pahf
Hi-Fi freak
Grattis HR, har hørt en slik engang og den sitter friskt i minnet enda!
En veldig god pre, imho.Jo, takker, skal kobles opp asap idag sunilda blir min nye vinyl elskerinne også
godt å se den rigget opp som jeg sa, jeg tror at denne 912 vil virkelig ta av med ditt oppsett , og byttedealene har vært gode for begge parter begge ganger så hvem vetDa var endelig ear en testet ut noen dager.
Fått plenty med spilletid. Eklipsen, som jeg sammenligner med er forsvunnet til jokris og da har vi etter hvert fått byttet høyttalere (han har mine gamle belle) og som gjenytelse så dukket det opp en mc2102 her i gården fra han. Denne gangen var det predelen som skulle til pers, og igjen så hadde jokris noe som jeg ville ha og han fikk fatt i noe han kunne ta. Regner med for øvrig at det nærmer seg slutten på disse dealene men hvem vet slikt sikkert da?
Vis vedlegget 164692
Vis vedlegget 164691
EAR 912 er en fin forforsterker. Den er oppløst, gir god romfølelse og har fin dybde og den er tyst når den skal være det. Merker ikke noe avvik eller hull i lyden og virke RIAA delen er god nok. Fjernkontrollen er lett – den har volumkontroll – trenger ikke mer egentlig.
Er såpass uvant med lyden den produserer at det tar nok litt tid før jeg finner ut om den sitter slik jeg ønsker at det skal gjøre det.
Venteracket ble litt stusslig en, men det får jeg leve med til det nye er ferdig bygget.
åhhh skal nå ikke ta kredit helt alene heller da, vi byttet omtrent likt der ogsådet gamle racket var jo vente-vente rack. Passet sammen med bellene og ikke annet..
Mangel på støvtørking får du ta med jokris. Det er han som skal ha skrytet der.
Drar tidlig neste fredag, på Vinterbro rundt halv tre var planen.jøss, har lord vader blitt rubinmedlem?
rubin.
i alle dager.
hvis jeg ikke rekker innom yoda med rørene når jeg skal ut og fly til uka, så kunne kanskje lorden stikke innom her og plukke dem med seg når han kjører forbi på vei til treff neste fredag?
har en eske med dvd'er + 3 spritnye basf chrome super II kassetter (ja, kassetter) liggende her med lordens navn på, forresten.
lurer på om det huskes på noe snuuuuuuus(k) og basser?Drar tidlig neste fredag, på Vinterbro rundt halv tre var planen.jøss, har lord vader blitt rubinmedlem?
rubin.
i alle dager.
hvis jeg ikke rekker innom yoda med rørene når jeg skal ut og fly til uka, så kunne kanskje lorden stikke innom her og plukke dem med seg når han kjører forbi på vei til treff neste fredag?
har en eske med dvd'er + 3 spritnye basf chrome super II kassetter (ja, kassetter) liggende her med lordens navn på, forresten.
For tidlig ?
/jan
Ikke umuliglurer på om det huskes på noe snuuuuuuus(k) og basser?Drar tidlig neste fredag, på Vinterbro rundt halv tre var planen.jøss, har lord vader blitt rubinmedlem?
rubin.
i alle dager.
For tidlig ?
/jan
jo takker. Power er gammel handel. Sikkel i tastaturet er kjent for å gi trege taster. Ikke greitt om man skal handle.H.R. Gratulerer med ny preamp ( og power amp ? ), jeg satt og tørka av tastturet på pc`n her hver gang jeg kikka på bruktbørsen, håper den ( de ) innfrir forventningene.
mvh per morten