Stikker innom for ei flaske jeg, antar også det er pant på flaskene slik at jeg mottar en ny en når den er tom.
Håvard
/jan
|
Stikker innom for ei flaske jeg, antar også det er pant på flaskene slik at jeg mottar en ny en når den er tom.
Håvard
Vel om et par tre dager avslører jeg nok HVOR hyper jeg har vært, så stålsett deg. Ang brygging så er det enkel matematikk. Av 20 liter ferdig brygg går 18 til prøvesmaking og to til lagring for sommerfest. Har nok øl til en eller kanskje to, dersom nummer to kjører og skal holde seg under promillegrensen. Skremmende hvor fort lageret tømmes uke for uke.....H.R. på hypern igjen.)
Godt å se at du brygger (minst) like fort som du drikker.
Det ølet vi fikk smake var absolutt drikkelig ihvertfall.
lørdag er jeg i grenlandsområdet - må bli en annen gang. Konfirmasjons sesongen er i gang. Jihaa.....................Tror jeg kommer lørdag så jeg rekker å smake
Håvard
Du elsker jo å reise rundt å være sosial, vinn-vinn det vettulørdag er jeg i grenlandsområdet - må bli en annen gang. Konfirmasjons sesongen er i gang. Jihaa.....................
Du får ta deg en runde innom ett par av medlemmene her hvis sjansen byr seg..lørdag er jeg i grenlandsområdet - må bli en annen gang. Konfirmasjons sesongen er i gang. Jihaa.....................
Der kom enda et par deler til puslespillet mitt i hus. Ikke mye som gjenstår nå gitt!
Gjærlås?Der kom enda et par deler til puslespillet mitt i hus. Ikke mye som gjenstår nå gitt!
ja du kan spøke duGjærlås?
Håvard
folie for pokkersenLakkeringen ble prøvelakkering. Ble feil farge gitt.for gjøre et nytt forsøk på fredag tenker jeg....
Er det mye forlangt å få sett noen bilder ?Lakkeringen ble prøvelakkering. Ble feil farge gitt.for gjøre et nytt forsøk på fredag tenker jeg....
+1Er det mye forlangt å få sett noen bilder ?
/jan
Ja du sier noe...folie for pokkersen
Tja... Kanskje det...Er det mye forlangt å få sett noen bilder ?
/jan
Hehe..han tok rubbel og bit ja, ikke dårlig å komme til et sånt dekket bord..også T500 også da..dæven, lucky bastardNei. Er ikke sikker på at det blir bedre. Hadde det ligget noen 203 på brukten når jeg startet ville jeg ha bygget med rass. Foreslo at jeg kunne bygge disse til broderen, men jeg fikk ikke lov til å endre noenting som helst. Solgte til og med 845 blokkene som spiller bæltøft med tad/rass. Tøffere en med 2102 ampen faktisk. Dersom dette ikke funker som jeg vil så blir det rass på nytt!
Noe annet vil overraske meg, skal bli utrolig spennende å følge med på hva du finner på fremoverVel broderen overtalte meg angret som en hund når jeg sa ja men sånn er det nå.
vi fikk fatt i fire nye tad 1602 så de er underveis.
toppene felles inn i det lille rommet sammen med delefilter og diskanten, som blir noe annet en ta500 denne gangen kommer på toppen.
Tror nok dette blir bra
det var altså forklaringen på at jeg lurte på om det var mindre enn 15" som skulle inn !De ligner absolutt på tad2401 og jeg har vel brukt dem som"mal"men disse er større, mye større. Disse er 1280x960x770 i ytre kassemål og er 519l i bassene etter avstivning.
Diskanten er bestemt, på tide å finne noe grommere en ta500 vettu. Vil bare ha den i hus før jeg sier hva det blir, iallefall ha den i bestilling. Går alt etter planen så får unga selge saft til pendlere som kommer med toget etter jobb til inntekt til fars diskantfond et år eller to![]()