K
Kaare G. Opsahl
Gjest
slem gutt!
Vedlegg
-
86.1 KB Visninger: 182
|
Hyggelig med besøk av hønnfolk som ikke synes at ting blir for sinna ja.pengesluk skrev:Nå spellær'e ille bra... morro når alt klaffer... småjusteringer nå, så... bætterdø!
Synes litt synd på Fru H.R som til stadighet kommer hjemm til stinn brakke, fylt opp med småfeite slitne hifinerder![]()
![]()
det blir kult som farkenHaavard skrev:Var innom i 10 minutt.
Fikk lyttet til en låt, og jeg hørte var defnintivt ikke å forakte.
Synd jeg ikke kunne være der lengre, men skal ta turen en annen gang.
Så har jeg planer om øssfold tur. Fingern og jeg i svart Alfa
Håvard
vel hjemme med Mcintosh og blid som en skjære?rolfozzy skrev:Jeg er full.
Av beundring over hva noen driftige sjeler slik som f.eks. H.R. kan få til.
Og siden jeg var så heldig at jeg fikk bli med og besøke H.R. sammen med noen andre merkverdigheter av menneskelig art, må jeg bare takke for den opplevelsen. Den var verdt turen. Absolutt.
Og det er mer som kan tynes ut av vellyd også etterhvert. Legg merke til at jeg bruker ordet "etterhvert" for det går godt an og plassere laurbæra godt under ræva og hvile på de en stund.
Påstand: De har ikke hørt skikkelig lyd alle disse som sitter med stilker, kloner og slanke merkverdigheter av alskens fabrikat. Hør på horn!
Iaf blid som ei skjære65finger skrev:vel hjemme med Mcintosh og blid som en skjære?rolfozzy skrev:Jeg er full.
Av beundring over hva noen driftige sjeler slik som f.eks. H.R. kan få til.
Og siden jeg var så heldig at jeg fikk bli med og besøke H.R. sammen med noen andre merkverdigheter av menneskelig art, må jeg bare takke for den opplevelsen. Den var verdt turen. Absolutt.
Og det er mer som kan tynes ut av vellyd også etterhvert. Legg merke til at jeg bruker ordet "etterhvert" for det går godt an og plassere laurbæra godt under ræva og hvile på de en stund.
Påstand: De har ikke hørt skikkelig lyd alle disse som sitter med stilker, kloner og slanke merkverdigheter av alskens fabrikat. Hør på horn!
regner med det er h6 klonen - ja det er bil lakk. Enkelt og tilgjengeligHEL skrev:Kjempefine H.R.
Er de lakkert med billakk?
Trenger du noen har jeg et par (H6) jeg ikke bruker ;DLMC skrev:hva skal du med de?
mvh
Leif
Gitt dem bort til en trengende.LMC skrev:hva skal du med de?
mvh
Leif
Dere døper meg så mye rart. Vel - kjært barn har mange navn JAN ;DJanR skrev:Vi døper deg lille hyper ;D
/jan
H.R skrev:stemmer - litt sparkel må til ;D
Men nå er h6 klonene ferdige å speller. Må skru i spikes da
ambiance skrev:H.R skrev:stemmer - litt sparkel må til ;D
Men nå er h6 klonene ferdige å speller. Må skru i spikes da
Cd-plater den nye spike trenden!?
A.
de er svært hvite i vaniljenLagga skrev:Vanilje altså, ser det om jeg legger godviljen til på en av dem, men på
skjermen min, ser de hvite ut, ille stilige!
Morten
Vaniljehvit.....65finger skrev:de er svært hvite i vaniljenLagga skrev:Vanilje altså, ser det om jeg legger godviljen til på en av dem, men på
Nå køddær du fært Lagga.Lagga skrev:Vaniljehvit.....65finger skrev:de er svært hvite i vaniljenLagga skrev:Vanilje altså, ser det om jeg legger godviljen til på en av dem, men på
HØRES lekkert ut også....