Helvetes Forgård...

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Sjefsblokker uten tvil. Prøvde å få dem opp til toten, men navnbroderen syntes at de hadde for mye baller og jeg fikk dem lettet tilbake. At de haver hos broderen er en lykke.

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    simpson.jpg

var innom og fikk handlet meg en liten sekk (25kg) med
    palealemalt.jpg

De andre nødvendige sortene hadde jeg liggende.

et par tre sorter med
    humle.jpg

Gjæren er ferdig dyrket fra tidligere sats så da går jeg etter all sannsynlighet en god høst i møte
    ANA_Homer.jpg

Audiomix

Bransjeaktør
    Ble medlem
    05.07.2004
    Antall liker
    5.224
    Sted
    Kongsberg
    Torget vurderinger
    29
    Interessant!
    Ikke så liten den 2-watteren?
    Og den strikken? Custom made?

L1000280[1].jpg

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    costom made - one of a kind. Har ikke spart på utgiftene og lages kun på eksklusiv bestilling med ikke bare to måneds ventetid, med hele 6 måneder!

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    og jeg som trodde at den strikken var å spesiell :cool:
    Nuvel - drevet om hele greia og brukte silketråd istedenfor, rett fra den lokale leverandøren av symaskinutstyr. Kostet hele 39 kr for 100 meter....
    I ettertid så er den platespilleren borte og en lenco med diy plinth har erstattet hele greie.

Audiomix

Bransjeaktør
    Ble medlem
    05.07.2004
    Antall liker
    5.224
    Sted
    Kongsberg
    Torget vurderinger
    29
    costom made - one of a kind. Har ikke spart på utgiftene og lages kun på eksklusiv bestilling med ikke bare to måneds ventetid, med hele 6 måneder!
    Sikter du til en viss HiFi produsent nå:confused:
    Hva synes du om Lenco i forhold til (?) som du hadde?

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    tror ikke jeg vil skrive hva jeg tenker på, jeg kunne kommet til å forsnakke meg og har holdt meg i skinnet lenge nok
    Lenco med corianplint synes jeg spiller bedre da den har mer trøkk og energi - koster mindre i tillegg som er en bonus.
    Du får ta en tur innom - bor 10 min fra gardemoen. En kaffe kan jeg også by på.

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    jaja, i over 10.000 fots høyde sitter et fullt fly og hakker frustrert på tastaturene sine, telefoner og bøgfjølene sine. Svetteperler i ansiktene - ingen facebook - får ikke logget se netttv - youtube funker ikke... - - er det mulig!!! og dette kaller de wifi ombord roper en sinna full svenske mens ølspruten ståt som fråde. Deilig å se andre plages gitt.

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Bedre nå etter å ha vært tolmodig innom x antall skobutikker i barcelona. Med god utsikt over havna, en god rødvin og 29 grader så er livet ganske så bra. Pokker så bra faktisk. Første ferie siden 1997. Skan nytes i fulle drag.

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Bedre nå etter å ha vært tolmodig innom x antall skobutikker i barcelona. Med god utsikt over havna, en god rødvin og 29 grader så er livet ganske så bra. Pokker så bra faktisk. Første ferie siden 1997. Skan nytes i fulle drag.
    Vel unt.
    Til info, her er det 17-18. blåser, overskyet, litt av all slags vær iofs bortsett fra varme og sommer !

ps: bror hilser. Ting er i vater.

/jan

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    heldigvis bare 2 dager igjen av min ferie. Bar Mutt er bra i barca. stikker du innom stadion så er jeg på et bildene i galleriet der. det er ikke kødd

Haavard

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Antall liker
    2.205
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    Kos deg nedover der.
    God ferie

Håvard

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Konstanterer at lesbiske snerne fitnissintruktører gjør seg godt helt avkledd på stranden. Derimot så er ikke trengen til å se flere homofile nudister tilstede. Valencia er forøvrig et knall sted med sine 39 grader. Bedre en de 13 gradene og regn jeg forlot.

JanOlav

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Antall liker
    1.151
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    15
    Konstanterer at lesbiske snerne fitnissintruktører gjør seg godt helt avkledd på stranden. Derimot så er ikke trengen til å se flere homofile nudister tilstede. Valencia er forøvrig et knall sted med sine 39 grader. Bedre en de 13 gradene og regn jeg forlot.
    Kos deg! :)

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    devilish.png

Godt å høre at dere trives, høres i overkant varmt ut - men det er meg :)
    Ha en fortsatt flott dag - helg - ferie.

/jan

emotikon

Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Antall liker
    2.999
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    For å sitere Manuel fra Fawlty Towers " I´m from Barcelona - I know noooothing"

Som en motvekt til skobutikkene, her er en oversikt over vinylbutikkene i Barcelona:

Record Stores in Barcelona - Rate Your Music

Kos dere!

For meg har Tallers blitt rutine de gangene jeg har vært i Barcelona. Går også litt lenger innover i gata til neste lille torg og tar en liten kald en mellom slagene i platehyllene. Var der sist under foppall EM, og det ble det bla. med en del Miles Davis og Tom Waits hjem. (selv om jeg har alt av TW og det meste av MD på digitalis...).
    Det fine med Revolver, er at det meste av vinylen er skjekket og vasket. Har enda ikke blitt skuffet der.

Her er bilde fra trapp ned fra 2. etage i en av butikkene
    (beklager dårlig/ødelagt glass på mob.kamera)

Revolver.jpg

Dette er malt på grov murpuss.
    Smiler hver gang jeg går ned denne trappen.

Som Big S, anbefaler jeg at du tar turen innom- om beina vil enda...

