Det må bli delt(c) der altsåFanken - det har du rett i!!!! The Humlepungs (c) Sluket
Nettopp derfor! Naturlig eierskap i form av personlige egenskaper.Du ER en humlepung!
D ska itj stå på pængan shjø
Jeg har den,betalte ikke i nærhten av den summenD ska itj stå på pængan shjø
Puhhh det var da enda godtJeg har den,betalte ikke i nærhten av den summenD ska itj stå på pængan shjø
O
Betalte € 3 for CD på Jazzmarkedet utenfor Benidorm. Helt grei lyd, jeg skal spille det langt oftere for å spandere tusenlapper. Selv om det er et godt album.Not even close
Ja det er nok det,balubamannen. NM i brass kan jeg spare meg for gittEr det bare TrompetN og jeg som har på livestream fra NM i brass nå?
Det er elitedivisjonen, folkens! Og selvvalgt nummer, spennende arrangementer som viser deres styrker.
Dette er spennende musikk for de som liker orkestermusikk (klassisk), og ikke korpsmusikk slik dere er vant med fra marsjerende janitsjar på Østlandet. Brassband er ikke skolekorps, det er konsertorkestre som framfører spesialskrevet musikk, og aldri toucher verk som Bojarenes inntogsmarsj og annen musikk som skolekorps spiller på nasjonaldagen.Ja det er nok det,balubamannen. NM i brass kan jeg spare meg for gittEr det bare TrompetN og jeg som har på livestream fra NM i brass nå?
Det er elitedivisjonen, folkens! Og selvvalgt nummer, spennende arrangementer som viser deres styrker.
O
For noen år siden hadde kona og jeg gleden av å høre kremen av disse orkestrene I paviljongen I Spikersuppa I Oslo. De hadde akkurat gjennomført EM. De tre beste. Vi satt I to timer på vannhullet rett på siden og koste oss skikkelig med super musikk, kona med vin og jeg med halvlitrær I solskinnet en varm maidag. Håper å være så heldig også en annen gang. Perfekt!Dette er spennende musikk for de som liker orkestermusikk (klassisk), og ikke korpsmusikk slik dere er vant med fra marsjerende janitsjar på Østlandet. Brassband er ikke skolekorps, det er konsertorkestre som framfører spesialskrevet musikk, og aldri toucher verk som Bojarenes inntogsmarsj og annen musikk som skolekorps spiller på nasjonaldagen.Ja det er nok det,balubamannen. NM i brass kan jeg spare meg for gittEr det bare TrompetN og jeg som har på livestream fra NM i brass nå?
O
Det er ikke så ofte dere får anledning til å høre slikt live i Oslo-området. Østlandet har jo bare to orkestre i elitedivisjonen, alle de andre er fra Vestlandet. Øst for langfjellene finnes Oslo Brass Band og Jaren Hornmusikkforening fra Oppland. Om fem minutter er pausen over og det starter på ny med det mestvinnende brassband gjennom tidene i Norge, Eikanger-Bjørsvik. Gleder meg til å høre det. ;DFor noen år siden hadde kona og jeg gleden av å høre kremen av disse orkestrene I paviljongen I Spikersuppa I Oslo. De hadde akkurat gjennomført NM. De tre beste. Vi satt I to timer på vannhullet rett på siden og koste oss skikkelig med super musikk, kona med vin og jeg med halvlitrær I solskinnet en varm maidag. Håper å være så heldig også en annen gang. Perfekt!Dette er spennende musikk for de som liker orkestermusikk (klassisk), og ikke korpsmusikk slik dere er vant med fra marsjerende janitsjar på Østlandet. Brassband er ikke skolekorps, det er konsertorkestre som framfører spesialskrevet musikk, og aldri toucher verk som Bojarenes inntogsmarsj og annen musikk som skolekorps spiller på nasjonaldagen.Ja det er nok det,balubamannen. NM i brass kan jeg spare meg for gittEr det bare TrompetN og jeg som har på livestream fra NM i brass nå?
