det var Vestlandet som var utslagsgivende. MEN er du i traktene rundt Gardermoen, så er du velkommen til smaksprøver.Respect man! Hvorfor er ikke jeg invitert? Er det for at jeg ikke har ale og ikke er spesiell nok? Greit nok at jeg er fra vestlandet men...
vi er i samme bås, jeg er og vestlending og ikke invitertRespect man! Hvorfor er ikke jeg invitert? Er det for at jeg ikke har ale og ikke er spesiell nok? Greit nok at jeg er fra vestlandet men...
jotakk det samme. Julen blir nok helt grei. Er ikke helt i julemodus enda. Tidvis får man vite om ting som setter spor, og denne julen startet med en skikkelig drittnyhet så tankene er nok et helt annet sted foreløpig.Ønsker deg og dine en God Jul, Godt å høre at lyden setter seg
Pokker. Glemte dette, ellers ville jeg selvsagt benyttet den unnskyldningen.liker nyervervelsen din, kommer til å bli bra dette.
med min intoleranse for sukker er det veldig greit å ikke være med i bryggeriforeningen din
Håvard
Uff da, ja ting skal ikke alltid gå smooth dessverre, grattis med ny filial håper julestemningen kommer snikende sakte og sikkert, men vet av erfaring at ting skjerjotakk det samme. Julen blir nok helt grei. Er ikke helt i julemodus enda. Tidvis får man vite om ting som setter spor, og denne julen startet med en skikkelig drittnyhet så tankene er nok et helt annet sted foreløpig.Ønsker deg og dine en God Jul, Godt å høre at lyden setter seg
Ikke nok med det, en kollega flytter til Canada, så da får jeg filial der også. Masse nye møbler er dradd til hus og så fikk jeg i oppdrag å selge unna 1100 cder og 1100 dvder. Masse kule bokser og masse som sikkert er severdig.
morsom historie rundt dem forresten. De var solgt for 35000 som gir en pris på 16kr pr enhet. Helt greitt når man selger i bolk. Men midt på natten så kommer kjøper slukøret tilbake og leverer tilbake. Hvorfor kan man lure på. Vel svaret er enker og startet for ca 2år siden. Da klaget kona til kjøper på at Facebook sendte ut spillvarsler av selgerens samboer. Eneste måte å løse på var å slette vennskapet på Facebook og ting var i vater. .....trodde man. Neida ,pga dette så NEKTET da fruen i huset å ha disse filmene og cdene i hus. Hadde aldri blitt så fornærmet i hele sitt liv...
her ser vi altså enda et eksempel på at spill ødelegger livet til folk, også i lille Norge...
Det vi er i gang med nå av ølbrygging er jo videreføring av et flere tusenårig håndverk. Etter smaksprøvene å dømme, regner jeg med at den hedenske tradisjonen med "å drekka jol" kommer til heder igjen. Ølbrygging, juleøl, hedensk og sosialt passer meg ypperlig. Ser derfor frem til å få en innføring i bryggerikunsten under kyndig veiledning av Herr BraumeisterDe som er med har kjøpt seg inn i utstyret, slik at det er ikke mitt alene. Det er mye gøyere å brygge sammen med andre, og kan jeg få flere til å brygge selv, så vil jeg selvsagt det. Har hatt flere besøk av folk hvor vi har brygget sammen for å vekke interessen for dette. Brygge øl er lett og gir gode resultater. Det trenger ikke koste mange kronene og er en kjempesosial hobby. Et brukande kokekjele med termostat og alt som skal til for ca 25liter øl koster ca 3000 og anbefales for alle som ikke tar til takke med dårlig øl om det meste kjøpeskvipet i butikkene selger.