Tror "skroggjennoføring" betyr høl i båten på godt norsk. 8) Er noen timer hjemme for å vanne før jeg setter kursen mot badelandet igjen. Morsomt å bli oppdatert på hva som har skjedd og godt at Evo har fått norsk grunnfjell under føttene igjen. Sentralen her er fullstendig fraværende når jeg er i badeland. Orker ikke å knote med mobilen.Velkommen hjem til fedrelandet Evo. Har vert gøy å følge din reise. Hawaii såg egentlig skikkelig bra ut. Har ikke mindre lysst å reise dit nå.
Hva skjedde med båten? Kan ikke så mye om båt.
Det som Grammofonen sierVelkommen hjem til fedrelandet Evo. Har vert gøy å følge din reise. Hawaii såg egentlig skikkelig bra ut. Har ikke mindre lysst å reise dit nå.
Hva skjedde med båten? Kan ikke så mye om båt.
Godt han har ankeret ute
Jada alt er braAlt vel kompis? Er så stille her
Ser ut som ett godt sted å være
Anlegget koblet til i tordenvær,er ikke det risikabelt?Her koser jeg meg med vinyl og masse regn og tordnevær, ahh deilig
Kos deg med P8 pop Ove
mvh
Godt forsikret men det sies at det skal mye til å slå ned midt i by kjernet, vi har mye tordnevær på disse kanter men aldri hatt noen problemer.Anlegget koblet til i tordenvær,er ikke det risikabelt?Her koser jeg meg med vinyl og masse regn og tordnevær, ahh deilig
Kos deg med P8 pop Ove
mvh
Takk,Frank samme til degHa en fin vinyl kveld Ove og god helg.
mvh
Pink Floyd er "kremen" for min del OveVis vedlegget 504376
Litt Pink Floyd på en fredagskveld.
Lenge siden jeg har spilt vinyl nå,da passer det med PF
O
Samme her,EspenPink Floyd er "kremen" for min del OveVis vedlegget 504376
O
Kos deg.
Mvh: Espen L
Har du fått skaffet deg billetter til Roger Waters i Telenor Arena til uken Ove?Samme her,EspenPink Floyd er "kremen" for min del OveVis vedlegget 504376
O
Kos deg.
Ha en flott helg,E
O
Halllloooo!Har du fått skaffet deg billetter til Roger Waters i Telenor Arena til uken Ove?Samme her,Espen
Ha en flott helg,E
O
Seff
O
Det var trygt og godt å høre OveHalllloooo!Har du fått skaffet deg billetter til Roger Waters i Telenor Arena til uken Ove?Samme her,Espen
Ha en flott helg,E
O
Seff
O
Blir tirsdagen på meg.
Skal.. den kan mellomlande her for test
For lavt budDu kan teste ut E650. Så kjøper jeg din 408 Du har mottatt bud