O
va visst slutt på pængan no!Om du er interessert, så har jeg en helt uåpnet Supertramp i audiofil utgave som du få kjøpe
Når jeg tenker meg om så var det EM orkestrene hadde deltatt I. Var et engelsk brassorkester med også som jeg mener hadde vunnet. Syntes de over spilte finere og hadde mer interessant musikk, men du verden for et kvalitetsnivå og for en opplevelse. Fikk med meg fremførelsen nå fra E-B. Amatørorkester - høhøhø... Fantastisk flinke og en super dirigent. Ble litt fuktig I øyekroken her nå gitt.Det er ikke så ofte dere får anledning til å høre slikt live i Oslo-området. Østlandet har jo bare to orkestre i elitedivisjonen, alle de andre er fra Vestlandet. Øst for langfjellene finnes Oslo Brass Band og Jaren Hornmusikkforening fra Oppland. Om fem minutter er pausen over og det starter på ny med det mestvinnende brassband gjennom tidene i Norge, Eikanger-Bjørsvik. Gleder meg til å høre det. ;DFor noen år siden hadde kona og jeg gleden av å høre kremen av disse orkestrene I paviljongen I Spikersuppa I Oslo. De hadde akkurat gjennomført NM. De tre beste. Vi satt I to timer på vannhullet rett på siden og koste oss skikkelig med super musikk, kona med vin og jeg med halvlitrær I solskinnet en varm maidag. Håper å være så heldig også en annen gang. Perfekt!Dette er spennende musikk for de som liker orkestermusikk (klassisk), og ikke korpsmusikk slik dere er vant med fra marsjerende janitsjar på Østlandet. Brassband er ikke skolekorps, det er konsertorkestre som framfører spesialskrevet musikk, og aldri toucher verk som Bojarenes inntogsmarsj og annen musikk som skolekorps spiller på nasjonaldagen.
ja, men den likte jeg ikke. Best som den erFår ta´n jeg da vet. Byttes mot lp plater med smooth jazz
PS:
Sett denne foten før?
Vis vedlegget 479956
Klart jeg erOm du er interessert, så har jeg en helt uåpnet Supertramp i audiofil utgave som du få kjøpe
Eikanger-Bjørsvik istad var bare helt fantastisk. Jeg sluttet å høre på orkesteret for å bare kose meg med musikken. Helt utrolig nivå!Når jeg tenker meg om så var det EM orkestrene hadde deltatt I. Var et engelsk brassorkester med også som jeg mener hadde vunnet. Syntes de over spilte finere og hadde mer interessant musikk, men du verden for et kvalitetsnivå og for en opplevelse. Fikk med meg fremførelsen nå fra E-B. Amatørorkester - høhøhø... Fantastisk flinke og en super dirigent. Ble litt fuktig I øyekroken her nå gitt.Det er ikke så ofte dere får anledning til å høre slikt live i Oslo-området. Østlandet har jo bare to orkestre i elitedivisjonen, alle de andre er fra Vestlandet. Øst for langfjellene finnes Oslo Brass Band og Jaren Hornmusikkforening fra Oppland. Om fem minutter er pausen over og det starter på ny med det mestvinnende brassband gjennom tidene i Norge, Eikanger-Bjørsvik. Gleder meg til å høre det. ;DFor noen år siden hadde kona og jeg gleden av å høre kremen av disse orkestrene I paviljongen I Spikersuppa I Oslo. De hadde akkurat gjennomført NM. De tre beste. Vi satt I to timer på vannhullet rett på siden og koste oss skikkelig med super musikk, kona med vin og jeg med halvlitrær I solskinnet en varm maidag. Håper å være så heldig også en annen gang. Perfekt!Dette er spennende musikk for de som liker orkestermusikk (klassisk), og ikke korpsmusikk slik dere er vant med fra marsjerende janitsjar på Østlandet. Brassband er ikke skolekorps, det er konsertorkestre som framfører spesialskrevet musikk, og aldri toucher verk som Bojarenes inntogsmarsj og annen musikk som skolekorps spiller på nasjonaldagen.
Skal si du drar til med Steely Dan, O
DF The Nightfly er en kjempe låt som jeg spiller titt og ofteSkal si du drar til med Steely Dan, O
Hadde selv en runde med DF og The Nightfly i ettermiddag. Pur glede