Lagga
Hi-Fi freak
Kjenner det hadde tatt bort mye av gleden ja...Det går jo ikke B-T,da har jeg jo ikke noe og sitte og glo pådu skal jo pusse opp rom.. lag teknisk rom og gjømm alt... kun høytalere og vinylen som vises..
O
Kjenner det hadde tatt bort mye av gleden ja...Det går jo ikke B-T,da har jeg jo ikke noe og sitte og glo pådu skal jo pusse opp rom.. lag teknisk rom og gjømm alt... kun høytalere og vinylen som vises..
O
Det er helt sikkert,halve moroa er jo og se på de boxene vi har betalt masse penger forKjenner det hadde tatt bort mye av gleden ja...Det går jo ikke B-T,da har jeg jo ikke noe og sitte og glo pådu skal jo pusse opp rom.. lag teknisk rom og gjømm alt... kun høytalere og vinylen som vises..
O
Hva er det med hififolk og STØGGE tepper?
Ja du kan så siHva er det med hififolk og STØGGE tepper?
Ja du kan så si,jeg har ikke noe betenkligheter med og anbefalle PSFasinerende at mange hev seg på og sabla ned PS Audio nylig. Ser nå at en håndfull av produktene er A-listet i Stereophile. Verden vil bedras, men det varierer sikkert litt innimellom om det er merket eller markedet som er ansvarlige for bedraget
Den kjøper jeg gjerneKnallbra plate. Finnes på vinyl hos en pusher nær deg
Da må du se da mannDen er på listen min, men har ikke sett etter den
Vet ikke hvor lenge,reiser til Amsterdam men er hjemme de 2 siste dagene.Hvor lenge har du blokkene? Og er du hjemme i påsken?
+1!!!!Du må koble den amp nr.3 til overtonene på Amati Blir ekstra løft i lyden
Ikke gå på rødt lysSkal prøve og holde meg i skinnet,Blues
O
Så flott ut dette
Dette så flott ut Ove,har vært borte fra sentralen noen dager og her skjer det virkelig ting godt fornøyd med blokkene?
Bruker et Nikon digital kamera,men hender jeg bare bruker Ipaden.Enda mer voldsomt!
Bruker du eget kamera til bildene du tar?
Kvaliteten på bildene du legger ut nå er i en annen liga nå enn før jeg tok en liten ferie her på sentralen
Kos deg.
Tregt på bruktmarkedet nå,eller så er det jeg selger bare lite atraktivtDette så flott ut Ove,har vært borte fra sentralen noen dager og her skjer det virkelig ting godt fornøyd med blokkene?
Hvordan går det med salg av diverse?
mvh
Takk,det kan nok bli bra jaSå flott ut dette
Her har du en fin mal på hvordan det kan bli Ove
Mvh: Espen L