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Takker for tips. Fant ei platesjappe i castellon. Litt propellerheads, litt cynics var fangsten. Ca 100kr for vinyl og 140 for Cd. Morsom sjappe. Ikke bare hadde de vnyl og cder, men kassetter! Helt fraværende av dvd, spill og annet søl, dette var nesten som å være tilbake til en annen tidsalder.

Men nå er der slutt. Ikke mer finca, ikke mer hotell i barcelona, ikke mer ukjente sexye sneller som spader uten en tråd på stranda.

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Takker for tips. Fant ei platesjappe i castellon. Litt propellerheads, litt cynics var fangsten. Ca 100kr for vinyl og 140 for Cd. Morsom sjappe. Ikke bare hadde de vnyl og cder, men kassetter! Helt fraværende av dvd, spill og annet søl, dette var nesten som å være tilbake til en annen tidsalder.

Men nå er der slutt. Ikke mer finca, ikke mer hotell i barcelona, ikke mer ukjente sexye sneller som spader uten en tråd på stranda.
    Ikke mere sol og varme.

;)

/jan

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Hva ikke sol eller varme??
    du kødder vel? Mener du at det ikke er 30 grader hjemme og sol hele dagen? Det er jo sommer jo! Nei nå ble jeg lei.

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Jiiiipiii. Stocholm. Kom på flyplassen og bilen var....tom for strøm.....glitrende. Vel svensker er hjelpsomme som få og etter å ha måtte ringe falcken så kom tauebil med starter. Til liten hjelp. Startsperren var aktivert og nøkler virker ikke. Ble tauet til et gudsforlatt sted hvor de ansatte bar dradd for dagen. Havnet på et hotell midt i et bilverkstedsområde... Elsker dette og elsker moderne biler......
    btw. drittvær her, småregn og 17 grader. Gleder meg til å komme hjem til virkelig sommer.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Jiiiipiii. Stocholm. Kom på flyplassen og bilen var....tom for strøm.....glitrende. Vel svensker er hjelpsomme som få og etter å ha måtte ringe falcken så kom tauebil med starter. Til liten hjelp. Startsperren var aktivert og nøkler virker ikke. Ble tauet til et gudsforlatt sted hvor de ansatte bar dradd for dagen. Havnet på et hotell midt i et bilverkstedsområde... Elsker dette og elsker moderne biler......
    btw. drittvær her, småregn og 17 grader. Gleder meg til å komme hjem til virkelig sommer.
    veldig bra her i bærum. 32 grader i skyggen og 25 i sjøen

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Bra fingern. Regnet med det, er jo sommer tross alt.
    Btw, blir ølbrygging snart, sier fra så du får hengt deg på. Har 100 liter apa som skal til pers.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Bra fingern. Regnet med det, er jo sommer tross alt.
    Btw, blir ølbrygging snart, sier fra så du får hengt deg på. Har 100 liter apa som skal til pers.
    jeg er med. APA aka HR er djevelsk god

• Liker
    Reaksjoner: H.R

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Et lite bilde av en plateforetning i en heller sliten spansk by.
    Skulle gjerne vært der noen timer, for dette var en koselig butikk hvor utvalget av vinyl var nok på en 2-3000 plater, en god del gamle singler var for salg, kassetter og CDer
    Vindu utstillingen er innbydende må sies.

platebutikk.jpg

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    Der var det mye spennende ja. Og hvor ofte er man i butikker som KUN selger lp-cd-kassetter !

Fant du noe spennende foresten ?

/jan

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    kom 5 minutter etter stengetid - så selv om jeg skulle ønske at jeg hadde en stund til rådighet så ble det rimelig kjapt unnagjort.
    Fangsten ble smal, men fikk tettet hullet i cynics samlingen, samt ei skive med hellacopters - til bilen og senere forlystelse.
    Spansk radio er ikke av de mest spennende, og det eneste jeg hadde funnet fra før var ei skive med The Animals fra før der nede hvor ungene koste seg med allsang til.
    fangsten.jpg

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    På tur til H.R det skulle jobbes. Og hva drev mannen med. mellombassforsterker + 26db

L1003930.JPG
    L1003931.JPG
    L1003932.JPG

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Kødda! H.R lagde en drill-dreven maltkvern. vi brygger øl for pokkersen

L1003943.JPG
    L1003944.JPG
    L1003945.JPG
    L1003946.JPG
    L1003947.JPG

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Det øses og øes. groggen bobler og putrer. nå er det 70 min pause
    L1003948.JPG
    L1003949.JPG
    L1003950.JPG
    L1003951.JPG
    L1003952.JPG
    L1003953.JPG

Haavard

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.11.2002
    Antall liker
    2.205
    Sted
    Lena
    Torget vurderinger
    1
    Hitachi batteridrill har bedre gangkonstans enn Dewalt. Finere maling og bedre kvalitet på malingen av malt.
    Mer raffinert smak til slutt.
    Anbefales

Håvard

H.R

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Antall liker
    6.808
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Når det kommer til batteridrill så er det nok makita jeg bruker. Dette er ikke en batteridrill som benyttes og dermed falt dine argumenter til jorden med et brak. Sorry haavard, bedre lykke neste gang:rolleyes:

emotikon

Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Antall liker
    2.999
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Når det kommer til batteridrill så er det nok makita jeg bruker. Dette er ikke en batteridrill som benyttes...
    Men smått med lyd i DeWalten? ;)
    Malt (2).jpg

Dette med brygging er alvorlige saker skjønner jeg. Typen til ei venninne av meg i Oslo-området tar slikt på alvor. Hun er der hun også.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn