Egentlig ikke, men noen ganger bare lyser det imot deg.H.R skrev:Finnes det noen som helst annen grunn til å sette sammen et anlegg??ErosLoveking skrev:Ser ut som et oppsett som er satt sammen for å spille musikk. Moro!
Fleksibel så det holder. Mangler bare en fasevender så ville den vel vært komplett ;DErosLoveking skrev:Egentlig ikke, men noen ganger bare lyser det imot deg.
Den RIIAen din så forresten ut som en særdeles fleksibel sak.
Det er en multispiller så absolutt.JanR skrev:Multispiller det der var det så ?
Flott maskineri
Hva er det jeg ser under racket, "diamanter" ala de fingers bruker ?
/jan
Nordby over grensen ÅHLENS HAR DIAMANTERH.R skrev:Diamanter ala fingern ja. Panduro 'Hifi og' hobby i sandvika har disse og sikkert andre. Her på Jessheim har ikke Panduro egen hifi avdeling så diamantene kunne ikke handles her.JanR skrev:Multispiller det der var det så ?
Flott maskineri
/jan
Dette får meg til å stille et spørsmål jeg har tenkt på en stund - hvordan pokker finner du dette og hvem som fører hva? Du er iofs ikke den jeg ser for meg som diller mest med hekling for å si det slik..... ;D65finger skrev:Nordby over grensen ÅHLENS HAR DIAMANTER
Panduro ja., kjent for å ha endel hifi tweaks de ;D65finger skrev:Nordby over grensen ÅHLENS HAR DIAMANTERH.R skrev:Diamanter ala fingern ja. Panduro 'Hifi og' hobby i sandvika har disse og sikkert andre. Her på Jessheim har ikke Panduro egen hifi avdeling så diamantene kunne ikke handles her.JanR skrev:Multispiller det der var det så ?
Flott maskineri
/jan
Skal kjøpe inn noen sett til deg å pelle meg nedover så vi kan prøveJanR skrev:Panduro ja., kjent for å ha endel hifi tweaks de ;D65finger skrev:Nordby over grensen ÅHLENS HAR DIAMANTERH.R skrev:Diamanter ala fingern ja. Panduro 'Hifi og' hobby i sandvika har disse og sikkert andre. Her på Jessheim har ikke Panduro egen hifi avdeling så diamantene kunne ikke handles her.JanR skrev:Multispiller det der var det så ?
Flott maskineri
/jan
Må jo ha noe kass.spilleren.
Finger's:
Nordby er jeg aldri, så det får være.
/jan
"Diamantene" fungerer bedre enn de fleste andre tilsvarende tweaks (kr. 20 pr. stykk) under utstyr - også på 80 kilos høyttalereH.R skrev:Dette får meg til å stille et spørsmål jeg har tenkt på en stund - hvordan pokker finner du dette og hvem som fører hva? Du er iofs ikke den jeg ser for meg som diller mest med hekling for å si det slik..... ;D65finger skrev:Nordby over grensen ÅHLENS HAR DIAMANTER
du burde teste det ut på flere komponenterJanR skrev:Alt av tweaks som ikke koster skjorta er verdt å teste ut.
Og min "perle" av en kass.spiller fortjener absolutt "diamanter" 8)
/jan
Har 5 sett selv - pokker så greitt under racket også - det lar seg flytte på uten å ødelegge gulvet.Oblivion skrev:"Diamantene" fungerer bedre enn de fleste andre tilsvarende tweaks (kr. 20 pr. stykk) under utstyr - også på 80 kilos høyttalere
Det er ikke nødvendigvis "fingern" som hadde ideen, men han har gjort en stor jobb med å finne alternative kilder når Panduro i Sandvika gikk tomme, og som diamant ambassadør ;D ;D ;D
"Diamantene" finnes også i flere størrelser som kan prøves ut...
Hva består fangsten av?H.R skrev:Jeg har vært opptatt med å saumfare loppemarked etter nye plater må forstås...65finger skrev:På tide å få ut nærbildene av resten
Mye klassisk, men best av alt "Folk og Røvere i kardemommeby" i førsteutgave som fremdeles var forseglet - og for hele 25 kroner65finger skrev:Hva består fangsten av?H.R skrev:Jeg har vært opptatt med å saumfare loppemarked etter nye plater må forstås...65finger skrev:På tide å få ut nærbildene av resten
Snedig tenktH.R skrev:De er det plass til. Bytter bare ut 15" med 6.5". Er jo ikke forskjell på ting likevel65finger skrev:Får håpe den svarte tønna får plass i belle
Greit å ta det når man først er inni der.H.R skrev:Klart jeg skudde til skruene - skal forhåpentlig ikke inn i den boksen på ei lang stund.
Gleder meg også - Ganske mye som må på plass. Du vet at du i likhet med de fleste er velkommen når det skal være vet du.JanR skrev:Greit å ta det når man først er inni der.
Gleder meg til du er ferdig med oppgraderingene, ikke umulig at jeg hiver meg i bilen og svinger oppom når den tid kommer.
/jan
Takker - du som måtte lide her i hemien mens jeg satt med skalpell og en tolmodighet som virkelig trengtes. Nuvel - du fikk din dose Orgelmusikk da - regner med du trengte denlaban skrev:Flott arbeide H.R
Mvh
Laban