|
Sikkert trivelig, men har du begynt å tenke noe på hva det neste skal være, etter Micro Seikien, mener jeg? Bare sånn for å utnytte tiden bedre i forhold til neste prosjekt, mens du venter at spilleren skal komme.Takk,Laban
Det skal bli digg å få den i hus samt å sette den i sammen.
O
Ingen vet hvor hummla flyr vet duSikkert trivelig, men har du begynt å tenke noe på hva det neste skal være, etter Micro Seikien, mener jeg? Bare sånn for å utnytte tiden bedre i forhold til neste prosjekt, mens du venter at spilleren skal komme.Takk,Laban
O![]()
Joda, kanskje du - allerede...Nei, forresten, riktig så galen er du vel ikke. Får være måte på.Ingen vet hvor hummla flyr vet duSikkert trivelig, men har du begynt å tenke noe på hva det neste skal være, etter Micro Seikien, mener jeg? Bare sånn for å utnytte tiden bedre i forhold til neste prosjekt, mens du venter at spilleren skal komme.Takk,Laban
O![]()
O
Same shit, different wraping...Joda, kanskje du - allerede...Nei, forresten, riktig så galen er du vel ikke. Får være måte på.Ingen vet hvor hummla flyr vet duSikkert trivelig, men har du begynt å tenke noe på hva det neste skal være, etter Micro Seikien, mener jeg? Bare sånn for å utnytte tiden bedre i forhold til neste prosjekt, mens du venter at spilleren skal komme.Takk,Laban
O![]()
O![]()
Dæven døtte, det var andre boller!Same shit, different wraping...Joda, kanskje du - allerede...Nei, forresten, riktig så galen er du vel ikke. Får være måte på.Ingen vet hvor hummla flyr vet du
O![]()
Vis vedlegget 536896
Hummla joDæven døtte, det var andre boller!Same shit, different wraping...Joda, kanskje du - allerede...Nei, forresten, riktig så galen er du vel ikke. Får være måte på.Ingen vet hvor hummla flyr vet du
O![]()
Vis vedlegget 536896![]()
Har en venn på Instagram som har en maken. Soulmining heter han der om du vil kikke innom. Han tar supre bilder og skriver en del for tyske hifiblader. Her kan du se den med flere armer
Har ikke instagramHar en venn på Instagram som har en maken. Soulmining heter han der om du vil kikke innom. Han tar supre bilder og skriver en del for tyske hifiblader. Her kan du se den med flere armer
https://thevinylfactory.com/features/home-grown-collector-micro-seiki-turntable-whest-preamp/
Kan vel kikke uten kontoHar ikke instagramHar en venn på Instagram som har en maken. Soulmining heter han der om du vil kikke innom. Han tar supre bilder og skriver en del for tyske hifiblader. Her kan du se den med flere armer
https://thevinylfactory.com/features/home-grown-collector-micro-seiki-turntable-whest-preamp/flott med flere armer ja
O
Strøken den spilleren hans jaKan vel kikke uten kontoHar ikke instagramHar en venn på Instagram som har en maken. Soulmining heter han der om du vil kikke innom. Han tar supre bilder og skriver en del for tyske hifiblader. Her kan du se den med flere armer
https://thevinylfactory.com/features/home-grown-collector-micro-seiki-turntable-whest-preamp/flott med flere armer ja
OMange fine bilder
https://instagram.com/soulmining?utm_source=ig_profile_share&igshid=vgzflf2hbezj
Gratulerer herfra også! Neste???? Trenger vel ikke være noen neste, men du begynner jo å nærme deg Luxman, da....Ingen vet hvor hummla flyr vet duSikkert trivelig, men har du begynt å tenke noe på hva det neste skal være, etter Micro Seikien, mener jeg? Bare sånn for å utnytte tiden bedre i forhold til neste prosjekt, mens du venter at spilleren skal komme.Takk,Laban
O![]()
O
Nærmer meg???,luxman er jo laget av micro seikiGratulerer herfra også! Neste???? Trenger vel ikke være noen neste, men du begynner jo å nærme deg Luxman, da....Ingen vet hvor hummla flyr vet duSikkert trivelig, men har du begynt å tenke noe på hva det neste skal være, etter Micro Seikien, mener jeg? Bare sånn for å utnytte tiden bedre i forhold til neste prosjekt, mens du venter at spilleren skal komme.Takk,Laban
O![]()
O![]()
Er godt å se du tok til forstanden å droppet tullet om ikke innkjøp i 2019.
Spennende sak på inngående som ser meget lekker ut
Avventer med gratulasjoner til ting er i hus, har jo lært![]()
Kjenner den følelsenKjipt å vere på jobb når spiller står i bilen og venter
O
Takk for det,ja her må du følge medJøss... her skal man være innlogget 24/7 for å henge med på alt som skjer....
Grattis med flott ny spiller og arm![]()
Fordelen er vel og få motoren lengere unna,minde kjangse for støy.lang strikk.
en kompis i sandefjord bruker mye kortere belte, mener jeg å huske.
hva er fordeler/ulemper ved lang vs kort?
Holder på,men har ikke SME armbordet ennå.Tøft - kom i gang med å skru nå Evo , vil ha ferdige bilder her !![]()