Evo III
Hertugen
Det klarer du glattKlart det! Usikker på om jeg klarer dem alene, men stiller jegNoen som kan hjelpe meg ut i bilen med monoblokkene på Torsdag?
O
O
Det klarer du glattKlart det! Usikker på om jeg klarer dem alene, men stiller jegNoen som kan hjelpe meg ut i bilen med monoblokkene på Torsdag?
O
Når ca snakker vi om her?Det klarer du glattKlart det! Usikker på om jeg klarer dem alene, men stiller jegNoen som kan hjelpe meg ut i bilen med monoblokkene på Torsdag?
O
O
Veier bare 40kg,det er litt over det jeg får lov til og løfteEr de virkelig så tunge,hvor mye veier den?
mvh
Før kl 12Når ca snakker vi om her?Det klarer du glattKlart det! Usikker på om jeg klarer dem alene, men stiller jegNoen som kan hjelpe meg ut i bilen med monoblokkene på Torsdag?
O
O
Planen det jaSkal du ut til Mala på direkten etter det? (Altså kl 12 på Torsdag)
Er dessverre opptatt med å oppdra andres barn da.Før kl 12Når ca snakker vi om her?Det klarer du glatt
O
O
... kom det fra han med 211-rørbestykket ampDessuten liker dere farget lyd også
Medisinen er pro-utstyr!
Ja tenk det... kom det fra han med 211-rørbestykket ampDessuten liker dere farget lyd også
Medisinen er pro-utstyr!
Hehe... Tror ikke noe er rett for alle. Enhver må finne hva som funker. Selv har jeg stor tro på pro forsterkere på bass. Diskant og mellomtone ivaretas av SET forsterkere. Kose seg med det en har og utvikle detJa tenk det... kom det fra han med 211-rørbestykket ampDessuten liker dere farget lyd også
Medisinen er pro-utstyr!
O
Nå får en endelig ikke håpe det skjer, tiden leger alle sår heter detJævlig plagsomt med at hørselen på venste øret blir borte i perioder om dagen,spent hvor lenge det virker
Dere finner det ut når hele oppsettet ligger på torget til salgs
O
Tiden vil desverre ta hørselen min i fra meg:-[:-[ håper den varer et par år til.Nå får en endelig ikke håpe det skjer, tiden leger alle sår heter detJævlig plagsomt med at hørselen på venste øret blir borte i perioder om dagen,spent hvor lenge det virker
O
mvh
Åyy det høres ikke bra ut,kan bare si god bedring Ove så får vi håpe det går rett vei.Tiden vil desverre ta hørselen min i fra meg:-[:-[ håper den varer et par år til.Nå får en endelig ikke håpe det skjer, tiden leger alle sår heter detJævlig plagsomt med at hørselen på venste øret blir borte i perioder om dagen,spent hvor lenge det virker
O
mvh
O
Bra du tar det med godt humør, virker det som i alle fallJeg beholder hørselen på høyre øre,men venstre blir redusert ca 10% i året etter fyllte 55 sier de. Tinnitusen blir bare værre og værre,noen dager er det bare og holde seg inne i stillhet uten musikk. Noen dager er gode da koser jeg meg med masse musikk
Livet går videre og jeg har da helsa sånn någenlunde i behold
O
Jeg innrømmer mine synder mot store Nøytraliet og hans bitch Specs. Kanossagang er begynt. Blir å selge alt og anskaffe meg lag på lag med pro-amp, pro-ht, pro-cables, pro-music og pro-gudvethva, bare det er noe med pro, så er jeg på trygg grunn.... kom det fra han med 211-rørbestykket ampDessuten liker dere farget lyd også
Medisinen er pro-utstyr!
Ehh... tidvis "omgang" med det motsatte kjønn er kanskje unntatt......og pro-gudvethva, bare det er noe med pro, så er jeg på trygg grunn.
Det er jo flott,men han har levd med det lenge. Jeg har hadt god hørsel frem til nylig,kjipt når det da blir dårligMin bror har hatt sterkt nedsatt hørsel på det ene øret siden han var barn. Det har ikke forhindret ham å ha glede av både musikk og hifi i et langt liv, han er seksti neste år og fortsatt aktiv musiker og musikklytter. Når livet gir oss sitroner lager vi lemonade.
Tror ikke det er noen kur i mot tinnitus,jeg har også periodisk overfølsomhet i venstre øret. Det er når den setter inn det er som værst,da gjør det rett og slett vondt i øret. Men i dag er en fin dag og jeg hører likt på begge ørene så da er det masse musikkÆsj, det er ikke bra. Kjenner på den svake øresusen jeg har og liker den ikke. Tror det er vanskelig å sette seg inn i hvordan det da føles for deg. Krysser fingre for at du får normalisert den. God bedring!
