Hmm...Ja lykke tildette hadde jeg aldri orket
mvh
Å katalogisere, ha oversikt, systematisk arkivering osv - og "dulle" med platesamlinger er jo halve greia ved å drive med vinyl
|
Hmm...Ja lykke tildette hadde jeg aldri orket
mvh
Hei
Ser den ptb men her i hus er det nok å få vinylen på snurra til tiderHmm...Ja lykke tildette hadde jeg aldri orket
mvh
Å katalogisere, ha oversikt, systematisk arkivering osv - og "dulle" med platesamlinger er jo halve greia ved å drive med vinyl![]()
Du kan jo bare sitte rolig i sofan og legge de innSer den ptb men her i hus er det nok å få vinylen på snurra til tiderHmm...Ja lykke tildette hadde jeg aldri orket
mvh
Å katalogisere, ha oversikt, systematisk arkivering osv - og "dulle" med platesamlinger er jo halve greia ved å drive med vinyl![]()
Ha en fin uke
mvh
Hehe OveDu kan jo bare sitte rolig i sofan og legge de innSer den ptb men her i hus er det nok å få vinylen på snurra til tiderHmm...Ja lykke tildette hadde jeg aldri orket
mvh
Ha en fin uke
mvh
O
Åååå så grusomt!!!!!Hehe OveDu kan jo bare sitte rolig i sofan og legge de innSer den ptb men her i hus er det nok å få vinylen på snurra til tider
Ha en fin uke
mvh
Omå nok reise meg opp og åpne en skap dør
mvh
Hehe ja det er det tenkÅååå så grusomt!!!!!Hehe OveDu kan jo bare sitte rolig i sofan og legge de innSer den ptb men her i hus er det nok å få vinylen på snurra til tider
Ha en fin uke
mvh
Omå nok reise meg opp og åpne en skap dør
mvh
O
Er på jobb så jeg får vente med og nyteHehe ja det er det tenkÅååå så grusomt!!!!!Hehe Ovemå nok reise meg opp og åpne en skap dør
mvh
OHa en fin dag Ove, her skinner solen og det er full vår
mvh
Ja, akkurat den kan du grave etter på Isi avfallsanlegg i Bærum. I og for seg en slags øde øy oppi der, så det passer jo fint. Lut lei den dama.....Om det er en sang man trenger på en øde øy...
Ja min også selv om det ikke er store samlinganår du er ferdig og begynner å bli rastløs, er du hjertelig velkommen hit og fortsette på min samling.
Sitter du å trykker ennå?
Tar bare 5kr stknår du er ferdig og begynner å bli rastløs, er du hjertelig velkommen hit og fortsette på min samling.
Ikke så ille gittSitter du å trykker ennå?
sitter vel med skylapper og skjelver som et aspeløv mens fingrene trykker febrilsk på tastaturet, kona må komme med mat og drikke hver fjerde time slik at han ikke faller om og kreperer.
Hvil deg, Gamle Høvding, det har du vel fortjent!Vis vedlegget 535166
En liten pause i LP katalogiseringen,digg med Logitech fjernkontroll så jeg kan legge en bunke av de i skuffen.
Er ferdig med nesten 300 LP’er nå,neste bunke om noen dager
O
Over mitt likDet kan se ut som om topphyllen på det nye møbelet ditt ikke er dimensjonert for Accuphase. Det ber på sine bøyde knær om at du straks konverterer til klasse D
-BB-
Her er det kun klasse A som gjelderOver mitt likDet kan se ut som om topphyllen på det nye møbelet ditt ikke er dimensjonert for Accuphase. Det ber på sine bøyde knær om at du straks konverterer til klasse D
-BB-
O
Det er jo en løsning,eller en tykk eikeplate.Løses greit med en tilskåret glassplate i ok dimensjoner?
Ja det er ikke mye annet som duger,klasse B og rør sugerHer er det kun klasse A som gjelderOver mitt likDet kan se ut som om topphyllen på det nye møbelet ditt ikke er dimensjonert for Accuphase. Det ber på sine bøyde knær om at du straks konverterer til klasse D
-BB-
O
mvh
Jo det har jeg joEller skillevegg under. Har du ikke en liggende?
Tror en klasse H hadde kledd deg evo.. Du som er så miljøvennlig med hybrid osvJa det er ikke mye annet som duger,klasse B og rør sugerHer er det kun klasse A som gjelderOver mitt likDet kan se ut som om topphyllen på det nye møbelet ditt ikke er dimensjonert for Accuphase. Det ber på sine bøyde knær om at du straks konverterer til klasse D
-BB-
O
mvh
O
Tror jeg holder meg til Klasse A jeg,så får jeg heller støtte opp topp plata littTror en klasse H hadde kledd deg evo.. Du som er så miljøvennlig med hybrid osvJa det er ikke mye annet som duger,klasse B og rør sugerHer er det kun klasse A som gjelder
mvh
O![]()
En Spec hadde nok ikke gjort seg til skamme og veier nesten ingentingJa det er ikke mye annet som duger,klasse B og rør sugerHer er det kun klasse A som gjelderOver mitt likDet kan se ut som om topphyllen på det nye møbelet ditt ikke er dimensjonert for Accuphase. Det ber på sine bøyde knær om at du straks konverterer til klasse D
-BB-
O
mvh
O
Bytter ikke Accuphase settet med det første,selv om spec sikkert er bra saker.En Spec hadde nok ikke gjort seg til skamme og veier nesten ingentingJa det er ikke mye annet som duger,klasse B og rør sugerHer er det kun klasse A som gjelder
mvh
O![]()
Du må nok bare finne roen med Accu Ove og heller få tak i en amp tilBytter ikke Accuphase settet med det første,selv om spec sikkert er bra saker.En Spec hadde nok ikke gjort seg til skamme og veier nesten ingentingJa det er ikke mye annet som duger,klasse B og rør sugerHer er det kun klasse A som gjelder
mvh
O![]()
O