Evo III
Hertugen
Nja nestenDet er bra å få solgt den når en først har bestemt seg Grattis med salget.
fikk du det du ville ha?
mvh
Fikk 26000kr for den,er greit og få litt penger inn på konto ikke bare ut.
O
Nja nestenDet er bra å få solgt den når en først har bestemt seg Grattis med salget.
fikk du det du ville ha?
mvh
Hva kommer inn til uka?Nja nestenDet er bra å få solgt den når en først har bestemt seg Grattis med salget.
fikk du det du ville ha?
mvh
O
Hva kommer inn til uka?Nja nestenDet er bra å få solgt den når en først har bestemt seg Grattis med salget.
fikk du det du ville ha?
mvh
O
Ikke noe kommer inn til uka,TTHva kommer inn til uka?Nja nestenDet er bra å få solgt den når en først har bestemt seg Grattis med salget.
fikk du det du ville ha?
mvh
O
Du lurer ikke oss OveIkke noe kommer inn til uka,TTHva kommer inn til uka?Nja nestenDet er bra å få solgt den når en først har bestemt seg Grattis med salget.
fikk du det du ville ha?
mvh
O
Uten om litt Vinyl da
O
Der ser du, du hadde noe på lur ja^Det gjør jeg nok ikke,men denne gangen er det sant,utenom Polk Audio SDA2 da
O
Audioaktøren,følger med Acoustic spilleren.Heia. Er den matten på spilleren din samme som den AR selv selger?
Ja,hører ikke en pøkk forskjellVurderer å kjøpe meg en til å ha på min Classic
Har du prøvd å legge platen rett på glasset?
Jeg legger rett på glass på min Technics 1210 M5G. Går fint som snus I hvertfall.Vurderer å kjøpe meg en til å ha på min Classic
Jeg synes det er så flott at den tåler å vaskes I oppvaskmaskin.Høyere klirrfaktor
legg merke til at snus inneholder glass!Jeg legger rett på glass på min Technics 1210 M5G. Går fint som snus I hvertfall.Vurderer å kjøpe meg en til å ha på min Classic
De var jo det jeg skrev.legg merke til at snus inneholder glass!Jeg legger rett på glass på min Technics 1210 M5G. Går fint som snus I hvertfall.Vurderer å kjøpe meg en til å ha på min Classic
Snus inneholdt glass. I gamle dager..De var jo det jeg skrev.legg merke til at snus inneholder glass!Jeg legger rett på glass på min Technics 1210 M5G. Går fint som snus I hvertfall.Vurderer å kjøpe meg en til å ha på min Classic
Nå går det jo mest i posesnus,ikke glass der altsåSnus inneholdt glass. I gamle dager..De var jo det jeg skrev.legg merke til at snus inneholder glass!
åååå, du er alltid så snusfornuftig altså!Snus inneholdt glass. I gamle dager..De var jo det jeg skrev.legg merke til at snus inneholder glass!
Kutte i tannkjøttet slik at tobakken kom lettere inn i systemetHva var poenget med glasset?
Legge plata på.Kutte i tannkjøttet slik at tobakken kom lettere inn i systemetHva var poenget med glasset?
Du får bestemme deg, O. Jeg har iaf bedrevet med masse styrketrening i det siste og gjør meg klar til å bære straks du knipserNå står det igjen og få solgt platespilleren,så skal monoblokkene testes. Tenker kanskje det er greit og kjøpe en 250 til? 4X500 er bedre enn 2X 600. En til og drive toppene og en til bassene,blir samme prisen. Den ene er jo alerede betalt og står her.
O
Jada skal det,gunner må jo teste blokkene først.Du får bestemme deg, O. Jeg har iaf bedrevet med masse styrketrening i det siste og gjør meg klar til å bære straks du knipserNå står det igjen og få solgt platespilleren,så skal monoblokkene testes. Tenker kanskje det er greit og kjøpe en 250 til? 4X500 er bedre enn 2X 600. En til og drive toppene og en til bassene,blir samme prisen. Den ene er jo alerede betalt og står her.
O
Helt sant Ove amenLeser flere som klager på snø og vinter i media,kan ikke folk heller tenke på hva de har og være glade for?
Ta oss her inne forexempel! Vi har hobbyen vår,flere som her ikke har en jobb de må haste til vær dag ink meg.
Vi kan kose oss med anleggene våres og slippe å gå ut,har helsa i behold (de fleste i værtfall) vi har det så sykt mye bedre enn maaaaaange andre så litt snø måking og ulemper med den får vi tåle
O