|
Synes jeg du skal gjøre ja. Nye krybber på plass, senket mellomtone 15 cm. Flyttet diskant ned 20 cm og ut til ytterst av belle kassa. I tillegg snart tom for snus!JanR skrev:Morro
Må vel begynne å planlegge en sving oppom, snart.
/jan
Horn abstinenser løses best ved å ha horn tilgjengelig og spille masse musikk. Bilder kommer men hadde ikke tid da jeg måtte bruke noen timer til å nyte god musikk og pc bruker jeg ikke i stua.bia skrev:Får hornabstinenser av denne tråden.
Vi tåler et bilde til
Mvh
Klart jeg er ferdig med krybbene.mesut skrev:ferdig med nye krybber allerede?
her går det unna.![]()
Ikke stort å se på mister. To blokker med gips som ikke er behandlet på noe vis.mesut skrev:bilder bak horna så vi får sett krybba?
Hadde Makka Pakka sett de der hadde H.R fått en venn for livet.JanR skrev:Brukelig størrelse på de der 8)
![]()
/jan
Det må du, men jeg advarer deg - diabloen her er for viderekommende og ikke noe en amatør burde hive seg pågut_man skrev:Fin diablo! Må vise den til guttungene.. ;D
pengesluk skrev:Når kan jeg komme og hente hornene igjen?
pengesluk skrev:Når kan jeg komme og hente hornene igjen?
H.R skrev:Ikke stort å se på mister. To blokker med gips som ikke er behandlet på noe vis.mesut skrev:bilder bak horna så vi får sett krybba?
Har ikke tenkt å ha gips så alt for lenge da krybber skal CNC freses.
H.R skrev:pengesluk skrev:Når kan jeg komme og hente hornene igjen?Du prøver deg enda ja.![]()
Du kan komme for en lytt er det beste jeg kan tilby
Enkelt, men jeg lar andre slippe tilH.R skrev:Huff så ulidelig kjedelig ting kan være.
Fra å ha en potent lyd til sukkersøt og nærmest ydmyk klunking ut av høyttalerne.
All kraft er borte og anlegget har kommet i vegen for musikken. AC/DC låter som meditasjons musikk i ordets verste forstand.
Kan noen se hva som får meg til å tenke slikt?
H.R skrev:Huff så ulidelig kjedelig ting kan være.
Fra å ha en potent lyd til sukkersøt og nærmest ydmyk klunking ut av høyttalerne.
All kraft er borte og anlegget har kommet i vegen for musikken. AC/DC låter som meditasjons musikk i ordets verste forstand.
Kan noen se hva som får meg til å tenke slikt?
Har du bært opp hjerte blokkene, nei nå altså.H.R skrev:ikke bare treverk som mangler, men en fornuftig rør løsning. Forstår ikke hvorfor dette røret er så populært. Det får jo alt til å låte dølt ut jo, både i enkel og dobbel løsning, med og uten treverk. Nei takke meg til et rør som har litt pondus.
Katolikker gjør botsøvelser med ave mariaer og jeg har 300b. Burde bli katolikk.JanR skrev:Har du bært opp hjerte blokkene, nei nå altså.H.R skrev:ikke bare treverk som mangler, men en fornuftig rør løsning. Forstår ikke hvorfor dette røret er så populært. Det får jo alt til å låte dølt ut jo, både i enkel og dobbel løsning, med og uten treverk. Nei takke meg til et rør som har litt pondus.
/jan
Jeg bare skriver det jeg hører pg det er at hjemme hos meg er 300b blodfattig. Kunne godt tenkt å teste din bper da de er vel bra nok eller? Den 9 watteren jeg hadde var ikke kraftig nok til å fylle rommet og da jeg sitter 6-7 meter unna oh stua er stor så falt det sammen. Doublebeat er seff ikke i samme liga men har mer effekt og oppfattes bedre men langt unna mine 845 blokker.Nå kan ikke det heller sammenlignes helt da Raymond Celius har vært behjelpelig med gode planer for å be forbedte disse betraktlig.mesut skrev:det er bare å ta turen rundt omkring til folk og høre, så skjønner man at både 300b og transer kan låte fett dersom forsterkeren er bra nok og matchinga med høyttalere er riktig.
og klipsch heritage mellombasser som fan, imo.
;Dmesut skrev:pssst!
blir der for gæli, kan vi alltids biampe med p20 i bunn og s20 oppover ;D
H.R skrev:;Dmesut skrev:pssst!
Ville vært morro å prøve kjenner jeg, men om det funker så må man vel også konstantere at man må være splitter pine gal for å gå for 300b hjemme hos meg.mesut skrev:H.R skrev:;Dmesut skrev:pssst!
hvis ikke det gir nok juice, så kan vi vel trygt slå fast at du rett og slett ikke liker 300b 8)
Bare fordi jeg lurer - kan du peke meg til ET 300b oppsett som har kontroll i bassen?LMC skrev:he-he
ikke ment som forsvar, men å uttale seg om Lamborghini veigrep når de er utstyrt med diagonaldekk...da blir det liksom feil
enten det gjelder FE203 eller 300B må arbeidsbetingelsene være optimale for optimal peformance
mvh
Leif
Så det finnes ja. Godt å høre.pengesluk skrev:Marantz T-1
Western Electric 300B (4 stk./side.
harru fått stæsj fra fagernes?65finger skrev:Du må ta deg en tur ned H.R. HER SPILLER DET SOM FAEN og jeg har lånt en Avvphase som vi kan teste hos deg