Takk for det grammofonOppdaget ikke at huset er åpnet før nå. Ingen vits i å være aktiv på sentralen så lenge denne tråden var stengt. De få innleggene jeg har sendt, har stort sett vært klager over at denne tråden har vært stengt.Valfy sin ja,blir snadder det håper jegHellu. Hva er det for noe snadder? Valfy sin?
Ser lækker ut uansett
O
Mao: Sårt etterlengtet og veldig hyggelig, Evo.
Den dacen tror jeg er veldig bra. Har hatt til låns litt snadder fra den produsenten, og det var veldig bra. Også dacen har vært sterkt vurdert, og kanskje burde jeg ha satset på den. Så for all del skriv hva du synes. Jeg er egentlig overhode ikke i mål når det gjelder streaming og har i dag avsluttet Tidal-abonnementet pga frustrasjon og manglende lytting.
Betyr det at du slipper å sitte barn og hunfevakt, og at du tar turen på lørdagen?
Hehe,den barne/hundevakt planen var nok bare i Jorwed sitt hodeBetyr det at du slipper å sitte barn og hunfevakt, og at du tar turen på lørdagen?
Hehe... En mann med ønsketenkninger.Hehe,den barne/hundevakt planen var nok bare i Jorwed sitt hodeBetyr det at du slipper å sitte barn og hunfevakt, og at du tar turen på lørdagen?
O
Det håper jeg også,men har en avtale om båt tur den helgen om været er bra. Er en gjeng som reiser ut og drikker oss avsindig fulle på vollen og Oscarsborg den helgenHehe... En mann med ønsketenkninger.Hehe,den barne/hundevakt planen var nok bare i Jorwed sitt hodeBetyr det at du slipper å sitte barn og hunfevakt, og at du tar turen på lørdagen?
O
Jaja, håper du tar turen ivertfall.
Jeg lar nok de som står i bli der en stund først ikke vits i og bytte noen som virkerDen er ekstremt kresen på rør Ove. Det anbefales egentlig ikke å bytte de.. AMR sier også selv at det er veldig lite å hente på rørbytte. Jeg har ikke rørt røra, da det er et par historier om folk som har fått problemer.
Snakk ihvertfall med Terje på Audioaktøren først. ������
Litt usikker på om du (eller jeg for den sags skyld) har svinestien sin helt ren derJeg lar nok de som står i bli der en stund først ikke vits i og bytte noen som virkerDen er ekstremt kresen på rør Ove. Det anbefales egentlig ikke å bytte de.. AMR sier også selv at det er veldig lite å hente på rørbytte. Jeg har ikke rørt røra, da det er et par historier om folk som har fått problemer.
O
Takk for det,GunnerGrattis, O!
Lest mye godt om produktene derfra. Ser frem til å høre hva du synes. Hva er dens bruksområder i oppsettet ditt? Kun som DAC, eller som pre også?
Forøvrig strålende 1.mai til alle!
Tja du er inne på noe derLitt usikker på om du (eller jeg for den sags skyld) har svinestien sin helt ren derJeg lar nok de som står i bli der en stund først ikke vits i og bytte noen som virkerDen er ekstremt kresen på rør Ove. Det anbefales egentlig ikke å bytte de.. AMR sier også selv at det er veldig lite å hente på rørbytte. Jeg har ikke rørt røra, da det er et par historier om folk som har fått problemer.
O
Det er jo godt og høre.Det er den et hundre prosent garantert ikke, Ove.
Men en veldig dugelig er det.
Takk for detFor all del, test den og prøv den om og om igjen. Jeg bøyer meg i grusen og spiser hatten så den passer dersom en AMR dac brukt som pre slår CJ.
Men igjen: Utrolig hyggelig at denne tråden er gjenåpnet.
Takk,gismoGratulerer, kan godt være at denne gjør en grei jobb hos deg
Helt Weiss blir du vel ikke, men du nærmer deg
Spennende!!
gismo
Det tror jeg påKobla opp Primaren igjen i går. Det var nedtur det.
Takk,Premier 140 skal testes før eventuelt kjøp men jeg har trua!Grattis!
KASTE!!! Kan da ikke detAMRen spiller så fint og romantisk at du bare kan kaste platespilleren.
VILLFARELSE!AMRen spiller så fint og romantisk at du bare kan kaste platespilleren.
Såså,tenk på blodtrykketVILLFARELSE!AMRen spiller så fint og romantisk at du bare kan kaste platespilleren.
Ja det kan jo ikke bli feilOh la la, Premier 140 med 8x KT88! Jo da, jeg kommer nedover igjen. ;D