Antiklimax blir det ikke Townes. Koblet opp zu103 pu i ren desperasjon, og noe på gang med annen PU, teller på knappene. en lyra kleos som er spell ny har jeg fått et ok tilbud på og penga som den skal være med på å dekke går til en god sak. Er ikke så opptatt av hva jeg får til jul, mest fordi jeg har mer en det jeg trenger av det meste.
unga er fornøyd, er frisk og rask, familien er godt sammensveiset og vet at dette er det som virkelig betyr noe. Slikt setter man ikke alltid pris på i hverdagen, selv om man burde. De gangene man i ettertenksomhetens navn kommer på dette er alltid fordi man blir minnet om at det er ikke selvfølgelig for så å glemme det når korttidshukommelsen har gjort sin visitt.
Nuvel, god jul min gode mann og kos deg så godt det lar seg gjøre.
unga er fornøyd, er frisk og rask, familien er godt sammensveiset og vet at dette er det som virkelig betyr noe. Slikt setter man ikke alltid pris på i hverdagen, selv om man burde. De gangene man i ettertenksomhetens navn kommer på dette er alltid fordi man blir minnet om at det er ikke selvfølgelig for så å glemme det når korttidshukommelsen har gjort sin visitt.
Nuvel, god jul min gode mann og kos deg så godt det lar seg gjøre.