|
HYL!JanR skrev:Gleder meg til å hilse på degemokid skrev:Sluttprodukter blir MYE finere enn Belle ;D![]()
/jan
ja, det er der jeg har det fra:pengesluk skrev:Hehe.. hold deg til sølvtøy, Leif, det er i første rekke DER du finner opphøyd rose ;D
Eller når du står bøyd og drar opp dreggen..
Portene er fra dynabel og har innvendig bassrør 10cm og flens som gir totalt 14.9cm monteringshullLagga skrev:Voksen basskasse ja.
Er nysgjerrig på diameter på portene.....?
Morten
Nei er nok ikke det - men pga avrundet form på ytre flens så må hullet nødvendigvis bli større for at portene skal gå i flukt med kassa...pengesluk skrev:Er portene utstyrt med nesten 2,5 cm. veggtykkelse? Det var seriøst.
Ach so - så ikke den detaljen på bildet. Men det er jo både logisk OG smart ja. Er de limt? Prøvde du forskjellig tuning først eller er de kappet etter beregningene?H.R skrev:Nei er nok ikke det - men pga avrundet form på ytre flens så må hullet nødvendigvis bli større for at portene skal gå i flukt med kassa...pengesluk skrev:Er portene utstyrt med nesten 2,5 cm. veggtykkelse? Det var seriøst.
Skal til å frese ut 20-30 cm med "badehette" Blir rundt og fint med en ventil i enden av det hele.Så kan jeg prøve meg frem ved å legge på en og en ring og rett og slett se om dette fører noen vei.pengesluk skrev:Aiai - straks mye smoothere! Det blir vel plass til en liten "badehette" håper jeg..?
Fortsatt imponert over fremdrift og kreativitet.
Nei - jeg har faktisk brukt matematikken for å regne meg til hvor lang port akkurat denne kassen skal ha til mine elementer.pengesluk skrev:Ach so - så ikke den detaljen på bildet. Men det er jo både logisk OG smart ja. Er de limt? Prøvde du forskjellig tuning først eller er de kappet etter beregningene?H.R skrev:Nei er nok ikke det - men pga avrundet form på ytre flens så må hullet nødvendigvis bli større for at portene skal gå i flukt med kassa...pengesluk skrev:Er portene utstyrt med nesten 2,5 cm. veggtykkelse? Det var seriøst.
Det er noe man tar over hodet for å ikke ta seg vann over hodet.LMC skrev:hva mener dere med "badehette?
mvh
Leif
Ser bra ut i den fargen, razza.madman skrev:De er å få i "light edition" også ;D
![]()
-m
plutoniumsfett!!pengesluk skrev:Ja absolutt, og ikke mye "light" over konstruksjonen som sådan, dette er TØFFE saker, de driverne spiller knallbra på de horna.
Grattis mad. Ser fett ut. Må nå skjule tråden for kona - får a se dette så er det frem med motorsaga ;D Dette må jeg jaggu meg høre en gang. Hva er målene på kassen i light edition versjonen?madman skrev:De er å få i "light edition" også ;D
-m
Dette ser jo flott ut ! gratulerer !madman skrev:De er å få i "light edition" også ;D
-m