Evo III
Hertugen
Takk,KGratulerer med nok et kvalitetsprodukt!
Går snart ombord på flyet her i Bergen. Sjekker på Schiphol om det har kommet noe nytt i hus
Ikke umulig det vet du
O
Takk,KGratulerer med nok et kvalitetsprodukt!
Går snart ombord på flyet her i Bergen. Sjekker på Schiphol om det har kommet noe nytt i hus
Takk,Gunner. Altid gøy med noe nytt vet duBlir helt sliten av å taste "grattis" så ofte, men desto mer moro er det. Så grattis igjen, Ove!
Den var vel litt drøy X’arn.Har lagt inn autoposting her i tråden.. en gang om dagen kommer det automatisk et Gratis
Har lyst på en som både ser enkel ut og ER enkel som pro-ject f.eks. Men noe som spiller bra. Denne er noe i gata jeg ønsker meg ( bare ett eksempel - fra SG/SW ) :15-20 da er jo min gamle til 22K nesten innaforRegnet med det ja Da får du heller hjelpe meg med innkjøp og oppsett av platespiller en dag Leter fortsatt etter mest bang for the bucks til 15-20k. Ikke lett for en amatør dette.Takk!Hvorfor har du satt en HP laser skriver i stereo benken ?
gratulerer med en lang liste gromt nytt utstyr. Den platespiller'n kan du donere til meg når du går lei av den
Den platespilleren kan du se langt etter
O
O
Ok, men tre ganger i uka da, i hvert fall.Den var vel litt drøy X’arn.Har lagt inn autoposting her i tråden.. en gang om dagen kommer det automatisk et Gratis
O
Særlig enklere enn Acousticen får du ikkeHar lyst på en som både ser enkel ut og ER enkel som pro-ject f.eks. Men noe som spiller bra. Denne er noe i gata jeg ønsker meg ( bare ett eksempel - fra SG/SW ) :15-20 da er jo min gamle til 22K nesten innaforRegnet med det ja Da får du heller hjelpe meg med innkjøp og oppsett av platespiller en dag Leter fortsatt etter mest bang for the bucks til 15-20k. Ikke lett for en amatør dette.
O
Vis vedlegget 468557
Kjøpe en god pickup og klare meg med riaa i forsterkeren jeg har.
>. Subtilt.som pro-ject f.eks. Men noe som spiller bra.
LOL!!
Hehe, tror jeg ingenting på
Nei ingen planer nå på en stund. Koser meg bare med musikk nåLOL!!
Men det er sikkert enten rett før eller såvidt i etterkant.
mvh
Det må du nesten gjøre,nå er jeg blakk som en kirkerotte. Ingen hifi før etter jul i værtfall kanskje ny streamer men da er det slutt!!. Kanskje teste Marten høyttalere men da er det slutt!!!!!!Hehe, tror jeg ingenting på
Har ikke planer om og bytte ut SF impulse,bare tuller med X-cellRealitetssjekk: Tester du Marten, som har en helt annen grunnkarakter enn SF, tryner den synergien du koser deg med nå ganske spektakulært, og da er du på kjøret igjen.
Bare nevner det.....
Sjekk ut stramer fra Lumin, Melco eller Bricasti, og la resten være som det er.
Aner ikke,men det er nå en gang hva de sierHva er det som gjør kirkerotter generellt blakkere enn andre rotter??? Men utenom det, ser det ut som du koser deg med de nye leketøyene
Det har rullet nok her nå,bytter REL subben i en Auralic streamer som dattra mi skal få.Noen ganger kan veien bli målet, og da ruller millionene
PU tror jeg nesten jeg er vel forsynt med gitt .snart slutt.. skal bare prøve.. også kansje en... også.. ja... pickup..
Alt kan bli bedre XBehold node 2... du har god dac, så selve streamingen kan nok neppe bli så fryktelig mye bedre
Avlat er dyrt, vøtt...Hva er det som gjør kirkerotter generellt blakkere enn andre rotter???
CJ skal først inn til litt TLC,trenger ikke 2 platespillere. Trenger heller ikke Sub med skikelig forsterker,det får dere med pinglewatt styre med . Leema riaa holder i bøtter og spann,ingen ny PU inn da jeg har 2 stk av god kvalitet.Snart fremme, Evo. Bare det atte....
Skal vi se: REL skal bort, CJ skal bort, Acoustic skal bort, ny PU inn, kanskje ny streamer inn ....Hm, men er den derre Leema riia'en bra nok for super Xerxes-riggen, mon tro?
Hehe, jeg får iaf ikke noe særlig mer bass med subbs, bare enda bedre mellomtone og diskant. Uansett, viktigst at man selv er fornøyd og koser seg, noe du jo gjørCJ skal først inn til litt TLC,trenger ikke 2 platespillere. Trenger heller ikke Sub med skikelig forsterker,det får dere med pinglewatt styre med . Leema riaa holder i bøtter og spann,ingen ny PU inn da jeg har 2 stk av god kvalitet.Snart fremme, Evo. Bare det atte....
Skal vi se: REL skal bort, CJ skal bort, Acoustic skal bort, ny PU inn, kanskje ny streamer inn ....Hm, men er den derre Leema riia'en bra nok for super Xerxes-riggen, mon tro?
O
Bare komme og høre det,bluesmannenJA,-nå har du noe på gang...
Har veldig lyst til å høre dette O, men det sier jeg jo hver gang!
Ja node 2 er bra den,men det finnes bedre seff. Konser mere på og spille vinyl så da driter jeg litt i streamerMen X-cell, Node 2 er jo ikke akkurat SOTA når det kommer til streamere. Så at det ikke kan bli mye bedre en den?.......kremt, ..vel.
Sjekk ut Lumin, Melco, Bricasti eller toppmodellene til Naim, så er vi brått over i et annet territorium..
Ja det er jo hva du gjør,jeg liker muligheten til å streame i fra Tidal. Men jeg tror ikke jeg skal legge masse penger i en streamer.Hadde jeg også gjort, Ove. Eller, for å være mer presis; det gjør jeg også.