Hertugens hifi loft

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Balle Clorin

Æresmedlem
    Ble medlem
    19.06.2012
    Antall liker
    10.555
    Torget vurderinger
    2
    Fra Accu til Pass labs...interessant.. har du vurdert en JC-1 med 25watt klasse A i hvilebias... Masse krefter i A/B
    JC-1 er ikke vurdert i denne omgangen,Pass Labs må testes først. Dukker det ikke opp så får Accuphase stå her en stund til.

O
    Accuphase står og blir her hos meg , men du kan gjerne selge meg Pass Laben når du er ferdig med den, kjekt å ha begge :rolleyes:

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    60.275
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    81
    Fra Accu til Pass labs...interessant.. har du vurdert en JC-1 med 25watt klasse A i hvilebias... Masse krefter i A/B
    JC-1 er ikke vurdert i denne omgangen,Pass Labs må testes først. Dukker det ikke opp så får Accuphase stå her en stund til.

O
    Accuphase står og blir her hos meg , men du kan gjerne selge meg Pass Laben når du er ferdig med den, kjekt å ha begge :rolleyes:
    Vi får se hva som skjer,ikke mye Pass Labs som er å få tak i. Accuphase blir her om det ikke dukker opp noe PL :)

O

KrazyIvan#

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.12.2013
    Antall liker
    4.920
    Sted
    porsgrunn
    Torget vurderinger
    14
    PL :confused: skal du over til PrimaLuna :rolleyes: hehe ligger jo en Pass int 150 ute men den er vel ikke bøs`` nok
    Mvh

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.771
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    har hørt både de store klasse-a trinnene til pass og accu rundt omkring (men riktignok ikke som en direkte sammenligning i samme anlegg).
    ikke et vondt ord å si om pass, men kan ikke helt se det store poenget med å bytte fra det ene til det andre.
    ofte er den beste oppgraderingen å sitte på hendene sine til kløa gir seg.

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.920
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Enig. Ser ikke poenget, jeg heller, annet enn at vi vet at Evo elsker å bytte helt enkelt fordi det er moro. Og det er helt fair, det.
    (Skal han virkelig gå opp i kvalitet, så burde han heller gå for den MF AMS100 som er ute på brukten nå. Men den er vel ikke kul eller pen nok).

Men han nevnte i min tråd om at han kanskje heller beholder Accu og gå for en rør-integrert for kos med "rør & vinyl". Ikke dumt, for da har han nok å fikle med ;)

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.379
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Ett alternativ for og skape ett annet lydbilde som du sier kan være og prøve en annen Pu, jeg syns ZYX 4D har ett lydbilde/størelse/dybde som få andre pu'er jeg hørt hamler opp med:) bass/mellantone gjører heller ikke mye gærnt her. Den nye Ultimate serien er nok enda mer av allt det min 4D har.
    Sevald her på Hfs gikk vel for en 4D Ultimate mener jeg?
    ZYX 4D Ultimate.

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    74.410
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    har hørt både de store klasse-a trinnene til pass og accu rundt omkring (men riktignok ikke som en direkte sammenligning i samme anlegg).
    ikke et vondt ord å si om pass, men kan ikke helt se det store poenget med å bytte fra det ene til det andre.
    Hos Evo kribler både hender og fingre så mye at jeg vil helst ikke vite hva som skjer hvis han setter seg på dem :cool::D

The Gunner

Æresmedlem
    Ble medlem
    29.05.2010
    Antall liker
    18.920
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Hos Evo kribler både hender og fingre så mye at jeg vil helst ikke vite hva som skjer hvis han setter seg på dem :cool::D
    Hihihihi!;D

Dæven, med det slagferdige humøret Karmis er i om dagen, så er jeg glad jeg ikke skal til Munchen med han.:eek:

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.771
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    karmana virker som en mann som tar mye plass, ja.
    kan levende se for meg at han brauter og skråler i et sett med ølmugga sveivende i hånden, mens resten av munchen-entouragen sitter stum som østers og sliter med å slippe til med en eneste one-liner.
    det går rykter om at ansatte på pubene i brighton måtte bruke ørepropper da han var der under audio note-besøket, og at de andre gjestene endte kvelden med stigende migrene alle som én.

