V
vinyl-jønki
Gjest
Uansett, klar for helg og messe Ove?Eller ikke braSolgt mange???
mvh
Uansett, klar for helg og messe Ove?Eller ikke braSolgt mange???
Kjempe klar,tar kvart over 9 togetUansett, klar for helg og messe Ove?Eller ikke braSolgt mange???
mvh
Det ble dårlig med praten ikveld, får ta det igjen imorraKjempe klar,tar kvart over 9 togetUansett, klar for helg og messe Ove?Eller ikke braSolgt mange???
mvh
O
Blitt skuffa hvis den ikke hadde falt i smakTakk det samme,Tor var en fin dag dette med hyggelig selskap
Hører på Warren Zevon nå,ikke dårlig den
O
Var litt køntri over noen sanger,men bra album.Blitt skuffa hvis den ikke hadde falt i smakTakk det samme,Tor var en fin dag dette med hyggelig selskap
Hører på Warren Zevon nå,ikke dårlig den
O
Vis vedlegget 295028
Takk for en hyggelig dag gutter, her er vi innom dipper etter
platemessa.
Noen mere fotovante enn andre
Legg spesielt merke til hvor fotogen Bluesbreaker har blitt
etterhvert.
mvh
Sansui-mannen
"Enkelte" tar ansvar ErosVis vedlegget 295028
Takk for en hyggelig dag gutter, her er vi innom dipper etter
platemessa.
Noen mere fotovante enn andre
Legg spesielt merke til hvor fotogen Bluesbreaker har blitt
etterhvert.
mvh
Sansui-mannen
fotovante?
registrerte bare hvor folkesky enkelte var......
Godt du nevner det sjølmulig jeg var fælt bakpå i dag, ikke vet jeg.
Godt du nevner det sjølmulig jeg var fælt bakpå i dag, ikke vet jeg.
Jeg prøvde og si noe,men kom ikke helt til ordetGodt du nevner det sjølmulig jeg var fælt bakpå i dag, ikke vet jeg.
vel, formen kom etterhvert. Et par naturlige stimuli, og mye skitsnakk.
Generellt mye skitsnakk gjennom dagen, skremmende fangst i bagen til slutt. følg med , følg med.
Takk selv bluesHey
Jeg var nesten ikke til stede da det var kaffeslaberas.
Vanskelig å skravle med folk samtidig som man saumfarer kassene i dyp konsentrasjon i leting etter Rypdal-skiver...
Kunne godt ha snakket litt mer med Eros, men er sikker på at våre veier møtes igjen
Vi hadde det "travelt". S-mannen skulle jo ikke ha noe...
-før vi kom på Dipper. DER ble det handlet i dyre dommer, men det kan man lese om i hans tråd.
Oppsummert 19 LP er på meg. Nytt og gammelt. Billig og dyrt.
Da var veska tung og stappfull.
Takk for hyggelig selskap
-og supre bilder S-man
Mvh
Ble imponert av disse, men må vel sjekke ut noen mindre modeller.Sov du godt i natt kanaris?
Takk selv Kanaris,kan være spennende det tror jeg.Takk for en hyggelig Lørdag, og noen spennende innspill vedrørende evt ny pre.
Skal følge opp tipset ditt.
Er det ProAc?Ble imponert av disse, men må vel sjekke ut noen mindre modeller.Sov du godt i natt kanaris?
JeppEr det ProAc?Ble imponert av disse, men må vel sjekke ut noen mindre modeller.Sov du godt i natt kanaris?
Tror ikke de spilte på sitt beste i de lokaleneProAc D40R
Inntrykk etter meget kort lytting. Altså ikke helt pålitelig.
Stod oppsatt i et rotete butikklokale langt fra optimalt.
Man kan kalle det førsteinntrykk
Spilte pent, rent og ordentlig. Gjorde ingen feil.
For lite av alt etter min smak, men tror mange kan ha det godt med disse.
mvh
Har potensiale de der. Likte det jeg hørte, den korte stunden jeg satt der.Tror ikke de spilte på sitt beste i de lokaleneProAc D40R
mvh
O
Forsvarer meg med at jeg tok min i et bytte! Passer ikke i kombo med hjemmekino. Låter meget bra men suser litt i horna på la scala slik andre rørforsterkere. Merker forskjell på rørene og på RF63 er det ikke problem med støy fra lytteposisjonLigger jo flere LM på brukten nå,de selges jo over en lav sko . Må jo være en grunn til at det ligger så mange der!ha sendt forespørsel på å få låne en saturn.. men får se.. lm audio 216ia frister masse masse.. tror nok vis det er støy så kan det være rør like godt som alt annet..
