Ingenting er som et rent og ryddig sikringsskap!
Hjelper på go’følelsen det jaIngenting er som et rent og ryddig sikringsskap!
Accuphase står og blir her hos meg , men du kan gjerne selge meg Pass Laben når du er ferdig med den, kjekt å ha beggeJC-1 er ikke vurdert i denne omgangen,Pass Labs må testes først. Dukker det ikke opp så får Accuphase stå her en stund til.Fra Accu til Pass labs...interessant.. har du vurdert en JC-1 med 25watt klasse A i hvilebias... Masse krefter i A/B
O
Vi får se hva som skjer,ikke mye Pass Labs som er å få tak i. Accuphase blir her om det ikke dukker opp noe PLAccuphase står og blir her hos meg , men du kan gjerne selge meg Pass Laben når du er ferdig med den, kjekt å ha beggeJC-1 er ikke vurdert i denne omgangen,Pass Labs må testes først. Dukker det ikke opp så får Accuphase stå her en stund til.Fra Accu til Pass labs...interessant.. har du vurdert en JC-1 med 25watt klasse A i hvilebias... Masse krefter i A/B
O![]()
Skal du ikke nedgradere, da beholder du AccuphaseNei den er ikke bøs nok,skal jo ikke nedgradere
O
Hos Evo kribler både hender og fingre så mye at jeg vil helst ikke vite hva som skjer hvis han setter seg på demhar hørt både de store klasse-a trinnene til pass og accu rundt omkring (men riktignok ikke som en direkte sammenligning i samme anlegg).
ikke et vondt ord å si om pass, men kan ikke helt se det store poenget med å bytte fra det ene til det andre.
ofte er den beste oppgraderingen å sitte på hendene sine til kløa gir seg.
Hihihihi!;DHos Evo kribler både hender og fingre så mye at jeg vil helst ikke vite hva som skjer hvis han setter seg på demhar hørt både de store klasse-a trinnene til pass og accu rundt omkring (men riktignok ikke som en direkte sammenligning i samme anlegg).
ikke et vondt ord å si om pass, men kan ikke helt se det store poenget med å bytte fra det ene til det andre.
ofte er den beste oppgraderingen å sitte på hendene sine til kløa gir seg.![]()
Der tar du feil.karmana virker som en mann som tar mye plass, ja.
kan levende se for meg at han brauter og skråler i et sett med ølmugga sveivende i hånden, mens resten av munchen-entouragen sitter stum som østers og sliter med å slippe til med en eneste one-liner.
det går rykter om at ansatte på pubene i brighton måtte bruke ørepropper da han var der under audio note-besøket, og at de andre gjestene endte kvelden med stigende migrene alle som én.
Ikke uenig med deg egentlig,ikke mye PS Labs i omløp uansetthar hørt både de store klasse-a trinnene til pass og accu rundt omkring (men riktignok ikke som en direkte sammenligning i samme anlegg).
ofte er den beste oppgraderingen å sitte på hendene sine til kløa gir seg.
Du skulle bare visstHos Evo kribler både hender og fingre så mye at jeg vil helst ikke vite hva som skjer hvis han setter seg på demhar hørt både de store klasse-a trinnene til pass og accu rundt omkring (men riktignok ikke som en direkte sammenligning i samme anlegg).
ofte er den beste oppgraderingen å sitte på hendene sine til kløa gir seg.![]()
Nææææ,er ikke så kin på deligger jo et par arc ref 610t på børsen nå, hvis du vil dra til litt.
Hadde veldig lyst på krell før,men det er ikke like fristene nå.Ligger jo et heftig krell EVO sett på finn også![]()
Ja Accuphase gjør absolutt ikke noe galt,men får litt sånn må ha av Pass Labs. Vi får se hva som skjerPL ja.. PrimaLunadet værste av alt er nok at PrimaLuna kunne kansje gjort en knakende god jobb og banket mye rart om man skal tro stereophile
Men å tro på tester er vel litt som å tro på alt som står i bibelen.. behold retro-gull komponentene og kos deg.. noe må de jo gjøre rett for deg siden de har fått blitt relativt lenge?![]()
Ja den berømte "må ha" følelsen tror jeg ikke man blir kvitt selv om man er serdeles fornøyd.. Jeg var veldig nært å kjøpe et forsterkersett for en stund siden som var absolutt et "må ha".. klarte heldigvis å besinne meg!Ja Accuphase gjør absolutt ikke noe galt,men får litt sånn må ha av Pass Labs. Vi får se hva som skjerPL ja.. PrimaLunadet værste av alt er nok at PrimaLuna kunne kansje gjort en knakende god jobb og banket mye rart om man skal tro stereophile
Men å tro på tester er vel litt som å tro på alt som står i bibelen.. behold retro-gull komponentene og kos deg.. noe må de jo gjøre rett for deg siden de har fått blitt relativt lenge?![]()
O
Karmana er en av roligste bergenserne jeg har vært utsatt for. Var i militæret hvor halve troppen var bergensere.Der tar du feil.karmana virker som en mann som tar mye plass, ja.
kan levende se for meg at han brauter og skråler i et sett med ølmugga sveivende i hånden, mens resten av munchen-entouragen sitter stum som østers og sliter med å slippe til med en eneste one-liner.
det går rykter om at ansatte på pubene i brighton måtte bruke ørepropper da han var der under audio note-besøket, og at de andre gjestene endte kvelden med stigende migrene alle som én.
Etter min erfaring er det andre som skråler brauter mye verre enn karmana.
(Med forbehold om at tilstanden har endret seg.)
Håper en entusiast tar den inn i varmen,jeg liker den veldig godt lydmessig men er glad i litt mere lakk og chromåssen går det med salget av micro seiki, evo?
synd & skam å kvitte seg med en så bøs og ikonisk snurre :-(
JålebukkHåper en entusiast tar den inn i varmen,jeg liker den veldig godt lydmessig men er glad i litt mere lakk og chromåssen går det med salget av micro seiki, evo?
O
Jeg vet,hva kan en stakkar gjøre ???JålebukkHåper en entusiast tar den inn i varmen,jeg liker den veldig godt lydmessig men er glad i litt mere lakk og chromåssen går det med salget av micro seiki, evo?
O![]()
Så hva venter du på, mann? Ring inn bestillingen ASAP, ffs!Mange flotte spillere med høyglans sort og chrome gitt. Er en kombo jeg har ønsket meg lenge som muligens blir oppfylt nå,vi får se
O