skorob
Hi-Fi freak
Canton har noen juveler i reference serien
Ikke noe kjøpt ennå,venter på salg av mitt.Hvordan har det egentlig gått med alt utstyret ditt Evo? er den nye preen på plass osv?
Har mistet oversikten
Hva har du endt opp med?
mvh
Aha skjønner, det er sikker lurt ting er ikke gratis.Ikke noe kjøpt ennå,venter på salg av mitt.Hvordan har det egentlig gått med alt utstyret ditt Evo? er den nye preen på plass osv?
Har mistet oversikten
Hva har du endt opp med?
mvh
O
Det er et godt tegn, da har en mye å kose seg med ellers enn her.Har ikke så mye og melde egentlig
O
God helg,HCDet er et godt tegn, da har en mye å kose seg med ellers enn her.Har ikke så mye og melde egentlig
O
God helg evo
Mangler 2mm på at den passer 100%Like a glove. Nesten.
Gamlemåten:Mangler 2mm på at den passer 100%Like a glove. Nesten.
Men det får gå
O
Takk,du mistenker rett derGratulerer med benk, kjekt at ting kan sirkulere litt blant venner. Den minner mistenkelig om jorwed sin..............
Hva skal inn som erstatning?
Takk for det grammofonen.Grattis med ny benk herfra også.
Jeg ble enda mer nysgjerrig på hvorfor du tilsynelatende har tatt av fiolinstrengene på høyttalerne. Hører du forskjell eller er det rent estetisk?
Det ser du på Tirsdag tenker jegHva skal inn som erstatning?
Takk,ptbGratulerer med ny benk. Kjøpte ny benk til stua her i dag også. En veldig billig utstillingsbenk som må modifiseres litt lett for å bli optimal.
Skulle bare mangle, du har sittet rolig i båten lenge nå Det har tatt meg litt tid, men jeg har endelig skjønt betydningen av nicket ditt. Det har selvfølgelig ingenting med Ove å gjøre, men står for EvolutionDet ser du på Tirsdag tenker jegHva skal inn som erstatning?
O
På tide noen skjønte det jaSkulle bare mangle, du har sittet rolig i båten lenge nå Det har tatt meg litt tid, men jeg har endelig skjønt betydningen av nicket ditt. Det har selvfølgelig ingenting med Ove å gjøre, men står for EvolutionDet ser du på Tirsdag tenker jegHva skal inn som erstatning?
O
Husk å sette høyre på høyre og venstre på venstre dersom du skal ha strengene på igjen. Eller låter det falskt!Takk for det grammofonen.Grattis med ny benk herfra også.
Jeg ble enda mer nysgjerrig på hvorfor du tilsynelatende har tatt av fiolinstrengene på høyttalerne. Hører du forskjell eller er det rent estetisk?
Kun for at forandring fryder
O
- og likevel har du Amati Futura? Du skulle jo hatt Guarneri Evo.....På tide noen skjønte det jaSkulle bare mangle, du har sittet rolig i båten lenge nå Det har tatt meg litt tid, men jeg har endelig skjønt betydningen av nicket ditt. Det har selvfølgelig ingenting med Ove å gjøre, men står for EvolutionDet ser du på Tirsdag tenker jeg
O
O
Har jumpere og XLR kabler i fra de. Jumperene har jeg ingenting å si noe om. XLR Kablene derimot kan jeg si noe om,har flere her som jeg har byttet om på. Med Tellurium kablen er det et mere åpent lydbilde,sortere bakgrund og bassen høres dypere ut. Diskanten er mere definert,jeg liker de men de er dyreLurer på Tellurium sine kabler og ser du har hatt en innom. Bra saker ? Tør du våge deg utpå med ett inntrykk ?
Og det var like før jeg hadde det også,men jeg ble for fristet til Amati- og likevel har du Amati Futura? Du skulle jo hatt Guarneri Evo.....På tide noen skjønte det jaSkulle bare mangle, du har sittet rolig i båten lenge nå Det har tatt meg litt tid, men jeg har endelig skjønt betydningen av nicket ditt. Det har selvfølgelig ingenting med Ove å gjøre, men står for EvolutionDet ser du på Tirsdag tenker jeg
O
O
Pokker det har jeg ikke tenkt på!Husk å sette høyre på høyre og venstre på venstre dersom du skal ha strengene på igjen. Eller låter det falskt!Takk for det grammofonen.Grattis med ny benk herfra også.
Kun for at forandring fryder
O
Det ligger mye forskning bak de strengene.
Lenge å vente til tirsdag Ove.... Jeg vil vite det nå Men bør jo bli noe seriøse greier for å slå ut Auralicene dine.....