Evo III
Hertugen
Tja,70 liter i timen i 30kn. Kommer et stykke da med 1100 liters tank.båt på den størrelsen er ikke billig å drifte nei, selv med diesel så renner literne unna i timen!
O
Tja,70 liter i timen i 30kn. Kommer et stykke da med 1100 liters tank.båt på den størrelsen er ikke billig å drifte nei, selv med diesel så renner literne unna i timen!
Du må da skjønne at denne varer mye lenger Evo
Nææææ,du får vente til høstenJøss Evo super flott forsterker men frem til høsten? dette må du forklare nærmere
mvh
Har ikke fått den ennåHvordan lyder det i forhold til forsterker settet ditt? lagt det ut for salg?
mvh
Da har du noe å glede deg etter Kos deg i båten i dagene som kommer,regner med det er strålende vær hos deg også?Har ikke fått den ennåHvordan lyder det i forhold til forsterker settet ditt? lagt det ut for salg?
mvh
O
Ja kan ikke klage,kos deg i solen du også MDa har du noe å glede deg etter Kos deg i båten i dagene som kommer,regner med det er strålende vær hos deg også?Har ikke fått den ennåHvordan lyder det i forhold til forsterker settet ditt? lagt det ut for salg?
mvh
O
mvh
Takk,lenge hatt lyst på AccuphaseDer ble det retrostue gitt grattis med nytt
Den funker nok greit nok,planen er pre og klasse A power til høsten men det kan jo forandre segGrattis med båt på sjøen og etterhvert ny forsterker i hylla Håper den låter knall på Amatiene
Send meg tlf nr ditt på pm,så kan jeg ringe deg når vi er ute på turMåtte skryte litt av tråden din, vet du.
Håper du får mange fine turer med båten fremover. Bildet er tatt fra verandaen på hytta i Hurum. Haraldstangen i bakgrunnen og bak der igjen Langøya med giftdeponi og greier. Bare å ta turen over fjorden.
Vi vasser ned til båten og vasker,så reiser vi ut i morgen og blir til søndag/MandagGratulerer med dagen på forskudd. Blir dere hengene lokalt eller vaser dere rundt i Ski i morgen?
Hei O
Jada den passet veldi bra den,en knall amp på alle mulige måter. Jeg trengte og frigjøre litt penger til andre hobbyer frem til høsten bare.Hei O
Bare for info - hva var det som gjorde at du solgte PS ampen? Jeg forstod det sådan at den gikk bra med Amatierne.
vh
S
Det slapp ikke den lysten etter Accuphase gitt,liker lyden i Luxman/Accuphase må jeg innrømmeTipper Evo har mer lyst på japanske forsterkere.
Ja det finner vi ut mandagSpent på inntrykkene du får av E-408 . Ser for meg at Accuphase, og Luxman, passer Sonus Faber veldig godt.
ja det er slik det pleier bli hatt en fin pinse på sjøen Evo?Mandag ble til tirsdag
O
Nope!Ingen accuphase før i morgen?
Vet hvor du borI morgen:
Ring-ring: "Hallo? Ove? Hva sa du? Ring meg opp igjen...!"
Ring-ring:"Mobiltelefonen er avslått eller befinner seg i et område uten dekning. Vennligst prøv igjen senere"
Klikk.