Endgame er for meg farlig og siMed de siste panegyriske uttalelsene må jo dette bli en endgame amp……..eller ikke![]()

|
Endgame er for meg farlig og siMed de siste panegyriske uttalelsene må jo dette bli en endgame amp……..eller ikke![]()
Om jeg visste hva det er så hadde jeg nok detHar du prøvd Atalante 5 hjemme hos deg?
Perfekt svarOm jeg visste hva det er så hadde jeg nok det![]()
De ja !Perfekt svar
Revival Audio Atalante 5. Tipper du hadde likt de
Beste ht under 100k vil jeg si!
Nyter som bare F jegVirkelig behagelig å hvile øynene på det oppsettet du har nåbåde enkelt og avansert på samme tid
Interessant og lese dine betraktninger og det tyder på at du er veldig fornøyd med oppsettet slik du liker at musikk skal låte.
Jeg tror du har gjort mye rett i dine prioriteringer nå som du sitter med en veldig god streamer, god DAC og god forforsterker. Dette kombinert med et solid effekttrinn hvor ingen penger er rotet bort på funksjoner du ikke trenger ift en integrert forsterker. Jeg velger å tro at teknikken har kommet så langt i dag, at når man først er oppe på det nivået av utstyr som du er - så er det forsvinnende lite å tape ved å bruke RS151 som forforsterker også. Det er mulig man kan ane en ørliten forskjell dersom man AB-switcher frem og tilbake med en veldig dyr forforsterker, men den forskjellen må være så forsvinnende liten at det ikke er avgjørende for å kunne kose seg med musikken.
I dagens oppsett har du gode komponenter og kort signalvei, så her bør det være mulig å bare lene seg tilbake nyte![]()
Ja hvis du trenger flere en den ene analoge inngangen som du har på streameren, så finnes det jo muligheterNyter som bare F jeg
Men ja jeg tror også det er sånn som du skriver, ikke alverden og hente på en preamp. Da måtte det værre sånn at jeg trenger analoge innganger igjen.
Jeg har sett på den jaJa hvis du trenger flere en den ene analoge inngangen som du har på streameren, så finnes det jo muligheter
![]()
GrusomUltima Reference pre amp til skarve 35k hertugpund.
Vis vedlegget 1111177
Vis vedlegget 1111180
Innganger 5%
Lydkvalitet 5%
Looks 90%
En såkalt No-brainer, vil jeg mene.![]()
Jaja, jeg tenkte for neste uke når jakta begynner jeg. Ikke vits å stresse si.De ja !
De har jeg hørt på messe, men jeg er ikke på høyttaler jakt (ennå) så det får vente.
Ja jeg mente kald som iGratulerer med rå, spesiell og sikkert velspillende amp
I samspill med RS 151 vil nok dette funke godt,
du nevnte litt «kald» håper virkelig det har gått over?
Vil tru at dette «åpner opp» noe mer enn de siste årene med…… ja du vet hva jeg både mener og tenker
Stiling på benken din nå…. Mangler bare den lille cd-transport boksen nå så
gismo
Den er jo helt samme designlinje som Ultima pre 3...Grusom![]()
Flott preIkke en gang i follo er den bøs
Kan strekke meg til denne om det skulle melde seg et behov om preamp
Vis vedlegget 1111339
Den får duge og at behovet kan komme ser man jo itte helt bort i fraIkke en gang i follo er den bøs
Vis vedlegget 1111339
Det tviler jeg på, dette funker så bra for meg nå ,og jeg skal ikke ha mer enn toppen 1 produkt til inn og det har jeg inngang tilDen får duge og at behovet kan komme ser man jo itte helt bort i fra
gismo
Rippe alle CDene neste?Det tviler jeg på, dette funker så bra for meg nå ,og jeg skal ikke ha mer enn toppen 1 produkt til inn og det har jeg inngang til![]()
I «verste fall» kan man jo også benytte en RCA-splitter eller mer mekanisk RCA/linje-switch dersom det skulle være behov for mer enn én analog kildeDet tviler jeg på, dette funker så bra for meg nå ,og jeg skal ikke ha mer enn toppen 1 produkt til inn og det har jeg inngang til![]()
Liker den hvite subwoofer´nAlt for fint vær til og sitte her og nyte musikk, men da jeg venter på en levering som skal være her mellom 09:00 og 15:00 blir men litt låst
Vis vedlegget 1111123
Om du engang kommer på "Danmarkstur" på disse traktene, så ta den med.Det var to konstruktører fra Chord som hoppet av og startet Chapter Audio sånn i begynnelsen av 2000talet?
Meget vellydende produkter men det oppsto en del feil som blev fikset så lenge firma/merket bestod, men plutselig konkurs/ borte? og koblings schema ikke tilgjengelig lenger
Har denne Precis' 250s stående, virket fint i nesten 10år nå går ene kanalen på halv effekt typ.
Blålys her også
Vis vedlegget 1111354
Humor ?🫣
Tror neppe det er innafor når man beveger seg i HighEnd-segmentet.I «verste fall» kan man jo også benytte en RCA-splitter eller mer mekanisk RCA/linje-switch dersom det skulle være behov for mer enn én analog kilde![]()
Kliss lik.Ikke en gang i follo er den bøs
Vis vedlegget 1111339
Hehe...mulig det finnes noen svindyre modeller fra noen av de der, men hadde egentlig noe slikt i tankene:Tror neppe det er innafor når man beveger seg i HighEnd-segmentet.
Har Chord noe slikt i sortimentet, eller må man over på Ansuz eller Synergistic Research?![]()
Ikke sant! Min store stolthetLiker den hvite subwoofer´n![]()
Tror sistnevnte har noen sånne bjeller? Tror du bare ringer med den mens du sitter i lyttestolen, og så kommer det en au pair og bytter signalkabler for deg til den kilden du ønsker.Tror neppe det er innafor når man beveger seg i HighEnd-segmentet.
Har Chord noe slikt i sortimentet, eller må man over på Ansuz eller Synergistic Research?![]()