Evo III
Hertugen
Takk,håper på mye bruk av båten i sommerForresten sommer. Lang vinter gir varm og tørr sommer. Så lykke til på de sju hav, evoII.
O
Takk,håper på mye bruk av båten i sommerForresten sommer. Lang vinter gir varm og tørr sommer. Så lykke til på de sju hav, evoII.
Ja takk det høres greit ut ute på fjordenDet var båtanlegget sitt det!
Flott det, mnja! ;DLite bilder av det, ute har jeg Sony spiller,2XAlpine forsterkere,Alpine 12" Sub,og 4 infinity marine høyttalere,inne har jeg 1 Sony spiller og 2 Alpine Marine høyttalere.Bilder av popanlegget i skuta da sailor boy?
O
"Neeeeeij..."På tide med litt jazz i tråden din nå ja. Mnja
nå er jeg virkelig spent her!
Testet den mye,det er en god spiller detTror jeg på
Haster vel ikke sååå mye?
Fått testet Thorensen noe mer? Gir det lyd?
Tar det på tlf,eller personlig møtenå er jeg virkelig spent her!
Bare pm i vei duKan jeg bruke Rocosannen som pressmiddel for et svar på PM?
Takk for det,baluba hun hilser tilbake !God aften på lytteloftet. Endelig har jeg landet i Krypten, lettere mørbanket men ved godt mot. Skal gi noen plater nye innecover før jeg søker fullstendig ro, har ikke engang giddet å slå på anlegget. Kjøpte en Mötörhead live-CD i spekematbutikken ved Åkerfjorden, frister ikke særlig høre den nå. Noen utdypende rapport fra Oves lytteloft orker jeg ikke å komme med, men det er ingen tvil om at det låter bedre enn noensinne der oppe. Smooth og kraftfylt, detaljert og engasjerende med stor innsikt i musikken.
De som er skeptiske til MQA bør tigge til seg en audiens hos Evo II. Belgsvart bakgrunn, mer ro i lydbildet og godt med rom rundt instrumenter og stemmer. Vi spilte litt att og fram, og til og med vinyl ble dratt fram som en sammenligning, og det er hevet over enhver tvil om at de eksemplene han vartet opp med ikke gjorde seg bort på noen som helst måte med lyden. PS Audio lager finfine saker, og spesielt til prisen. 45k for streamer/DAC av et slikt kaliber er ikke en krone for mye. Min teori er nå den at de som mener at de blir sliten av å høre på MQA ikke har god nok streamer/DAC. Eller feil kombinasjon, slik at de bør lete etter problemer andre steder enn i kildematerialet.
Takk for bevertning, hils til den vakre.
Lå litt snø der lenge gitt . Setter altid ut i Mai måned,kaldt i vannet vet du ptbJøss, trodde da du hadde saltvann under kjølen allerede. 1/3 av sesongen er jo snart over
Ja de er på,bare dritt at nye proppelene ikke har kommet ennå. Så den må opp en tur til så jeg får byttet de,har bestilt 4 bladers Custom Propps til denFått på drevene, bra! Da er det like før.
De bytter du under vann... chuck norrisJa de er på,bare dritt at nye proppelene ikke har kommet ennå. Så den må opp en tur til så jeg får byttet de,har bestilt 4 bladers Custom Propps til denFått på drevene, bra! Da er det like før.
O
Vi søringer er alt for pysete til det. Men nordpå fikser dere vel både den ene og andre propellen under vannet.De bytter du under vann... chuck norrisJa de er på,bare dritt at nye proppelene ikke har kommet ennå. Så den må opp en tur til så jeg får byttet de,har bestilt 4 bladers Custom Propps til denFått på drevene, bra! Da er det like før.
O
Det har nok skjedd jaVi søringer er alt for pysete til det. Men nordpå fikser dere vel både den ene og andre propellen under vannet.De bytter du under vann... chuck norrisJa de er på,bare dritt at nye proppelene ikke har kommet ennå. Så den må opp en tur til så jeg får byttet de,har bestilt 4 bladers Custom Propps til denFått på drevene, bra! Da er det like før.
O
Særlig!Det har nok skjedd jaVi søringer er alt for pysete til det. Men nordpå fikser dere vel både den ene og andre propellen under vannet.De bytter du under vann... chuck norris
Hehe, vet ikke... så folk som badet på stranda i påsken når sola skinte, så noen er gal nok personlig dusjer jeg i kaldvann for å spare strøm.. klimakrisen å alt det derSærlig!Det har nok skjedd jaVi søringer er alt for pysete til det. Men nordpå fikser dere vel både den ene og andre propellen under vannet.De bytter du under vann... chuck norris
Dere er nok like pysete for kaldt vann som vi er
O
Passer fint det,da kan jeg fortøye den i verandaenut fra nyhetene å dømme så kan den vel duppe snart over hele østlandet? mytje vann på tur ned elvene..
Du må kose deg i sola Evo selv om det er mye vann flott båt i alle fallPasser fint det,da kan jeg fortøye den i verandaenut fra nyhetene å dømme så kan den vel duppe snart over hele østlandet? mytje vann på tur ned elvene..
O
Den hadde bensin V8ere med X drev før,men det koster jo flere skjorter bare og komme seg til Drøbak . Er fornøyd med og marsje i 30 kn med Diesel motorene jeg.Evo, skulle ikke den skuten din hatt Arneson overflatedrev? Litt ekstra show off faktor i 50 knop
-BB-