Evo III
Hertugen
Takk,JEnjoy the live music!
Det var knall bra konsert,de gutta kan spille!
O
Tror du hadde likt og vært der,PeterFikk titta litt på live sendingene dine..
O
Takk,JEnjoy the live music!
Det var knall bra konsert,de gutta kan spille!
O
Tror du hadde likt og vært der,PeterFikk titta litt på live sendingene dine..
De var i storform,mye instrumentalt som låt bra og gutta viste oss at de kan spilleSå det var en bra konsert? hadde vært moro å vært der
Ha en fin dag O
mvh
Kjekt det svarte til forventningene! Klarer ikke å dy meg. At gutta i Toto kan traktere instrumentene er ikke akkurat breaking news Selv skulle jeg også likt å være på Toto-konsert hvis de hadde lovet å bare spille fra debutalbumet og HydraDe var i storform,mye instrumentalt som låt bra og gutta viste oss at de kan spilleSå det var en bra konsert? hadde vært moro å vært der
Ha en fin dag O
mvh
"Jake To The Bone" trodde jeg ikke de skulle spille Live men det gjorde de,knall bra låt og høre Live
O
De har mye bra om du sorterer ut litt i fra alle platene deres, ikke bare de 2 førsteKjekt det svarte til forventningene! Klarer ikke å dy meg. At gutta i Toto kan traktere instrumentene er ikke akkurat breaking news Selv skulle jeg også likt å være på Toto-konsert hvis de hadde lovet å bare spille fra debutalbumet og HydraDe var i storform,mye instrumentalt som låt bra og gutta viste oss at de kan spilleSå det var en bra konsert? hadde vært moro å vært der
Ha en fin dag O
mvh
"Jake To The Bone" trodde jeg ikke de skulle spille Live men det gjorde de,knall bra låt og høre Live
O
Bare og bryte inn,hyggelig detHei unnskyld at jeg bryter meg inn
Jeg er fan av ToTo og har de fleste av skivene både på vinyl og cd vil gjerne anbefale fahrenheit fra 86 den beste etter min mening!
Mvh Geir
Hvorfor ikke erverve den, Karmis? Du har et oppsett som fortjener en såpass snurreLekkert bilde av “reserve-snurren”!
Ja kan ta en REL sub i innbytte jegHvorfor ikke erverve den, Karmis? Du har et oppsett som fortjener en såpass snurreLekkert bilde av “reserve-snurren”!
Hehe, foreløpig har jeg nok med to platespillereJa kan ta en REL sub i innbytte jegHvorfor ikke erverve den, Karmis? Du har et oppsett som fortjener en såpass snurreLekkert bilde av “reserve-snurren”!
O
Joa, I know. Greie spillere, men resten av det du har, og antagelig har i planene siden ht er på salg, fortjener et par-fem hopp opp i kvalitet på kilden, IMOHehe, foreløpig har jeg nok med to platespillereJa kan ta en REL sub i innbytte jegHvorfor ikke erverve den, Karmis? Du har et oppsett som fortjener en såpass snurreLekkert bilde av “reserve-snurren”!
