Evo III
Hertugen
Takk,X-CellMeget pent!Vis vedlegget 293174
Kvelds kos
Ble litt kult,lettere og sette på en plate om kvelden også
O
Kvelds kos
Kvelds kos
Ble litt kult,lettere og sette på en plate om kvelden også
O
jeg bruker en i head fi settet mitt og er storfornøyd med minFint oppsett Ove, men er det ikke mer praktisk å ha lyset over rillene ?
Er spent på den Marantz dacen. Er mye billigere enn den ser ut som, men lyden, noen som vet noe om den?
mvh
Audio-Technica OC 9 ML MKIIHar du kvita dæ med tv-en å... ser intresangt ut her gitt, hvilken nål bruker du på gyroèn
Kommer etter jul,må tenke litt fornuftigDu gikk for Marantz DAC du også ?
Det ser ikke så kult ut det,BluesFint oppsett Ove, men er det ikke mer praktisk å ha lyset over rillene ?
Er spent på den Marantz dacen. Er mye billigere enn den ser ut som, men lyden, noen som vet noe om den?
mvh
Hehe,noen ganger må man. Må betale Michell først så dacIkke dumt, selv har jeg ikke den evnen
Dette må være kinesiske rørforsterkeres svar på Harley Davidson !?Denne var flott Vis vedlegget 294314
Kommer en Saturn med KT 150 rør om ikke lenge,de som vil teste kan si i fra
O
Mye snasent som kommer din vei nå Ove, skal bli spennendeDenne var flott Vis vedlegget 294314
O
Tror ikke jeg vil uttale meg om detSyns den var kul jeg,mulig jeg er litt Harry
O
Det aner jeg ikke,den er ikke i Norge. Kommer først en Saturn Med KT 150 rør 2x25 WattTror ikke jeg vil uttale meg om detSyns den var kul jeg,mulig jeg er litt Harry
O
Når er den i hus?
Litt enig blues,men den ser litt kul ut også.Dette må være kinesiske rørforsterkeres svar på Harley Davidson !?Denne var flott Vis vedlegget 294314
O
(Personlig synes jeg det ble litt mye,-penere din Ove)
Lager mye forskjellig DARED ser jeg.
Tenker du på Ove s anlegg ? det er albumet det,Tor!Har du en tvilling her inne Ove
Slik er det, du vet vi gutta fra Ski har litt vanskelig for detTenker du på Ove s anlegg ? det er albumet det,Tor!Har du en tvilling her inne Ove
O
Fært og detSlik er det, du vet vi gutta fra Ski har litt vanskelig for detTenker du på Ove s anlegg ? det er albumet det,Tor!Har du en tvilling her inne Ove
O
Om den støyer på 4425 vet jeg ikke,på RF 63 gjorde de det,hvis jeg satte opp lyden uten musikk støyet det masse. Der Hvar Sansui dønn tyst 'Hei Ove! LM er nesten støyfri på la scala så synes det er merkelig hvis den støyer på Jbl ! Jeg er KRESEN på støy :/
Jeg har tungsol og Janh Philips i min,ikke plaget av støy her. Er kanskje litt med rørene og gjøre?.Sendte nylig tilbake en Dared Saturn med orginal rør,den støyet en del på Kudos c 20.
Mulig rørene har skylda,vanskelig å være skråsikker.Mulig jeg også var litt for rask med å sende tilbake,syntes ikke den forandret seg særlig på ca 40-50t spilletid,bra på jazz men det andre.......manglet liksom fylden i tonen.Jeg har tungsol og Janh Philips i min,ikke plaget av støy her. Er kanskje litt med rørene og gjøre?.Sendte nylig tilbake en Dared Saturn med orginal rør,den støyet en del på Kudos c 20.
Det støyer litt i trafoene på den,men ikke ut i høyttalerene.
O
Rart egentlig,jeg spiller mye prog rock og det låter helt topp,den spiller helt klart best på vinyl.Mulig rørene har skylda,vanskelig å være skråsikker.Mulig jeg også var litt for rask med å sende tilbake,syntes ikke den forandret seg særlig på ca 40-50t spilletid,bra på jazz men det andre.......manglet liksom fylden i tonen.Jeg har tungsol og Janh Philips i min,ikke plaget av støy her. Er kanskje litt med rørene og gjøre?.Sendte nylig tilbake en Dared Saturn med orginal rør,den støyet en del på Kudos c 20.
O
Men så blir det når man er uerfaren med rør. Satte inn Sugden og fylden i tonen var tilbake.Rart egentlig,jeg spiller mye prog rock og det låter helt topp,den spiller helt klart best på vinyl.Mulig rørene har skylda,vanskelig å være skråsikker.Mulig jeg også var litt for rask med å sende tilbake,syntes ikke den forandret seg særlig på ca 40-50t spilletid,bra på jazz men det andre.......manglet liksom fylden i tonen.Jeg har tungsol og Janh Philips i min,ikke plaget av støy her. Er kanskje litt med rørene og gjøre?.Sendte nylig tilbake en Dared Saturn med orginal rør,den støyet en del på Kudos c 20.
O
Men du var kanskje litt kvikk ja
O
Er det musikkgenren som avgjør hvilke komponenter som skal plasseres i anlegget?Mulig rørene har skylda,vanskelig å være skråsikker.Mulig jeg også var litt for rask med å sende tilbake,syntes ikke den forandret seg særlig på ca 40-50t spilletid,bra på jazz men det andre.......manglet liksom fylden i tonen.Jeg har tungsol og Janh Philips i min,ikke plaget av støy her. Er kanskje litt med rørene og gjøre?.Sendte nylig tilbake en Dared Saturn med orginal rør,den støyet en del på Kudos c 20.
O
Ligger jo flere LM på brukten nå,de selges jo over en lav sko . Må jo være en grunn til at det ligger så mange der!ha sendt forespørsel på å få låne en saturn.. men får se.. lm audio 216ia frister masse masse.. tror nok vis det er støy så kan det være rør like godt som alt annet..
Eller ikke braSolgt mange???