J
J.J
Gjest
+ 1LMC skrev:HR er egentlig skap-arbeidsnarkoman, men er en jævel til å skjule det! :
mvh
Leif
;D
+ 1LMC skrev:HR er egentlig skap-arbeidsnarkoman, men er en jævel til å skjule det! :
mvh
Leif
Smart fyr han AriH.R skrev:Målet med arbeid er å vinne fritid.
Aristoteles
Målet med fritid er å unngå arbeidH.R skrev:Målet med arbeid er å vinne fritid.
Aristoteles
har du gravd ut hulrommet til den nye ondskapsbunkerenH.R skrev:Glemte å si at jeg har satt inn et par døreri garasjen i dag - slik at nå kan alt låses. ;D
H.R i mitten for de som ikke har sett - møtt han.65finger skrev:har du gravd ut hulrommet til den nye ondskapsbunkerenH.R skrev:Glemte å si at jeg har satt inn et par døreri garasjen i dag - slik at nå kan alt låses. ;D
H.R skrev:og der var ting pakket for henting.....
Absolutt ingenting er galt med det ;DLMC skrev:hva er synd med å gå fra andre til første divisjon? :
and he never looked back
mvh
Leif
Dette kalles næringskjede.LMC skrev:enig!
fritt oversatt:
den enes nød, den andres død ;D
mvh
Leif
kt 88/ 6550 ja.HCS skrev:Den var FET H.R... KT88 basert ?
Det er en nydelig amp - men for vente med nye bilder til jeg er ferdig med nytt rack. Skal bare bygge meg en arbeidsbenk i verkstedet først. 67 meter 48x48, 2 stk store fineerplater handlet inn. Skruer handlet inn. Kommer til å måtte handle inn toppplate på lørdag og en tur i billigkroken på ikea til dører.JanR skrev:Fan mann, du er blitt stor på't ;D
Nydelig amp, spiller deretter ?
/jan
Kjære vene, er det mangel på snus som er skylden i det her hyper faktene dine ?H.R skrev:Det er en nydelig amp - men for vente med nye bilder til jeg er ferdig med nytt rack. Skal bare bygge meg en arbeidsbenk i verkstedet først. 67 meter 48x48, 2 stk store fineerplater handlet inn. Skruer handlet inn. Kommer til å måtte handle inn toppplate på lørdag og en tur i billigkroken på ikea til dører.JanR skrev:Fan mann, du er blitt stor på't ;D
/jan
Et godt dagsverk med arbeide er det eneste som skal til for å gjøre meg lykkelig. Ses på søndag.JanR skrev:Kjære vene, er det mangel på snus som er skylden i det her hyper faktene dine ?H.R skrev:Det er en nydelig amp - men for vente med nye bilder til jeg er ferdig med nytt rack. Skal bare bygge meg en arbeidsbenk i verkstedet først. 67 meter 48x48, 2 stk store fineerplater handlet inn. Skruer handlet inn. Kommer til å måtte handle inn toppplate på lørdag og en tur i billigkroken på ikea til dører.JanR skrev:Fan mann, du er blitt stor på't ;D
/jan
Kommer oppom søndag med en ladning, håper det roer seg litt da.
/jan
H.R skrev:jo takker gutter.
Det drar seg til litt og søndag ut på dagen og utover ettermiddagen er det åpent hus for de i hornalliansen dersom det skulle passe.
Kom mett eller ta med alliansemat - så slipper jeg å tenke så mye på denslags
God plan ;DH.R skrev:jaja - unga kan sikker diske opp noe da.
Fornøyd????
kan alt om fotballturneringer. Det er tross alt bedre en dritt-håndball-turneringer for du trøste deg med.mesut skrev:![]()
vedder på at janr faster fra torsdag til han kommer frem til hr på søndag, så pass på å fylle opp kjøleskapet hr.
selv blir jeg opptatt med fotballturnering med jentungen denne helgen![]()
få ungen inn i håndballen - så forstår du det nokmesut skrev:å? hvorfor er håndballturnering verre?
jeg trode det i begge tilfeller var snakk om å sitte på tribunen, lese avisa, hive i seg vafler og kaffe og late som man er litt interessert i kampen.
har jeg misforstått? ???
Hmmm....JanR skrev:Kjære vene, er det mangel på snus som er skylden i det her hyper faktene dine ?
/jan
Min far var på pitstop - kom med kiel fergen og campet her et par timer før han heiv seg på flyet til portugal. ;DOblivion skrev:Hmmm....JanR skrev:Kjære vene, er det mangel på snus som er skylden i det her hyper faktene dine ?
/jan
Var innom og observerte en mulig medhjelper
Kanskje H.R bare er halv-hyper ;D ;D ;D
Og det var lyd i anlegget - ble bare tid til en meget rask lytt...
Ja ja, jeg prøver bare å redde imagen din ;D ;DH.R skrev:Min far var på pitstop - kom med kiel fergen og campet her et par timer før han heiv seg på flyet til portugal. ;DOblivion skrev:Hmmm....JanR skrev:Kjære vene, er det mangel på snus som er skylden i det her hyper faktene dine ?
/jan
Vi møtes på mitten og sier han er 3/4 hyper ;DOblivion skrev:Hmmm....JanR skrev:Kjære vene, er det mangel på snus som er skylden i det her hyper faktene dine ?
/jan