jorwed_
Audio Arkeologen
Fotball her i kveld Ja, så måtte jeg ta en liten øl så jeg ikke havner helt bakpå
Tja, finner du et voksent nok møbel så går det fint. Det er jo ingen interiørarkitekt som bestemmer i hulen din.Den dacen tar alt for mye plass,sikkert en bra dac men ikke noe jeg hadde kjøpt.140 og den DAC-en Hifi-girl77 og HC har så trenger du et voksent møbel hvis det skal være plass til pre også.
Godt å se at sommeren har startet der østpå.
O
Den dac'en låter fabelaktig!!Tja, finner du et voksent nok møbel så går det fint. Det er jo ingen interiørarkitekt som bestemmer i hulen din.Den dacen tar alt for mye plass,sikkert en bra dac men ikke noe jeg hadde kjøpt.140 og den DAC-en Hifi-girl77 og HC har så trenger du et voksent møbel hvis det skal være plass til pre også.
Godt å se at sommeren har startet der østpå.
O
Vis vedlegget 444596
Den låter fabelaktig den jeg har også,så ser ingen grunn til og bytteDet er nettopp det den gjør, den låter så analogt riktig at hvis det ikke var slik at endel vinyl er bedre mastret enn CD og ande digitale format ville vinyl vært unødvendig.
Der er jeg rolig jaKjør på i biamp og smil
Med tanke på dac så er det nok lite som tar AMR.. ikke uten grunn at den er så mye brukt av alle på de største messene rundt om..
Så der ville jeg slått meg trygt til ro
Inne i skapetJa, veldig fint og ryddig. Men hvor var den RIAA'n igjen?
Spennende. Har du hørt den?
Det går fint,den står ikke så trangt som det ser ut som,er luft rett igjenom der.Får litt vondt i meg når jeg ser hvor lite luft AMRen får nedi der! ;D
Nei den blir kjøpt uhørt tror jeg,om det ikke dukker opp en snart så jeg kan få testet den før kjøp.Spennende. Har du hørt den?
Håper ikke du blir skuffet....Jeg er alltid litt skeptisk til å kjøpe uhørt.Nei den blir kjøpt uhørt tror jeg,om det ikke dukker opp en snart så jeg kan få testet den før kjøp.Spennende. Har du hørt den?
O
JeppLasta ned vedlegget til RW i vinylutgaven.. Minnepinne inn i streamer.. Vil ikke anbefale deg å gjøre dette. Låter verre enn noe annet så langt.. Er det fortsatt interessant med rør? Mvh lassemann
Ikke noe problem og bytte den om den ikke låter bra,har hørt i fra sikkre kilder at dette er bra sakerHåper ikke du blir skuffet....Jeg er alltid litt skeptisk til å kjøpe uhørt.Nei den blir kjøpt uhørt tror jeg,om det ikke dukker opp en snart så jeg kan få testet den før kjøp.Spennende. Har du hørt den?
O
Kommer ikke før til høsten desverre,blir kun produsert på bestilling. Må vel ha et vist antall før de starter produksjonen???Gratulerer med flott riaa Ove,ukjent for meg men så veldig bra ut
Spennende å prøve noe nytt
mvh
Kommer ikke før til høsten desverre,blir kun produsert på bestilling. Må vel ha et vist antall før de starter produksjonen???Gratulerer med flott riaa Ove,ukjent for meg men så veldig bra ut
mvh
O
Du verden!Kommer ikke før til høsten desverre,blir kun produsert på bestilling. Må vel ha et vist antall før de starter produksjonen???Gratulerer med flott riaa Ove,ukjent for meg men så veldig bra ut
mvh
O
HeiVad blir maks gain på Agena omregnet til db?
MM: 0.34 µV-A weighted
MC: 0.05 µV-A weighted @ max gain
Har sett på Leema produkter i London tidl stilige saker
Hvem selger her i landet da?
Det er en brikke i en stor vinyl oppgraderingSpennende, O. Her går det slag i slag, ja!
Rundt 20-7 burde det være herGratulerer med flott riaa Ove,ukjent for meg men så veldig bra ut
mvh
Kommer ikke før til høsten desverre,blir kun produsert på bestilling. Må vel ha et vist antall før de starter produksjonen???
O
Jaja den som venter på noe godt sies det
mvh
Ser ut som mer enn en brikke8). Tør man spørre om pris???.Det er en brikke i en stor vinyl oppgradering
Ser ut som mer enn en brikke8). Tør man spørre om pris???.Det er en brikke i en stor vinyl oppgradering
mvh
Jepp,tester bassenHar du tordenvær hos deg Evo? Hører det helt hit