blir tad 1602 , 15" i disse også. Var heldig å få slått kloa i en kvartett til.det var altså forklaringen på at jeg lurte på om det var mindre enn 15" som skulle inn !
mvh
blir tad 1602 , 15" i disse også. Var heldig å få slått kloa i en kvartett til.det var altså forklaringen på at jeg lurte på om det var mindre enn 15" som skulle inn !
mvh
Hvorfor er du så tørst da? ;-)Tviler ikke, er jævla gode de blokkene![]()
ps. tar du svampen i innbytte ?
ps2: ble tørst jeg nå.
/jan
Født og oppvokst i finnmark, finsk oldemor, ligger i genene serruHvorfor er du så tørst da? ;-)
er nok det ja. Spiller glitrende med interstage blokkene. Nesten litt synd å selge dem da, men kan ikke spare på alt heller.Hvorfor er du så tørst da? ;-)
H.R: Er det der gamle Kit-04 uten alnico diskant?
Sant det, kan ikke spare på alt. Hadde du hatt mindre rom skal jeg vedde på at de hadde blitt værende. ;-)er nok det ja. Spiller glitrende med interstage blokkene. Nesten litt synd å selge dem da, men kan ikke spare på alt heller.
Du er de selv lik HRDe er vel bygget av rune s en gang i tiden. Nå står de hos meg og snart får vi håpe de havner et annet sted snart. Har ikke brydd meg stort om hva som står i, skyver det foran meg dessverre, får håpe noen kjennere av AN kan fortelle meg hva set er slik at man får med alt i annonsen.![]()
Jaja, ikke galt de derDa var første runden med sprøytepistolen over.
Ser ut til å bli greitt.
Vis vedlegget 137503 Vis vedlegget 137502
gleder meg også til å høre disse ja. Men først få dem ferdige. stått med lakkpistolen 4 ganger i dag og det nærmer seg ferdige basskasser om ikke annet. Så var det jo å få bygget feste til mellomtonen og deretter legge et lokk over det den. Med litt flaks og at det går gjennom nåløyet for akseptabel finish så får jeg dem vel inn i løp av neste uke.
Kunne vært verre steder å være i garasjen nå som svigers er på besøk.
Hvor kjøper man disse fra?Da var første runden med sprøytepistolen over.
Ser ut til å bli greitt.
Vis vedlegget 137503 Vis vedlegget 137502
Du mildeDisse kommer fra monteer, flatpakket og uten kapp4 stk hdf og 6 stk mdf. Alt i 1220x2440x19mm.
Jeg regner med at du spøker veldig her. Eller mener du ramme alvor?Prøvde å finne de på nett uten å lykkes.
Takk for i går HCS. Det ble ikke noe DDR3-kjøp hvis det var det du tenkte på. 5 min for sent uteHvor ble det av den misliker-knappen 65finger...... Takk for igår. Trivelig å møtes. Regner med at DDR3 er i boks for trådens eier også ?
Tja... jeg tok deg vel litt på alvor kanskje. Men ikke tro at jeg er gjennomført kørka, selv om jeg er temmelig teit iblant.Jeg regner med at du spøker veldig her. Eller mener du ramme alvor?
Dette er hjemmebygg og eget design selv om inspirasjonen kommer fra tad sine studiomonitorer.. De eneste bildene er her i tråden.