenserne egentlig med at gullet skal hem?
Her klarer de å vinne seriegull for første gang på 44 år, og så vil de ikke ha det?
 

palmaris

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.11.2002
Innlegg
1.587
Antall liker
996
Torget vurderinger
1
Fantastisk stemning på Stadion i kveld! ;D
 

JD

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.02.2002
Innlegg
899
Antall liker
56
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Palmaris skrev:
Fantastisk stemning på Stadion i kveld! ;D
Det tok jo helt av etter at Azar stanget inn 2-1. Må si at jeg ble mest imponert over JG Solli, venstrebacken til Lyn må ha vært kraftig svimmel etter i kveld.

Ikke noe teoretisk snakk, dette er i boks!!
 

OKA

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.03.2002
Innlegg
1.273
Antall liker
418
Helt utrolig gøy. Fantastisk bilde på forsiden av Dagbladet nå, det hadde vært noe for fotokonkurransen.




Angående "gullet skal hem", så er det en liten selvironisk vri på at gullet havner i Bergen igjen, der gullet først kom da den moderne serien startet i 1962. (Gull da og påfølgende år og så nedrykk i 64!! ;-) )


Med et lite forbehold kan vi se på Brann som en verdig seriemester, endelig svar kommer kanskje på bortebane mot Aalesund.
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.200
Antall liker
6.569
Det blir spennende å se hvordan Brann klarer seg i uefa-cupen, mot Basel, Hamburg, Stade Rennais og Dinamo Zagreb. Det er vel bare å ønske lykke til!
 

sclalars

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2006
Innlegg
2.397
Antall liker
1.719
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
1
Vil bare benytte sjansen til å gratulere Bergen og Brann med å sende 5 østlendinger til landslaget! :p

Lars
 
H

hordasped

Gjest
sclalars skrev:
Vil bare benytte sjansen til å gratulere Bergen og Brann med å sende 5 østlendinger til landslaget! :p

Lars


BER OM DET

Glem Østlendingene

Gullet ska HEM
 

REX

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.08.2007
Innlegg
516
Antall liker
6
Jaja, det er vel bare å gratulere da. Er vel noen år siden sist ;D
 

sclalars

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2006
Innlegg
2.397
Antall liker
1.719
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
1
REX1 skrev:
Jaja, det er vel bare å gratulere da. Er vel noen år siden sist ;D
Skal ikke se bort i fra at det blir like lenge til neste gang, etter i år. Spørs om ikke Kniksen vrir seg litt i graven vel vitende om at det nesten ikke er bergensere på laget han sist (1962) førte til seriemesterskap.
Dere fortjener en feiring bortpå vestlandet. Sug på karamellen, den varer ikke så lenge!

mvh
Lars
 

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Innlegg
2.947
Antall liker
20
sclalars skrev:
REX1 skrev:
Jaja, det er vel bare å gratulere da. Er vel noen år siden sist ;D
Skal ikke se bort i fra at det blir like lenge til neste gang, etter i år. Spørs om ikke Kniksen vrir seg litt i graven vel vitende om at det nesten ikke er bergensere på laget han sist (1962) førte til seriemesterskap.
Dere fortjener en feiring bortpå vestlandet. Sug på karamellen, den varer ikke så lenge!

mvh
Lars
5 fra Bergen og Hordaland på banen i kampen mot Lyn (Oppdal, Hanstveit, Gunntveit, Dahl, Huseklepp), hvis det skulle ha noe å si.
 

JEJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.09.2006
Innlegg
511
Antall liker
42
Ikke lenge til feiringen starter nå ;D
 
B

bendis

Gjest

oje. bare 10min igjen og vi har ydmyket bergenserene ;D
 

KapteinUfattelig

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.01.2005
Innlegg
511
Antall liker
154
Torget vurderinger
4
Makan til uflaks! Etter Corrales' frispark i stolpen, og Huseklepps retur også i stolpen, dersom ballen hadde gått alle andre steder enn innenfor den 10 grader store sirkelbuen mot keeper, hadde det stått 2-2. Hva er oddsen for dét?? 35 mot 1!!! Og dessuten var ballen aldri ute når Sigurdssons mål ble annulert....furte, furte....Slikt skjer. Men det er uflaks. :mad: :'( :-\ :mad: :mad: :-\ :( :mad:

Skal gå med Brannskjerf på jobben på mandag uansett.
 
B

bendis

Gjest
udyktighet tror jeg vi kaller det ;D
tydelig hvem som eide dommeren iallefall. soleklart frispark til aafk og brann får det isteden!!??
 

JEJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.09.2006
Innlegg
511
Antall liker
42
ja,ja vi får se på Mandag :eek:
 
Topp Bunn