Problemene forsvinner når man bare forteller seg selv at "farget lyd" er helt greit, så lenge man liker det man hører.Hehe... Tror ikke noe er rett for alle. Enhver må finne hva som funker. Selv har jeg stor tro på pro forsterkere på bass. Diskant og mellomtone ivaretas av SET forsterkere. Kose seg med det en har og utvikle detJa tenk det... kom det fra han med 211-rørbestykket ampDessuten liker dere farget lyd også
Medisinen er pro-utstyr!
O
Alt koker ned til vilken farge du likerProblemene forsvinner når man bare forteller seg selv at "farget lyd" er helt greit, så lenge man liker det man hører.Hehe... Tror ikke noe er rett for alle. Enhver må finne hva som funker. Selv har jeg stor tro på pro forsterkere på bass. Diskant og mellomtone ivaretas av SET forsterkere. Kose seg med det en har og utvikle detJa tenk det
O
Alle har "farget lyd" på en eller annen måte.
Nettopp.Alt koker ned til vilken farge du likerProblemene forsvinner når man bare forteller seg selv at "farget lyd" er helt greit, så lenge man liker det man hører.Hehe... Tror ikke noe er rett for alle. Enhver må finne hva som funker. Selv har jeg stor tro på pro forsterkere på bass. Diskant og mellomtone ivaretas av SET forsterkere. Kose seg med det en har og utvikle detJa tenk det
O
Alle har "farget lyd" på en eller annen måte.
O
Huff, det her hørtes ikke bra ut. Aner ikke om det du har er kurerbart, men det er en sinnsykt dyktig kar på Østlandet som kan en ting og to om ting i kroppen som tilsynelatende få andre kan. Les her, kanskje det er håp.Tror ikke det er noen kur i mot tinnitus,jeg har også periodisk overfølsomhet i venstre øret. Det er når den setter inn det er som værst,da gjør det rett og slett vondt i øret. Men i dag er en fin dag og jeg hører likt på begge ørene så da er det masse musikk
O
Takk for link,skal sjekkes utHuff, det her hørtes ikke bra ut. Aner ikke om det du har er kurerbart, men det er en sinnsykt dyktig kar på Østlandet som kan en ting og to om ting i kroppen som tilsynelatende få andre kan. Les her, kanskje det er håp.Tror ikke det er noen kur i mot tinnitus,jeg har også periodisk overfølsomhet i venstre øret. Det er når den setter inn det er som værst,da gjør det rett og slett vondt i øret. Men i dag er en fin dag og jeg hører likt på begge ørene så da er det masse musikk
O
https://treningogrehab.no/association-tinnitus-neck-tmj/
Beklager.Takk for link,skal sjekkes utHuff, det her hørtes ikke bra ut. Aner ikke om det du har er kurerbart, men det er en sinnsykt dyktig kar på Østlandet som kan en ting og to om ting i kroppen som tilsynelatende få andre kan. Les her, kanskje det er håp.Tror ikke det er noen kur i mot tinnitus,jeg har også periodisk overfølsomhet i venstre øret. Det er når den setter inn det er som værst,da gjør det rett og slett vondt i øret. Men i dag er en fin dag og jeg hører likt på begge ørene så da er det masse musikk
O
O
Ja det løser jo alt,grammofonenBeklager.Takk for link,skal sjekkes utHuff, det her hørtes ikke bra ut. Aner ikke om det du har er kurerbart, men det er en sinnsykt dyktig kar på Østlandet som kan en ting og to om ting i kroppen som tilsynelatende få andre kan. Les her, kanskje det er håp.Tror ikke det er noen kur i mot tinnitus,jeg har også periodisk overfølsomhet i venstre øret. Det er når den setter inn det er som værst,da gjør det rett og slett vondt i øret. Men i dag er en fin dag og jeg hører likt på begge ørene så da er det masse musikk
O
O
Det finnes ingen medisinsk eller annen tradisjonell behandling som hjelper mot dette. Heller ikke akupunktur eller annet okkult hekseri hjelper. Tur til Amsterdam har kun midlertidig effekt.
Det eneste som virkelig kan bidra til å redusere problemene, er å levere alt Hi-Fi utstyret til meg. Jeg skal slå av for kjente og ta imot utstyret gratis. Eneste omkostning som påløper, er frakt til mitt hus og innbæring av utstyret.
Igjen. God tur til Amsterdam.
Jo gjør detHa en riktig god tur Ove Ikke spis for mye brownies (med urter)
Mat må en ha!Litt må jeg spise
O
Det er jo så sundt å spise urter har jeg hørtLitt må jeg spise
O