O
Er mye mer fornøyd med høyttalerne i dag enn hva jeg var i august. De står egentlig bare for salg ut fra forandring fryder, og jeg lever veldig bra med dem uten salg Budsjettspilleren er bare midlertidig, og skal opp en etasje når jeg/han/de har funnet ut av DV 505 armen. Skal ikke se bort fra at du hadde moderert deg hvis du hadde hørt Micro Seikien Hvis jeg ikke får reparert armen får jeg tenke alternativer, men for meg er det ikke bare den optimale løsningen som er interessant, prosessen er også god tidstrøyteJoa, I know. Greie spillere, men resten av det du har, og antagelig har i planene siden ht er på salg, fortjener et par-fem hopp opp i kvalitet på kilden, IMOHehe, foreløpig har jeg nok med to platespillereJa kan ta en REL sub i innbytte jeg
O
Hehehe, for all del, vi bare tjatter, Karmana. Det er til syvende og sist du som skal sitte foran anlegget ditt, ikke jeg .Er mye mer fornøyd med høyttalerne i dag enn hva jeg var i august. De står egentlig bare for salg ut fra forandring fryder, og jeg lever veldig bra med dem uten salg Budsjettspilleren er bare midlertidig, og skal opp en etasje når jeg/han/de har funnet ut av DV 505 armen. Skal ikke se bort fra at du hadde moderert deg hvis du hadde hørt Micro Seikien Hvis jeg ikke får reparert armen får jeg tenke alternativer, men for meg er det ikke bare den optimale løsningen som er interessant, prosessen er også god tidstrøyteJoa, I know. Greie spillere, men resten av det du har, og antagelig har i planene siden ht er på salg, fortjener et par-fem hopp opp i kvalitet på kilden, IMOHehe, foreløpig har jeg nok med to platespillereJa kan ta en REL sub i innbytte jeg
O
Helt greit, vinagunner Tviler ikke på at du har hørt platespilleren, men til derifra å generalisere over alle mulige konstellasjoner (innbefattet resten av kjeden) med det drivverket blir som du selv sier, tjatting. Veldig mulig at du har rett, men her blir synspunktene dine for meg bare tulleteHehehe, for all del, vi bare tjatter, Karmana. Det er til syvende og sist du som skal sitte foran anlegget ditt, ikke jeg .Er mye mer fornøyd med høyttalerne i dag enn hva jeg var i august. De står egentlig bare for salg ut fra forandring fryder, og jeg lever veldig bra med dem uten salg Budsjettspilleren er bare midlertidig, og skal opp en etasje når jeg/han/de har funnet ut av DV 505 armen. Skal ikke se bort fra at du hadde moderert deg hvis du hadde hørt Micro Seikien Hvis jeg ikke får reparert armen får jeg tenke alternativer, men for meg er det ikke bare den optimale løsningen som er interessant, prosessen er også god tidstrøyteJoa, I know. Greie spillere, men resten av det du har, og antagelig har i planene siden ht er på salg, fortjener et par-fem hopp opp i kvalitet på kilden, IMO
Og DXQ1000 er det da noen her i min krets som har (hatt) også, så sjansen for moderasjon fra min side er nok ikke tilstede .
Uansett, man vet hva man har, og er man fornøyd med det, så er det vel ikke like viktig hva man går glipp av.
No hard feelings fra min side. Det er ikke denne tråden eller vinagunner som er aktuell hvis jeg skal bli bøsSåså! Her skal vi kose oss
O
Her på østlandet betyr Bøs at noe er kultNo hard feelings fra min side. Det er ikke denne tråden eller vinagunner som er aktuell hvis jeg skal bli bøsSåså! Her skal vi kose oss
O
Det er bare sleng blant de kule gutta som driver med haifai og sliktHer på østlandet betyr Bøs at noe er kultNo hard feelings fra min side. Det er ikke denne tråden eller vinagunner som er aktuell hvis jeg skal bli bøsSåså! Her skal vi kose oss
O
O
Det er just det det er KDet er bare sleng blant de kule gutta som driver med haifai og sliktHer på østlandet betyr Bøs at noe er kultNo hard feelings fra min side. Det er ikke denne tråden eller vinagunner som er aktuell hvis jeg skal bli bøsSåså! Her skal vi kose oss
O
O
Om det går åt skogen med armen kommer nok jeg og snuser på platespillerenDet er just det det er KDet er bare sleng blant de kule gutta som driver med haifai og sliktHer på østlandet betyr Bøs at noe er kult
O
Om det kommer en og kjøper snurra kliner jeg nok til og kjøper Rel subben.
O
Bare og si i fra det,tar på den litt go’luktOm det går åt skogen med armen komme nok jeg og snuser på platespillerenDet er just det det er KDet er bare sleng blant de kule gutta som driver med haifai og sliktHer på østlandet betyr Bøs at noe er kult
O
Om det kommer en og kjøper snurra kliner jeg nok til og kjøper Rel subben.
O
Den passer jo fint inn der den
Og her står den Riaaen nå for tiden, stort sett i daglig tjeneste Er ikke helt borte ytelsesmessig den Rotelen der nei.
Vis vedlegget 481424
Ser nesten sånn ut,TT
Spent selv jeg,det er det som er så artig med denne hobbyenSkal følge med på hva som dukker opp hos deg etterhvert. Spennende!