K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Arbeid er roten til alt vondt! Og det er riktig med unntak av spenna. De kan jo tilranes på enklere vis
Det einaste som har vore gjort nedi der må vere den lett lugubre fiksen av PSU-kortet. Resten er fra før eg fikk den. Muligens fra fabrikk. Men siden den kom fra Hong Kong har eg ikkje fullstendig historikk. Gammal og rælete er den uansett. At den låter bra er bra, for det synes igrunn eg og. Men å gå høgare opp på AN-stigen enn første steg er tullball og machoisme. Hjartleg takk for at du tek deg bryet.Alltid hyggelig å treffe Ørnbjørn. AudioSkroten var jo interessant å se på. 2/3 del av alle motstandene var kaldloddet, til sammen 9 pinner på rørsoklene var løse..... og pottene som var i svært dårlig stand gjorde den totalt ubrukelig. Det er ufattelig dersom noen har sett på denne noen gang og ment at de skulle reparere den. At av på bryteren er ødelagt underbygger bare dens fantastiske byggkvalitet. Bryter får vi tak i uten at det koster for mye så det er uproblematisk
jeg ødelegger ting med vilje for å oppleve gleden med redusert oppetidEiergleden er større når det ein sjelden gang fungerer! Konstant oppetid er gørr!
Nå nåAt noen liker AN er for meg ubegripelig. Kjeltringeier og en byggekvalitet som er helt jævlig dårlig