Hadde nok ikke vært dumt,du får gi meg en go'prisTror du skulle hatt den...
Blir nok og kjøpe nye Sonus suben til høsten når de dukker oppJa, du sa jo god pris.. må jo være god pris for oss begge da
Trenger du virkelig en subb sammen med høyttalerne dine?Blir nok og kjøpe nye Sonus suben til høsten når de dukker oppJa, du sa jo god pris.. må jo være god pris for oss begge da
O
Sub er og blir et uromoment her hos meg,klarer meg godt utenHehe "alle" trenger en godt integrert sub i sine oppsett. Men har man ikke tid eller intr for å gjøre det riktig. Så er det ofte bedre uten.
Du verden!Fikk hørt på anlegget i Casa del Evo II i formiddag og nå sitter lyden skikkelig. Fast, tørr, kontant lyd med masse trøkk og dybde som sitter som støpt. Dette låt veldig, veldig bra nå! Sist jeg var innom var det ikke i nærheten, men med den store CJ forsterkeren, låter det formidabelt. Blant det aller beste jeg har hørt noen sinne!
Terningkast 6
Vis vedlegget 445052
Nei jeg trenger det overhodet ikkeTrenger du virkelig en subb sammen med høyttalerne dine?Blir nok og kjøpe nye Sonus suben til høsten når de dukker oppJa, du sa jo god pris.. må jo være god pris for oss begge da
O
mvh
Ja det er sant det! Savner litt bass på enkelte plater men det kan jeg fint leve medPfhøy.. Er bare dere som ikke har fått en skikkelig integrert...
Man bruker ikke en 5099kr sub til en 250K høyttaler. Må stå i samme klasse/ stil.
Men skjønner hva dere skriver
Ja det er ikke bra det hellerTuran som tælle
Har vel slitt med det motsatte av hva dere har opplevd. Her har den vært for lav fram til nå for noe napp.
Hehe,du kan så siNo rest for the wicked...