Ser de i targaen, så er det 2 fremme ved kjøre posisjonen forsterkerene står skrudd opp på veggen i "fylle arresten",som er et stort rom i midten av båten der de som ikke kan oppføre seg havner
O
Skuer ut over Oscarsborg gjestehavnFlott positur du har der, litt kongen på haugen lissom
Ha en flott søndag Evo
gismo
Kenwood ???Og da var det slutt med rør, med ønske om Kenwood og Luxmann ? Trodde ikke rør-livet ditt ble så langt da Evo... Men et hederlig forsøk... Ha en fin søndag!
Skriv det da!Accuphase...
Såklart, det du ønsker deg skal du skaffe degSkriv det da!Accuphase...
Uansett hvem som lager Accuphase låter det hakket bedre enn det meste. Luxman er vel det beste integrerte jeg har hørt,slo E 470 til Accuphase,de større til Accuphase står vel lite tilbake for det meste. Savner den harde stramme bassen jeg fikk med 590 AX og kunne gjerne gått til en 590 AXII. Eller så er Luxman/Accuphase pre/power også helt innafor.
O
Vi får se hva som skjerHva CJ skal bort... Og det som låt så bra hos deg. DEN såg jeg ikke komme
Du verden!Har 2 stkHva slags anlegg har du i båten, Ove?
Ser for meg at du bør ha noe vanntett.![]()
Det inne er Sony og alpine høyttalere.
Ute er det infinity høyttalere og alpine sub drevet av en 500 watt digital alpine forsterker. Infinityene er drevet av en 4 kanals alpine digital forsterker. Kommer ny spiller ute i år,vet ikke helt hva ennå. Trenger 3 pre out og må vel nesten bli med DAB+.
O
L-590AX MKII var i mine ører ganske mye kraftigere og bedre en første utgaven.Skriv det da!Accuphase...
Uansett hvem som lager Accuphase låter det hakket bedre enn det meste. Luxman er vel det beste integrerte jeg har hørt,slo E 470 til Accuphase,de større til Accuphase står vel lite tilbake for det meste. Savner den harde stramme bassen jeg fikk med 590 AX og kunne gjerne gått til en 590 AXII. Eller så er Luxman/Accuphase pre/power også helt innafor.
O
Hørte begge hos stereofil og jeg er ikke helt enig. Var ikke sååååå stor forskjell på deL-590AX MKII var i mine ører ganske mye kraftigere og bedre en første utgaven.Skriv det da!Accuphase...
O
Fikk hørt noen låter på MBL integrert om lørdagen i min egen stue Evo (Den nye Noble Line) Virket for meg som en veldig habil sak så neste gang du er innom Stereofil så ville jeg tatt en lytt på den vis du ikke har gjort det tidligere.Hørte begge hos stereofil og jeg er ikke helt enig. Var ikke sååååå stor forskjell på deL-590AX MKII var i mine ører ganske mye kraftigere og bedre en første utgaven.Skriv det da!Accuphase...
O
O
Har eid MBL N51, forsterkeren som passet dårligst til Amati Futura her hos meg. Krefter har den massivt av. Når det gjelder Luxman l 590AX eide jeg ikke den nye og gamle samtidig, men ikke rart om det er forskjell når preamp, trafo er endret og lyttebanken doblet at det blir en forandring daFikk hørt noen låter på MBL integrert om lørdagen i min egen stue Evo (Den nye Noble Line) Virket for meg som en veldig habil sak så neste gang du er innom Stereofil så ville jeg tatt en lytt på den vis du ikke har gjort det tidligere.Hørte begge hos stereofil og jeg er ikke helt enig. Var ikke sååååå stor forskjell på deL-590AX MKII var i mine ører ganske mye kraftigere og bedre en første utgaven.
O
Her var det masse krefter som sikkert hadde fått full kontroll på dine flotte Sf![]()
Mvh: Espen L
Ikke noe som er hugget i sten ennå PeterEvo, du får ta deg en tur hit igjen. Fått lyd jeg liker igjen. Kanskje du skulle kjørt med doble marantz pm11s3... Hoho.
Den divisjonen du holder til i har jeg lite tips å komme med. Men jeg må bare si at jeg virkelig likte lyden du har nå.
Har satt bytte så det er jo ikke umulig det dukker oppPussig at Mark Levinson ikke er nevnt med et ord. Bør jo være noe å vurdere for fete lonmebøker.
Har hørt det en del selv,ikke første valg da jeg er usikker på om ikke det og Sonus Faber kan bli litt vel romantiskBlir spennende. Hørte på noe Mark Levinston i går. Potente saker og sobert, men lekkert design![]()
Klasse A svinger greit på SFPå seg selv kjenner man jo andreDu skal ikke se bort fra at du hadde likt klasse A lyden fra Karan-transer. De er vel dessverre lettere å få i demo på Vestlandet enn på Østlandet....
Gleder meg,husk rør
Værste jeg har hørt. Blir litt av et utlegg for å overgå Futura.Trenger du et par Amati til, Evo? Vurderer å selge....![]()
Klarer meg fint med de jeg harTrenger du et par Amati til, Evo? Vurderer å selge....![]()
EspenL har jo nedgradert- og så var det EspenL, da. Han har jo byttet ut Stradivariene sine, og bestekompisen selger båten, så jeg har liksom presset på meg....
Bare å bytte kjerringa isteden.- og så var det EspenL, da. Han har jo byttet ut Stradivariene sine, og bestekompisen selger båten, så jeg har liksom presset på meg....
Vel å velEspenL har jo nedgradert- og så var det EspenL, da. Han har jo byttet ut Stradivariene sine, og bestekompisen selger båten, så jeg har liksom presset på meg....
O
Hehe,er du innom her daVel å velEspenL har jo nedgradert- og så var det EspenL, da. Han har jo byttet ut Stradivariene sine, og bestekompisen selger båten, så jeg har liksom presset på meg....
O![]()
![]()
Mvh: Espen L