Evo III
Hertugen
Er våken jegDa er det straks klart for tur. Vanskelig å plukke ut lper til vask. Så det blir med en liten bunke. Så får vi se hva vi får til. Er kjempespent på å høre dagens utgave av lyd hos deg.
O
Er våken jegDa er det straks klart for tur. Vanskelig å plukke ut lper til vask. Så det blir med en liten bunke. Så får vi se hva vi får til. Er kjempespent på å høre dagens utgave av lyd hos deg.
Ja,han kommer.Godt å høre, vina lurer på om han skal vere med.... Hørt noe fra han?
Er DIY, 18mm hobbyplank i furu. Fant ikke noe hos møbelforhandlerne som jeg likte helt (og som tåler tung last), så jeg fikk snekre selv.Fint!
Hva heter kommodene du bruker, og hvor å få kjøpt?
Det ser bra ut det derEr DIY, 18mm hobbyplank i furu. Fant ikke noe hos møbelforhandlerne som jeg likte helt (og som tåler tung last), så jeg fikk snekre selv.Fint!
Hva heter kommodene du bruker, og hvor å få kjøpt?
Black er en bra skive å starte med ja. Litt down tempo. Og et tyngre seigere uttrykk.Takk for besøket,Peter det var hyggelig det. Jeg er jo fornøyd selv,så det blir nok mest sansynlig stående slik det er nå.
Noen sub tviler jeg på om kommer inn,liker at det er såpass rent her,skal jeg ha sub må det bli 2 Stk for symetrien sin del.
Har aldri vært noen Metalica fan,men den Black Album skiva hadde noen gode låter. Så mulig jeg må handle den inn
O
Våre venner i Ski har en ganske høy byttefrekvens jaAlltid artig å lese «hjemme hos» referater og da spesielt når man har hørt hele eller deler av det (det byttes jo før man rekker å komme hjem)
Må være noe med klimaet i de traktene (Nord for Nordbyveien og nesten opp til Vevelstadåsen.) Skal visstnok lekke noe spesiell gass ut fra nye Follobanens tunnelVåre venner i Ski har en ganske høy byttefrekvens jaAlltid artig å lese «hjemme hos» referater og da spesielt når man har hørt hele eller deler av det (det byttes jo før man rekker å komme hjem)
Så ikke dette ‘kravet’ før nå
Jeg tør nesten ikke besøke folk med anlegg pga hyper accusis problematikk etter en dritdårlig utført medisinsk undersøkelse. Men samme høyttalere som Evo passer meg ganske godt. Så behold i alle fall Futuraene - enn så lenge.Det er jo toppen jeg sliter med PGA øreskaden,jeg kunne tenke meg ennå litt mere "analog" lyd. Vi får se hva som skjer,har lyst til og teste ARC pre bare for og ha gjort det. PS Audio Pre og dac tror jeg kommer inn her uansett senere
O
så det låter ikke dritt da?Jeg tør nesten ikke besøke folk med anlegg pga hyper accusis problematikk etter en dritdårlig utført medisinsk undersøkelse. Men samme høyttalere som Evo passer meg ganske godt. Så behold i alle fall Futuraene - enn så lenge.Det er jo toppen jeg sliter med PGA øreskaden,jeg kunne tenke meg ennå litt mere "analog" lyd. Vi får se hva som skjer,har lyst til og teste ARC pre bare for og ha gjort det. PS Audio Pre og dac tror jeg kommer inn her uansett senere
O
Jeg har faktisk satt et lag med dasspapir foran tweeterne. Det minsker lyden med ca 3 db. I alle fall n år jeg spiller digitalt (og oftest gjør jeg det), synes jeg lydbildet i mine ører blir riktigere.
Men så er jeg altså ikke "riktig" i huet......8)
Det tviler jeg på,har ikke sett den med dac hos han.Var ikke den innom hos Jay?
Hmmm,mulig har jo vært en del innom derHan nevnte da vitterlig ARc DSPre da vi var der sist, men mulig det finnes flere utgavær
Ja se det duHar hatt den innom ja. Lekkert produkt jeg gjerne skulle hatt tilbake en gang.
Hvordan låt den da ?Har hatt den innom ja. Lekkert produkt jeg gjerne skulle hatt tilbake en gang.
Såpass billig ja,det er noe dritt når de selger ting til 50%.Prismessig bør du få den for ca 25´-27´vil jeg tro
Nypris var 79.900,- men den lå lenge på tilbud hos Stereofil til 39.900 tror jeg.
Der kan jeg svare på,jeg var på konsert og en rett ved siden av meg plystret fryktelig høyt rett inn i øret mitt. Det og mye ørebetenelse da jeg var ung,mye høy musikk med hodetelefoner har gjort sitt .Trist det der med øre problemene får man spørre vad som er orsaken til problemene? men du trenger absolutt ikke redegjøre før det her om du ikke vil!
Det kan virke som vi fleste over 50 har noen slags deffekt i øregangene
Amatiene kommer nok ikke til å byttes ut. Tinnitusen er der hele tiden så den har jeg vendt meg til,det er den overfølsomheten som er ille. Den kommer oftere og oftere dessverre,har den nå og det er kjipt.Jeg tør nesten ikke besøke folk med anlegg pga hyper accusis problematikk etter en dritdårlig utført medisinsk undersøkelse. Men samme høyttalere som Evo passer meg ganske godt. Så behold i alle fall Futuraene - enn så lenge.Det er jo toppen jeg sliter med PGA øreskaden,jeg kunne tenke meg ennå litt mere "analog" lyd. Vi får se hva som skjer,har lyst til og teste ARC pre bare for og ha gjort det. PS Audio Pre og dac tror jeg kommer inn her uansett senere
O
Jeg har faktisk satt et lag med dasspapir foran tweeterne. Det minsker lyden med ca 3 db. I alle fall n år jeg spiller digitalt (og oftest gjør jeg det), synes jeg lydbildet i mine ører blir riktigere.
Men så er jeg altså ikke "riktig" i huet......8)