Auralic Streamer på plass,litt kjipere app enn bluesound Node 2 men det får jeg leve med. Fikk med noen XLR kabler i fra Mala Audio til 24K
Rekker ikke bytte og styre så mye da jeg reiser nå,tar det når jeg er tilbake
O
Takk for det,ha en flott påske Y
Har hørt at disse urtene har god lindrende effekt på tinnitus, så kjør på.Jo gjør detHa en riktig god tur OveIkke spis for mye brownies (med urter)
![]()
mvh
Må jo det,så jeg kan følge med hva du driver medYou gangster, du har jo wifi ombord.![]()
Er det du, fremst eller bakerst i do-køen, O?
Ser der ja, der har jeg vært noen ganger. Tror det må mye akustikktiltak til på innsiden for å oppnå anstendig lyd
Det er i fra 1912,veldig flott hotell.Er det slik back to the 40’s tema-hotell?
Takk M det er knall vær herSå herlig ut og fint vær og greierkos dere
mvh
Takk,god påske til deg ogsåSå ikke lite hyggelig ut den turen der med været dere har fått![]()
God påskeferie. Kos dere.
Platesjappe med horer, det er Amsterdam det.[/QUOTE]Fant en platesjappe gitt,Amsterdam er en kul by![]()
Horene driter jeg i,men platesjapper er kult.Platesjappe med horer, det er Amsterdam det.Fant en platesjappe gitt,Amsterdam er en kul by![]()
Noe Focus i kassene, O?Vis vedlegget 487110 Vis vedlegget 487111 Vis vedlegget 487112
Fant en platesjappe gitt,Amsterdam er en kul by
O
Det blir rart når bildene fjernes noen ganger ???X ganger ^. Fra tid til annen dukker det opp enkelte sitat-innlegg som er så inni hamp.. out-of-tune
Så lite til det du nevner der,skal sjekke litt mere i morgenNoe Focus i kassene, O?Vis vedlegget 487110 Vis vedlegget 487111 Vis vedlegget 487112
Fant en platesjappe gitt,Amsterdam er en kul by
O
Jan Akkerman eller Thijs van Leer? Bert Ruiter? Pierre van der Linden?
Noe som kan minne om det glade 70-tallet og nederlandsk progrock-jazzrock-jazz på sitt beste?
Noe fra The North Sea Jazz Festival?
(Bare lurte hvis jeg skulle finne på å ta en tur til Amsterdam en herlig vårdag. Sist var i 2004, tror jeg det var...)
Uansett: Enjoy, O![]()
Det skal jeg BDere ser ut til å kose dere skikkelig i Amsterdam. Wish I where there! Hils til jentene fra Kryptens vokter.![]()