Takk TTVakkert Ove!
Ja få høre da!Utfra komponenter og høyttalere tror jeg at jeg kan gjette meg frem til hvem sin stue det er
Prem 140 er en virkelig godbit, grattis!
Takk for det!Prem 140 er en virkelig godbit, grattis!
Skal si at du er kjapp i vendingen, du har snart hatt mer CJ på ett år enn jeg har hatt på 25.
Mvh
Nja akurat den tar jeg med en klype salt det finnes dacer til 5K som spiller bedre enn dacer til 15K. Så det gjenstår og se,kommer en Node 2 neste uke så da får jeg teste da!Det diskuteres i en annen tråd om det finnes såkalte "giant killers".. i min serdeles usaklige sinn er Node 2 en sånn... til prisen får man enormt mye.. brukervennlig app, gos lyd og en god dac på kjøpet.. du trenger ikke sistnevnte, men for min del har den eliminert behovet.
Flere tester nevner at det er lite vits å koble den til dac'er under 10.000kr... tar man da prisen i betraktning på node 2 får man enten en gratis dac til 10k på kjøpet eller så er generelt dacer opp til 10k ikke verdt penga
Du har et poeng der!Med din byttetakt ser jeg ingen grunn til å beholde noe i reserve Når du eventuelt skulle trenge den har du sikkert funnet noe annet interessant likevel
Dessuten så er de så like i utgangspunktet at vi kan snakke om objektiv kvalitetsforskjell. Synes du burde bytte med mine blokker.Du har et poeng der!Med din byttetakt ser jeg ingen grunn til å beholde noe i reserve Når du eventuelt skulle trenge den har du sikkert funnet noe annet interessant likevel
O
Er en del mere power i P 140 men ikke vanskelig og høre likheter nei .Dessuten så er de så like i utgangspunktet at vi kan snakke om objektiv kvalitetsforskjell. Synes du burde bytte med mine blokker.Du har et poeng der!Med din byttetakt ser jeg ingen grunn til å beholde noe i reserve Når du eventuelt skulle trenge den har du sikkert funnet noe annet interessant likevel
O
Settes tilsalgs, da, sammen med platene?Har en plan om hvor platespiller skal settes,ikke på benken
O
Nja,tror egentlig ikke det. Kommer til og savne den til høstenSettes tilsalgs, da, sammen med platene?Har en plan om hvor platespiller skal settes,ikke på benken
O
Noen har jegHar du noen bilder fra båten, Evo? Kanskje litt off topic, og du ville vel ha en litt saklig tråd. Men likevel - blir litt nysgjerrig.
Bare midlertidlig den kommer tilbake på et nytt sted.DACen min har tatt plassen til snurra ja.. Var det ikke det jeg sa noen sider tilbake? ;D ;D
Så sakelig må den ikke væreHar du noen bilder fra båten, Evo? Kanskje litt off topic, og du ville vel ha en litt saklig tråd. Men likevel - blir litt nysgjerrig.
Ser flott ut de subbene der. Litt dumt at de ikke har hi level inn og ut. Men ser det er færre og færre som har det. Burde vel hjelpe dine SF helt i bunnen de der.Sonus faber graver frem subwoofere - Lyd & Bilde
Stor fare for at det havner en sånn her til høsten.
O
Kommer litt an på hva de koster det,RetepSer flott ut de subbene der. Litt dumt at de ikke har hi level inn og ut. Men ser det er færre og færre som har det. Burde vel hjelpe dine SF helt i bunnen de der.Sonus faber graver frem subwoofere - Lyd & Bilde
Stor fare for at det havner en sånn her til høsten.
O
Regner med du flesker til med 2 med det samme...
Ikke sant!Dritbra det koret????????????????????????????????????
gismo