Hei.
Jeg har veldig lyst på platespiller, men er helt blank
Har sett litt på forskjellige spillere, men internett er jo ikke bra. Jo mer man søker, jo dyrere virker det som det blir.
Joda, den er bra, men trenger en annen pickup.
Den integrerte riaa er ikke bra, så du trenger en sånn også.
Hadde tenkt å legge i 4-5 tusen kroner, men med alt jeg leser er jeg redd jeg ikke blir fornøyd...
Pro-Ject Essential II Phono USB er på tilbud til under 3k. Er dette noe man blir fornøyd med? Må man kjøpe ny pickup og RIAA?
Når man leser rundt så virker det jo som om uten disse oppgraderingene, kan man likeså godt gi F i å handle :/
Rega Planar 2 er en annen jeg har sett på. Er dette et bedre kjøp? Den er jo i samme prisklasse. Og i mine øyne ser den mye bedre ut estetisk.
Vil Rega Planar 1 være et godt kjøp?
Blir dessverre litt forvirret og mest sannsynlig misinformert i all lesingen.
Håper på noen svar rundt dette så jeg får ro i sjelen
Jeg har veldig lyst på platespiller, men er helt blank
Har sett litt på forskjellige spillere, men internett er jo ikke bra. Jo mer man søker, jo dyrere virker det som det blir.
Joda, den er bra, men trenger en annen pickup.
Den integrerte riaa er ikke bra, så du trenger en sånn også.
Hadde tenkt å legge i 4-5 tusen kroner, men med alt jeg leser er jeg redd jeg ikke blir fornøyd...
Pro-Ject Essential II Phono USB er på tilbud til under 3k. Er dette noe man blir fornøyd med? Må man kjøpe ny pickup og RIAA?
Når man leser rundt så virker det jo som om uten disse oppgraderingene, kan man likeså godt gi F i å handle :/
Rega Planar 2 er en annen jeg har sett på. Er dette et bedre kjøp? Den er jo i samme prisklasse. Og i mine øyne ser den mye bedre ut estetisk.
Vil Rega Planar 1 være et godt kjøp?
Blir dessverre litt forvirret og mest sannsynlig misinformert i all lesingen.
Håper på noen svar rundt dette så jeg får ro i sjelen