Takker. Den spiller glitrende, vel og merke nå.hehhe, master yoda i storform.
godt jobba med dacen, hr.
har du skaffet kabinett til den?
Helt enig - føkk dem - skål !!Fuck'em.
Skål guttær
/jan
Like god som mesut sin. En teskje pulver og 2 desiliter lunkent vannfikk skryt for kaffen tenk. Sånn derre nescafe greier..Noen sier meg at det var kaffen han mente ..........
Ikke noe galt med 8" - bare du har mange nok av dem...vel, vi snakker 8" nå da - akkurat som det gjør forskjell.
gratulerer iallefall
må i tenkeboksen for atter en gang
håvard
Og hvor er refersansepunktet ? Dobbelt så mye kaffe som sist ?fikk skryt for kaffen tenk. Sånn derre nescafe greier..Noen sier meg at det var kaffen han mente ..........
Altså, ugreit??Kaffen var grei der og da
Basta.
Anlegget derimot, var nok i en annen liga.
Håvard
vetta pokker, putter inn en kapsel og trykker på en knapp. Så kommer de brun greie ut så serverer jeg og kaller det kaffe,Og hvor er refersansepunktet ? Dobbelt så mye kaffe som sist ?fikk skryt for kaffen tenk. Sånn derre nescafe greier..Noen sier meg at det var kaffen han mente ..........
Du sitter jo inne, npJajamensann. Så snør det gitt. Er ikke livet herlig...........
der er vi enig. hater sne og folk som hoier: Se nå kan vi gå på ski!!smelter heldigvis på bakken. Liker høstmørket med tåke og regn. Ser med gru på at det skal bli hvitt ute.Du sitter jo inne, npJajamensann. Så snør det gitt. Er ikke livet herlig...........
/jan
Jeg hater folk som elsker snø. "endelig er det snø" kjøss meg bakJøss, jeg trodde det bare var meg i dette landet som hater snø.
Slutt å ljug!!!Snø er sjølvaste livet. Gleder meg alt.
/jan