Hadt lenge den,stått på boden i 1års tid. Rota den frem i stad når jeg lette etter kablerHar du fått deg MiniDisc?
he he, så gøy. Jeg kjøpte en bærbar sak i fjor for å avspille gamle opptak, men jeg finner dem ikke igjen. Hadde vært artig med et gjenhør av 90 tallet.Hadt lenge den,stått på boden i 1års tid. Rota den frem i stad når jeg lette etter kablerHar du fått deg MiniDisc?
Artig og spille noen gamle discer,har 59 stk med ymse musikk på.
O
Samme jeg tenktehe he, så gøy. Jeg kjøpte en bærbar sak i fjor for å avspille gamle opptak, men jeg finner dem ikke igjen. Hadde vært artig med et gjenhør av 90 tallet.Hadt lenge den,stått på boden i 1års tid. Rota den frem i stad når jeg lette etter kablerHar du fått deg MiniDisc?
Artig og spille noen gamle discer,har 59 stk med ymse musikk på.
O
Går i vinyl her også,spiller igjenom Genesis katalogen. Startet med "The Lamb Lies Down on Brodway".Ja det kan jeg tenke meg,regner med at dette må gå veien så du kan finne roen igjen Ove
Ha en fortsatt fin helg, her blir det å snurre vinyl hele dagen og barnedåp i morgen.
mvh
Ja jeg fikk trøkket litt på i dag. Spilte veldig bra må jeg si. Kontrollert og meget bra separasjon av stemmer og instrumenter. Alt i lyden får god plass. Det er viktig. Har full kontroll virker det som også. Og det er høyt her med viseren på ca kl 10-11 Accordo hadde nok passet bra slik jeg husker dem. Jeg har dem i bakhodetDet er ikke fritt for det,Øyvind
Håper den får bli hos deg en stund,det er en god amp. Kanskje Accordo hadde vert noe med den
O
Det blir stas det ja håper jegGøy å se at accuphase leieret begynner å våkne til liv igjen . Venter spent på inntrykkene til den A-36 ampen.
Den spiller bra ja,det er ikke alle som liker Accuphase men det er deres tap . Klasse A er det desidert beste jeg har spilt på Amatiene med,rør er NR 2 men hadde ikke den stramme bassen klasse A har. Håper Accuphase klasse A blir like bra om ikke bedre enn Luxman L 590 ax.Ja jeg fikk trøkket litt på i dag. Spilte veldig bra må jeg si. Kontrollert og meget bra separasjon av stemmer og instrumenter. Alt i lyden får god plass. Det er viktig. Har full kontroll virker det som også. Og det er høyt her med viseren på ca kl 10-11 Accordo hadde nok passet bra slik jeg husker dem. Jeg har dem i bakhodetDet er ikke fritt for det,Øyvind
Håper den får bli hos deg en stund,det er en god amp. Kanskje Accordo hadde vert noe med den
O
Høres ut som en god plan OveDet er ikke bare i kabeltrådene det går en kule varmt I en lang vennetråd er det hett også . Tror jeg holder meg til merker med seriøse produsenter,og forhandlere som svarer på tlf.
O
Ja Accuphase er et trivelig nytt bekjentskap for meg Kan forstå at mange liker dem. Bygget solid også. Blir spennende å høre hva du syns når A-36 kommer i hus Nærmer seg.....Den spiller bra ja,det er ikke alle som liker Accuphase men det er deres tap . Klasse A er det desidert beste jeg har spilt på Amatiene med,rør er NR 2 men hadde ikke den stramme bassen klasse A har. Håper Accuphase klasse A blir like bra om ikke bedre enn Luxman L 590 ax.Ja jeg fikk trøkket litt på i dag. Spilte veldig bra må jeg si. Kontrollert og meget bra separasjon av stemmer og instrumenter. Alt i lyden får god plass. Det er viktig. Har full kontroll virker det som også. Og det er høyt her med viseren på ca kl 10-11 Accordo hadde nok passet bra slik jeg husker dem. Jeg har dem i bakhodetDet er ikke fritt for det,Øyvind
O
O
Det får gå men er det den produsenten jeg tror du mener så er nok ikke klasse A produktene noe dårligere. En del kraftigere strømforsyninger bareDet er ikke bare i kabeltrådene det går en kule varmt I en lang vennetråd er det hett også . Tror jeg holder meg til merker med seriøse produsenter,og forhandlere som svarer på tlf.
O
Lydmessig så sammenlignet jeg den som du hadde med en CJ preamp side om sideDet får gå men er det den produsenten jeg tror du mener så er nok ikke klasse A produktene noe dårligere. En del kraftigere strømforsyninger bareDet er ikke bare i kabeltrådene det går en kule varmt I en lang vennetråd er det hett også . Tror jeg holder meg til merker med seriøse produsenter,og forhandlere som svarer på tlf.
O
Ja det skader ikke det,har ikke så veldig lang erfaring med Accuphase men håper jeg får detKontra accuphase, ser jo alt ut til å blitt snekra i en bakgård . Hihi jævlig bra dem treffer så godt på lydkvaliteten attåt .
Mulig det amason,nå minner du stygt om auditor og hans misjonering om Bladelius. Nå er vi ferdige med det i denne tråden,over til ting jeg likerSe på innmaten både på pre, strømforsyning og effekt så forstår man at hadde dette hvert et av de store navnene så hadde prisen hvert høyere enn tilsvarende Accuphase/luxman etc. Til prisen så produserer jo disse andre underdimensjonerte strømforsyninger etc kontra pris. Betaler nok mye bare for merkenavn
NB! Den basskontrollen Ml23 har er det få andre pre som matcher uansett pris
Greit nok det,bare slett de bildene du så er alt glemtOk beklager, bare erter litt
Så den ja typisk at sånnt dukker opp når jeg har kjøpt ny ! Men 91K er mye pengerser at den effekten din Luxman C-600F pre egentlig venter på ligger for salg i danmark nå da Luxman M-900-U hehe
mvh
Det der er noe jeg hater med posten i Norgegodt å se du har god plass til den nye effekten faen å kjipt det er å gå å vente min Luxman M-08 skulle vært her på døra i går den men trur du bring fikk til det da først innen kl 18 så forsinket til kl21 ingen oppring og null oppdatering,,så fort det kommer til norge så kan enn bare drite i det
endte med en ringerunde med 10 nummre i dag der alle skyldte på alle som han ene i hifi delirium sa at den som venter på noe godt kan vente lenge håper virkelig du får Accuen til tia og får spillt musikk med stoor M snart igjen
mvh
Ivan
første gang jeg har likt en dobbeltdekker
talerne jeg har vises på 1986-1995 promoteringa scepter 2002 onkyo har hatt sine litt skjulte skatter dem og
Vet,hadde masse Onkyo på 80 tallettalerne jeg har vises på 1986-1995 promoteringa scepter 2002 onkyo har hatt sine litt skjulte skatter dem og