Den selges ikke før det kommer en RS-152Ja du har nok solgt streameren før cd-drevet dukker opp...![]()
![]()

Den selges ikke før det kommer en RS-152Ja du har nok solgt streameren før cd-drevet dukker opp...![]()
![]()
Nå fikk du vel et løft i de lave frekvensene?
De jævlene drev og overførte penger mens jeg snakket med banken på tlf, jeg skjønnte det ganske kvikt da den nye benken blir levert av postenGikk gjennom samme greie dagen etter jeg kom hjem fra messe i Gøteborg sist høst. Der hadde de nok «tappet» mitt kredittkort for info da det ikke funket på en betalingsterminal, de skulle da «låne» kortet for å teste på en annen, selfølgelig da på bakrommet, og sa at det hadde virket på den da
Våknet neste morgen hjemme med meld fra de som «overvåker sånne ting» om «unaturlige» bevegelser» på mine kontoer.
De hadde flyttet penger mellom mine kontoer og der stod nærmere 50k klar for overføring ut av banken.
Fikk stoppet alt via banken og måtte fornye alt mulig, en helvetes prosess
Men gikk bra
gismo
Som du ser, bare lavere støy gulvNå fikk du vel et løft i de lave frekvensene?![]()
Får ikke bedre høyde for god lyd enn det racket der
Det er det jeg har tatt høyde forFår ikke bedre høyde for god lyd enn det racket der![]()
Lavere støygulv jo nærmere man kommer gulvstøvetSom du ser, bare lavere støy gulv![]()
Klassisk musikk er av mange ansett som snobbete. -Også du som er Hertug...Jeg tror jeg hopper ellegant over det også, jeg har prøvd tidligere men det er ikke noe for meg.
En hel del musikk som aldrig ville blitt lagd om ikke inspirasjonen kom fra Klassisk musikk Blackbird bla, skulle ikke forundre meg om ikke P. Floyd har lånt noe ogsåKlassisk musikk er av mange ansett som snobbete. -Også du som er Hertug...
Tror almuen forventer at det kjøres litt på posh style.
Også :
Gratulerer med ny fin benk!![]()
Takk, kraftig nok til mitt brukGratulerer med forsterker. Ser ut som en kraftkar
Det skal stå på høyre siden, under streamerenGrattis, ble bra dette
Hvor skal cd-drevet stå da unge mann?
gismo
Takk, det stemmer pluss att ampen er for dypDet ble myyyye penere med midtstilling og komponentene over hverandre!!!! Enda penere hadde det vært om amp og streamer byttet plass, men jeg antar det er størrelse og kjøling som gjør at du har satt det opp på denne måten![]()