Det stemmer det, da lå den på 5000kr mener jegTror og mener at denne ble kjøpt og var uåpnet av undertegnede, Mulig jeg husker feil. Meget bra musikk![]()
OkayBetalte sikkert 300kr på Dippern tilbake i 09-10![]()
Nå steg den et par tusen lapper![]()
I agree with Tom about 'Crime of the Century'...
Tom, I listend to my Speaker's Corner "Crime of the Century" and I agree with your call 110%. It sounds superb! The fidelity and the "life" on...forums.stevehoffman.tv
Tenkte jeg skulle være litt hjelpsom.Nå steg den et par tusen lapper![]()
Blir stas det, hadde vert kulere med en RS-131 om det kom og en Esoteric dacNyt ventetiden og kaffen gode mann, ser «background» på FB er endret «to the right picture»
Vis vedlegget 1104687
gismo
Det kommer sikkert en dag det åssåBlir stas det, hadde vert kulere med en RS-131 om det kom og en Esoteric dac![]()
En RS-151 duger sikkert ja, er flere streamere der ute som frister. Men med den skjermen og mulighetene til RS 151 så må jeg ha denDet kommer sikkert en dag det åsså
Men først får du klare deg med en RS 151
Om RS 131 kommer må du kjøpe dac åsså
gismo
Da blir det en RS130/1 da i tillegg
Almuen forstår jo det, av alle gode egenskaper hertugen er kjent for så er ikke tolmodighet en av demI dag kommer det noe gøy i fra en forhandler som skal stå her en ukes tid. Er jo litt kjedelig og vente en mnd på ny streamer så noe må jeg gjøre
.
Vis vedlegget 1105237
Nei det mangler jeg, sliter litt med og vente på tingAlmuen forstår jo det, av alle gode egenskaper hertugen er kjent for så er ikke tolmodighet en av dem![]()
Så jo veldig elegant ut sammen da, dog litt mindre bøst enn EsotericNå ble jeg sugen på en sånn også.
![]()
Det er santSå jo veldig elegant ut sammen da, dog litt mindre bøst enn Esoteric
Fikk i alle fall mye skryt i denne videoen:
Gratulere Ove!!!
Jeg skal spille de inn for @nat står her en ukes tidJøssHva skjer her mon tro?
Ha en fin dag Ove
mvh
Tannoyene fungerer fint deGratulere Ove!!!
Håper det fungerer med mere diskant for deg!!
Var det der dem havnet
Photoshop, aner ikke hva du snakker omVar det der dem havnet![]()
Nå må dere lese litt også da, de er her bare på besøk(Here we go again)
Gratulerer!![]()
Er det ikke akkurat det som gjort denne tråden så fantastiskt inkluderende?Nå må dere lese litt også da, de er her bare på besøk![]()
Nå må dere lese litt også da, de er her bare på besøk![]()
Til forskjell fra alt annet som pleier å stå lenge mener duNå må dere lese litt også da, de er her bare på besøk![]()
Skjønner ikke helt hva du mener her nå 🫣Til forskjell fra alt annet som pleier å stå lenge mener du![]()
Disse der gir meg en uro…..
Disse der gir meg en uro…..
Kan fort være følsomt å slippe ut igjen?
Kos dæ
gismo