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.814
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    kan levende se for meg at han brauter og skråler i et sett med ølmugga sveivende i hånden, mens resten av munchen-entouragen sitter stum som østers og sliter med å slippe til med en eneste one-liner.
    det går rykter om at ansatte på pubene i brighton måtte bruke ørepropper da han var der under audio note-besøket, og at de andre gjestene endte kvelden med stigende migrene alle som én.
    Der tar du feil.
    Etter min erfaring er det andre som skråler brauter mye verre enn karmana.
    (Med forbehold om at tilstanden har endret seg.)

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.771
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    ikke ødelegg en god groove med tørr fakta, blues.
    la meg beholde bildet av vikinghøvding-karmana i fred.
    latteren runger og mjøden skvetter utover bordet så folk må søke skjul.

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    60.275
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    81
    Ikke uenig med deg egentlig,ikke mye PS Labs i omløp uansett :)

O

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    60.275
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    81
    Du skulle bare visst ;)

O

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.771
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    ligger jo et par arc ref 610t på børsen nå, hvis du vil dra til litt.

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.771
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    for mye rør og styr?

Sist redigert:

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.415
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    PL ja.. PrimaLuna :p det værste av alt er nok at PrimaLuna kunne kansje gjort en knakende god jobb og banket mye rart om man skal tro stereophile ;)
    Men å tro på tester er vel litt som å tro på alt som står i bibelen.. behold retro-gull komponentene og kos deg.. noe må de jo gjøre rett for deg siden de har fått blitt relativt lenge? ;)

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    60.275
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    81
    PL ja.. PrimaLuna :p det værste av alt er nok at PrimaLuna kunne kansje gjort en knakende god jobb og banket mye rart om man skal tro stereophile ;)
    Men å tro på tester er vel litt som å tro på alt som står i bibelen.. behold retro-gull komponentene og kos deg.. noe må de jo gjøre rett for deg siden de har fått blitt relativt lenge? ;)
    Ja Accuphase gjør absolutt ikke noe galt,men får litt sånn må ha av Pass Labs. Vi får se hva som skjer;)

O

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.415
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Ja Accuphase gjør absolutt ikke noe galt,men får litt sånn må ha av Pass Labs. Vi får se hva som skjer;)

O
    Ja den berømte "må ha" følelsen tror jeg ikke man blir kvitt selv om man er serdeles fornøyd.. Jeg var veldig nært å kjøpe et forsterkersett for en stund siden som var absolutt et "må ha".. klarte heldigvis å besinne meg! :p

gooner4ever

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    02.02.2008
    Antall liker
    830
    Sted
    Mysen
    Torget vurderinger
    1
    Der tar du feil.
    Etter min erfaring er det andre som skråler brauter mye verre enn karmana.
    (Med forbehold om at tilstanden har endret seg.)
    Karmana er en av roligste bergenserne jeg har vært utsatt for. Var i militæret hvor halve troppen var bergensere. :rolleyes:

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.771
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    åssen går det med salget av micro seiki, evo?
    synd & skam å kvitte seg med en så bøs og ikonisk snurre :-(

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    60.275
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    81
    åssen går det med salget av micro seiki, evo?
    synd & skam å kvitte seg med en så bøs og ikonisk snurre :-(
    Håper en entusiast tar den inn i varmen,jeg liker den veldig godt lydmessig men er glad i litt mere lakk og chrom ;)

O

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    60.275
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    81

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.415
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Lakk og Chrome hører hjemme i garasjen, lakk og lær i soverommet.. På stereo benken.. Black all the way.. Hehe

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    60.275
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    81
    Mange flotte spillere med høyglans sort og chrome gitt :). Er en kombo jeg har ønsket meg lenge som muligens blir oppfylt nå,vi får se:)

O

Evo III

Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Antall liker
    60.275
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    81
    F1E6DF28-F216-4375-9EC4-D45BE1424969.jpg

Da er armen i hus. Micro Seiki RX 1500 med arm har fått en ny eier. Ny spiller kommer inn i løpet av en ukes tid håper jeg,om det blir min siste spiller vet jeg jo ikke( muligens om livet får en brå slutt pga noe) så vi får se:). Videre planer på forsterker siden er usikkert for å si det slik,venter på en tilbake melding om noe gøy i løpet av noen få uker. Så får vi se om det er noen grunn til bytte.

O

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn