Eller en slik en.... Når han først er i gang....
|
En drømme spiller
Takk,Vidar tror det jeg ogsåGrattis Ove - dette blir knall !
Takk,har vært en drøm lenge den der.Gratulerer så mye med en drømme spiller Ove, kjenner jeg er litt misunnelig
mvh
Ja her også men har vært litt dyrt for meg de siste årene. Men kanskje en dagTakk,har vært en drøm lenge den der.Gratulerer så mye med en drømme spiller Ove, kjenner jeg er litt misunnelig
mvh
O
Lever bare en gang,FrankJa her også men har vært litt dyrt for meg de siste årene. Men kanskje en dagTakk,har vært en drøm lenge den der.Gratulerer så mye med en drømme spiller Ove, kjenner jeg er litt misunnelig
mvh
O
mvh
Takk selv,Rune det var gøy detDet blir bra O.
RX 1500 er dessuten en av få spillere som er fin med flere armer.
Kan i "verste fall" ta 4.
Takk for i går forresten.![]()
Takk,du var ikke så langt unna neidæven da var ikke tankeboksen min helt black painted i dagGratulerer så mye med en skikkelig klassiker og drøm kan jo bare bli magisk`` dette
Mvh Ivan
Durer videre med Cadenza red til den ikke orker mere. Liker jo Cadenza serien så det blir vel en Black ettervært.Grattis, O. Griselekker sak!
Synes du var flink som holdt ut med Radius i hele tre uker. Ekstra deilig da at belønningen for strevet er såpass ;D
Hvilken PU nå?
Du vet jeg likte Xerxes-pakka, så spent på om dette er steget over![]()
![]()
Har bestilt dette
O
Takk,ramagrattis med rx1500!
det har også vært en drømmemaskin for meg i mange år.
Det er jo sant på en måtedet fine med gammeldagse ting, er at de ikke kan bli gammeldags.
Kloke orddet fine med gammeldagse ting, er at de ikke kan bli gammeldags.
Gratulerer med en klassiker! Blir spennende å høre hva du synes om denne i forhold til lettbeinte Xerxes. Cadenza Black er god, men jeg innbiller meg at den er særs krevende på nøyaktig justering i headshellet. Heldigvis har jeg en Dr.Feickert protractor til formålet.Durer videre med Cadenza red til den ikke orker mere. Liker jo Cadenza serien så det blir vel en Black ettervært.Grattis, O. Griselekker sak!
Synes du var flink som holdt ut med Radius i hele tre uker. Ekstra deilig da at belønningen for strevet er såpass ;D
Hvilken PU nå?
Du vet jeg likte Xerxes-pakka, så spent på om dette er steget over![]()
Om dette overgår Xerxes vet jeg ikke før jeg har testet,Xerxes låt jo så bra.
O
Rålekkert! Gratulerer!