HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Rart ingen har nevnt GRØNN te ? Skal visst hjelpe på forbrenningen med mer...
barnelærdom, det derdu vet vel at den aluringen rundt kondensatoren reduserer kapasitansen med kvadratet av radiusen i hullet og øker rippelet med hull-volumet i andre ?
mvh
Leif
Jeg ville ha spent opp en lekt og brukt den som støtteanlegg for fresen. Og tilsvarende rundt for de tre andre lengdene. Så er det bare å frese ut i midten etterpå.sitter her og funderer på beste måte å frese ut en forsenkning i ei treplate.
Tenkte å felle inn ei 2 mm dyp stålplate med mål 30x40cm og skarpe kanter i overnevnte treplate.
Er det å lage en gigg som går over og ta den lange veien - eller finnes det noen smarte tips der ute?
Ganske viktig at alt er plant.
Det er med spray som det er med rør, selvfølgelig. NOS må det væreDet er ubegripelig hva man har. Fikk en kasse eller ti med cder , sadcer og dvdfilmer, noe verktøy, men mest av alt så undrer jeg meg på denne. Må innrømme at den blender inn i omgivelsene....
Vis vedlegget 232243
En spray fra Nordost til å få bedre lyd, bare å gnikke utpå kablene.....det er ganske mye igjen i flasken for å si det slik, så om noen trenger bedre lyd så har jeg mirakelkur på spayflaske. Lurer på om den bare blir bedre med årene....