O
Mulig detDere har rett begge to.
Får du gjort noe med det Evo?
SADE best of,flott lyd i denne.Hvilken SADE?
Har Soldier of Love og Promise
Soldier of Love er det mye smekk i. Litt basstung
Supertramp har jeg aldri brydd meg om.
Sikkert gamle fordommer!
mvh
Tja at det er litt for lite av alt i ProAc er vel ikke et ukjent fenomen? mine ProAc cloner spilte himmelsk... men det ble aldri nok av noe!ProAc D40R
mvh
Kommer vel litt an på hva du forer de medTja at det er litt for lite av alt i ProAc er vel ikke et ukjent fenomen? mine ProAc cloner spilte himmelsk... men det ble aldri nok av noe!ProAc D40R
mvh
Mangler liksom det siste lille for å fremme hakeslipp!
HVVVAAAAAA!!! Ikke brydd deg om Supetramp?!?!? Crime of the Century og Crisis what Crisis er geniale album og ikke som den suppa de laget før de skilte lag. Mange stilarter og etter min smak, genialt håndtverk. Synes School er et flott spor å teste om anlegget følger med i svingene. Her kreves gjenhør!!! Utfordre dine gamle fordommerHvilken SADE?
Sikkert gamle fordommer!
mvh
Det er klart.. husker ikke navnet på monoblokkene jeg hadde da... var noen man kunne kjøpe både ferdig eller som DIY fra danmark... helt sorte med kjøleribber på begge sidene.. store klosser.. en bryter i front for og kjøre dem i klasse A... tror dem var 40W klasse A.. husker ikke i A/B.. men skulle være kraftige saker..Kommer vel litt an på hva du forer de medTja at det er litt for lite av alt i ProAc er vel ikke et ukjent fenomen? mine ProAc cloner spilte himmelsk... men det ble aldri nok av noe!ProAc D40R
mvh
Mangler liksom det siste lille for å fremme hakeslipp!
O
Dette er jo uhørtHVVVAAAAAA!!! Ikke brydd deg om Supetramp?!?!? Crime of the Century og Crisis what Crisis er geniale album og ikke som den suppa de laget før de skilte lag. Mange stilarter og etter min smak, genialt håndtverk. Synes School er et flott spor å teste om anlegget følger med i svingene. Her kreves gjenhør!!! Utfordre dine gamle fordommerHvilken SADE?
Sikkert gamle fordommer!
mvh
MÅ MAN???Dette er jo uhørtHVVVAAAAAA!!! Ikke brydd deg om Supetramp?!?!? Crime of the Century og Crisis what Crisis er geniale album og ikke som den suppa de laget før de skilte lag. Mange stilarter og etter min smak, genialt håndtverk. Synes School er et flott spor å teste om anlegget følger med i svingene. Her kreves gjenhør!!! Utfordre dine gamle fordommerHvilken SADE?
Sikkert gamle fordommer!
mvh
Crime of the century må man ha i samlingen !!!!!
O
MÅ MAN???Dette er jo uhørtHVVVAAAAAA!!! Ikke brydd deg om Supetramp?!?!? Crime of the Century og Crisis what Crisis er geniale album og ikke som den suppa de laget før de skilte lag. Mange stilarter og etter min smak, genialt håndtverk. Synes School er et flott spor å teste om anlegget følger med i svingene. Her kreves gjenhør!!! Utfordre dine gamle fordommerHvilken SADE?
Sikkert gamle fordommer!
mvh
O
Ja,Tor det MÅ man !MÅ MAN???Dette er jo uhørtHVVVAAAAAA!!! Ikke brydd deg om Supetramp?!?!? Crime of the Century og Crisis what Crisis er geniale album og ikke som den suppa de laget før de skilte lag. Mange stilarter og etter min smak, genialt håndtverk. Synes School er et flott spor å teste om anlegget følger med i svingene. Her kreves gjenhør!!! Utfordre dine gamle fordommerHvilken SADE?
Sikkert gamle fordommer!
mvh
O