|
Ja noen selgere altså! det er jo noen av de som er heltKupp!!
Hadde den ennå kunne leves i sort…… men nei da🥲
Oooh, lekker! GrattisPlukket opp denne go’biten hos @Hifi&Vinyl i dag. Blir full overhalling på den så den kan brukes igjen.
Vis vedlegget 1114487
Takk LaggaOooh, lekker! Grattis![]()
Har du ikke lagt inn dine CD’er på en disck?.Hadde den ennå kunne leves i sort…… men nei da🥲
Men kjekt å ha
gismo
Beklager sen tilbakemelding. Det går litt i rykk og napp hvor mye jeg følger med.Takk til @Proethifi og @bluesbreaker for en fin dag i blåskogen.
Vi fikk både mat og drikke som vanlig av den smilende mannen i skogen, har tilgode og møte den mannen ute en god klem og et smil.
Praten flyter uten noen pinlige pauser og tiden fløy fort, håper du stikker snuta innom her snart Rune
.
Det er jo ikke så mye og skrive om lyden hos Rune som ikke alerede er skrevet her inne. Jeg koste med i sweetspot med både digitalt og analogt, helt til det kom Janis Joplin og jazz da måtte jeg melde pass
. Venstre øret ble mettet med vinyl etter kort tid, men med Lumin streameren så låt det fint, men med noe mindre "kropp" enn det er i mitt oppset. Det skyldes at det er helt andre prinsipper på høyttalerne våres, uansett så er det umulig og bli lytte trett av oppsettet til blues.
Ja det gjør jeg, hadde problemer med "knepping" i streameren. Dette pga en fryser som står i rommet ved siden av hifi rommet, dette ble helt borte.Grattis med Isotek.
Merkes noen forandringer i lyden?
Omtrent like mye som og bytte ut en standard kabel med en bedre en, så du jo gjette selvIsotek![]()
regner ikke med at det er noe å hente på det?
mvh
Hehe var ikke alvorlig mentOmtrent like mye som og bytte ut en standard kabel med en bedre en, så du jo gjette selv![]()
Slitan! Kjekt når det funker!Ja det gjør jeg, hadde problemer med "knepping" i streameren. Dette pga en fryser som står i rommet ved siden av hifi rommet, dette ble helt borte.
Vurderer og borre hull i benken for lufting så den kan flyttes ned faktiskSlitan! Kjekt når det funker!
For ikke å bli for koselig. Forventer ny reol så Chorden kommer et hakk ned, og som vi alle vet……….da har du dårlig tid for bytting av reol![]()
Forsiktig med språkbruken Evo, du kan jo ha dansker innom tråden din."knepping" i streameren..
Ja påkker det tenkte jeg ikke på🫣Forsiktig med språkbruken Evo, du kan jo ha dansker innom tråden din.![]()
Hva ble skiftet på forsterkeren?Nå mangler jeg bare rommet og er par høyttalere, passer jo fint at Viktoria flytter ned i hybelen i mai mnd.
Vis vedlegget 1115281 Vis vedlegget 1115282
Alt av lytter i strøm og lyd veien, 3 x så mye mer strømHva ble skiftet på forsterkeren?
Kul kasettspiller!![]()
Hvordan står det til med kassett samlingen?Nå mangler jeg bare rommet og er par høyttalere, passer jo fint at Viktoria flytter ned i hybelen i mai mnd.
Vis vedlegget 1115281 Vis vedlegget 1115282
Har noen få kassetter, men trenger bare 10-20 stk
Hos mig blev det bättre utan, säkert olika hos dig.Isotek![]()
regner ikke med at det er noe å hente på det?
mvh
Ja det blev detHos mig blev det bättre utan, säkert olika hos dig.
Skal sprette den i morgenMå få sett bilder av akai innvendig![]()
Takk for musikktips, ( litt glemt denne ) som gammel MMEB fanboy fant jeg den på Qobuz og kom borti playknappen.Satt på Mann Alive siden jeg nevnte den i tråden til @bluesbreakerkult album.
Bra detTakk for musikktips, ( litt glemt denne ) som gammel MMEB fanboy fant jeg den på Qobuz og kom borti playknappen.
Edit: Jaggu ble det Solar Fire og Nightingales and Bombers også når jeg først var i siget.