Den svinger bra den,Peter er noe ved den forsterkeren som jeg savnet,hører jo det godt nå med Amatiene.Twin towers ja. Husker tilbake til når jeg hadde den på Triangle. Låt slettes ikke feil det nei.
Spennende forsterker, helt klart.
Cola har ikke du godt avSer bra ut, Ove! Hmmm, fikk plutselig lyst på Cola på boks....
Enjoy
Sykt mye enklere med en integrert,tror nesten jeg må ha den bare for og ha denSkal du først ha en integrert forsterker, er nok ikke den det dummeste å ende opp med...
Skal aldri si aldriOve ender aldri opp med noe integrert.....
Utlånsavdelingen hos vinyl-mannen leverer hver gangSykt mye enklere med en integrert,tror nesten jeg må ha den bare for og ha denSkal du først ha en integrert forsterker, er nok ikke den det dummeste å ende opp med...
O
JodatenkUtlånsavdelingen hos vinyl-mannen leverer hver gangSykt mye enklere med en integrert,tror nesten jeg må ha den bare for og ha denSkal du først ha en integrert forsterker, er nok ikke den det dummeste å ende opp med...
O
Du MÅ ha den ja??
Nytter ikke med noe valpeblikk her
Skal det!De lyseffektene bør du ha permanent, Evo. Spiller jo ringer rundt anlegget nå!
Mener jeg opplevde noe lignende, gikk rundt i hue mitt åSkal det!De lyseffektene bør du ha permanent, Evo. Spiller jo ringer rundt anlegget nå!
O
Bare og komme med deDu har jo allerede lysorgelet i forgrunnen på bildet. Trenger du flere slike, så har vi noen på hytta. 8)
Viktig og prioritere jaVi trenger noen lys på gravlunden også, men skal ta med noen ved første besøk.
Spilt masse vinyl på ASRFår du hørt på mye vinyl, Evo? Hva synes du om ASR?
Fra legehåndbok:Trenger du ikke rør alikevel? Bare så på torget. Skal opp å se litt etter i dag tenkte jeg. Ha en fin helg
Joda rør trenger jegTrenger du ikke rør alikevel? Bare så på torget. Skal opp å se litt etter i dag tenkte jeg. Ha en fin helg
Da skal jeg få sendt noen til deg. Tipper det blir accuphase en gang. Men uansett fint å kose seg med det en har nå. Og hvis jeg kan bidra en promille til det, er jo ikke det noe heft.Joda rør trenger jegTrenger du ikke rør alikevel? Bare så på torget. Skal opp å se litt etter i dag tenkte jeg. Ha en fin helg
O