misunner deg virkelig muligheten til å bruke lagergjær!Aas bayer er faktisk god, men det er min også. Her på sentralen er det jo om å gjøre å få mest for pengene for at det skal være bra, og min bayer koster under 8kr pr liter og er på ca 6.8%. Aass sin koster kjempemasse og har lavere effekt. Ut fra all logikk som utøves her er altså min mange ganger bedre.....
Den er iaf jævla godmisunner deg virkelig muligheten til å bruke lagergjær!Aas bayer er faktisk god, men det er min også. Her på sentralen er det jo om å gjøre å få mest for pengene for at det skal være bra, og min bayer koster under 8kr pr liter og er på ca 6.8%. Aass sin koster kjempemasse og har lavere effekt. Ut fra all logikk som utøves her er altså min mange ganger bedre.....
er ekstremt glad i bayer og pils, men har ikke plass til flere kjøleskap i leiligheten, og får klare meg med diverse ale-brygg.
veldig farlig med corneliusfat forresten... har to fat med nøgne Ø ipa og trashy blonde kloner stående, og man blir fort trang i hjelmen av slik luksus
nyter forresten en frydenlund bayer akkurat nå, og jo, den er hakket bedre enn aass sin
misunner deg virkelig muligheten til å bruke lagergjær!Aas bayer er faktisk god, men det er min også. Her på sentralen er det jo om å gjøre å få mest for pengene for at det skal være bra, og min bayer koster under 8kr pr liter og er på ca 6.8%. Aass sin koster kjempemasse og har lavere effekt. Ut fra all logikk som utøves her er altså min mange ganger bedre.....
er ekstremt glad i bayer og pils, men har ikke plass til flere kjøleskap i leiligheten, og får klare meg med diverse ale-brygg.
veldig farlig med corneliusfat forresten... har to fat med nøgne Ø ipa og trashy blonde kloner stående, og man blir fort trang i hjelmen av slik luksus
nyter forresten en frydenlund bayer akkurat nå, og jo, den er hakket bedre enn aass sin
Noen få ganger er det kjekt med lettøl. Ikke ofte, men ulempen er jo at stort sett smaker lettøl ikke veldig bra.
Så - for en tid tilbake så satte jeg en sats med øl som skulle ende opp med en alkoholprosent på 2.6.
Resultatet ble rett og slett en APA som smaker som øl, men som man kan ta selv en formiddag hvor man skal ut å kjøre bli på eftan.
Om det er godt - synes det. Duggfrisk sommerøl.
Vis vedlegget 149445
Ellers så speller man musikk og koser seg så best man kan.
Hehe får se hva som skjer til uka.Da får du være rask mister, for sjølveste fingern var innom og supte av drikken. Da minker det.
Ps, husk snus!
Jaja, sparte jeg den turen.Lettøllen var jævlig bra! Frisk og fin med mye smak! Alt øllet ble drukket opp i går Jan. Du er for sent ute. GamleDACen er fortsatt sjef men lillegutt har potensiale
Neida, har to-tre flasker igjen og selv om fingeren er alternativ så tømmer han pokker meg ikke et 19 liters fat med lettøl på en kveld!Jaja, sparte jeg den turen.Lettøllen var jævlig bra! Frisk og fin med mye smak! Alt øllet ble drukket opp i går Jan. Du er for sent ute. GamleDACen er fortsatt sjef men lillegutt har potensiale
/jan
Joa, men slik det er nå så er jeg foreløpig ikke i noen kjøpsposisjon. Først må skatten betales i to stooooore avdrag.tøft!
står en Accuphase A65? tils i Oslo nå........
mvh
Leif
Ikke Matilda, men et lite hint.En annen ting. Heter dama di, Matilda? Tom synger akkurat en sang om å ta en vals akkurat nå ,det ville jeg gjort, selv om når jeg ser de kassene dine, får jeg mest lyst til å poge, steike bæltøft!
Bra dame må du uansett ha, mistenker´a for å ha ganske grei musikksmak.....