Hehe,ikke gråte nå J vi er så glad i deg vet du"... i samme slengen", ".. kan skremme med..."Tar gjerne en tur snart jeg,ser om jeg kan skremme med meg Jorwed jata med deg jorwed i samme slengen.
O
Føler meg som verdens navlelo...
![]()
Takk for det Ove, det har skjedd litt siden den gangKlipsch RF3 MKII med Klipsch Sub.
Aronov rør effekt.
Technics SL1510 MKII.
Pioneer Kassettdeck.
Squeezebox.
En Dac?
Og en forforsterker som var på rep.
O
Alltid kjekt å se spillere med hvite hansker som ekstrautstyr. Da er vi to i nabolaget. Gratulerer!Her må det gå’s frem med silke hansker
O
Det heter kvise, uten at det blir noe bedre av den grunn. Men seff, ekstra leit hvis man i tillegg er et vortesvin.hehe.
"vorte på samfunnets rompe" var et begrep som ble brukt flittig på nittitallet, men det har visst gått av moten.
Jorwed derimot, er en hyggelig fyr .:-*
Gjør det,så danner vi vennetrådTror jeg skal ønske meg en sånn til jul.
Og så må du være rask. Evo har sikkert ny grammofon på gang neste ukeHehe, tror jeg må spare en del først. Eller finne ei rik dame.
Noen som skrangler med leppa her?Dama må jo snart bli ledig med det tempoet han holder, duracellkaninen?![]()
Næææ,holder nok 3uker denne her minst!Og så må du være rask. Evo har sikkert ny grammofon på gang neste ukeHehe, tror jeg må spare en del først. Eller finne ei rik dame.![]()
Den der sitter en stund, det er jeg sikker påNæææ,holder nok 3uker denne her minst!Og så må du være rask. Evo har sikkert ny grammofon på gang neste ukeHehe, tror jeg må spare en del først. Eller finne ei rik dame.![]()
O
Det var er tafatt forsøk på slamring, ikke skranglingNoen som skrangler med leppa her?Dama må jo snart bli ledig med det tempoet han holder, duracellkaninen?![]()
O
Høres ut som den får bli over sommeren i det minsteDen der sitter en stund, det er jeg sikker påNæææ,holder nok 3uker denne her minst!Og så må du være rask. Evo har sikkert ny grammofon på gang neste ukeHehe, tror jeg må spare en del først. Eller finne ei rik dame.![]()
O![]()
Det var er tafatt forsøk på slamring, ikke skranglingNoen som skrangler med leppa her?Dama må jo snart bli ledig med det tempoet han holder, duracellkaninen?![]()
O![]()
Jada litt så,men det kunne godt vært litt varmere uteVinyl vær her også Ove, regner som bare det men det er jo litt koselig
mvh
Jaggu gjør den detPlata og spiller stod i stil med hverandre.
Er det magnet ben på spilleren? ligner veldig på de jeg bruker under snurraVis vedlegget 543163
Fått spillt masse plater på den nå,og må si jeg er godt fornøyd. Sitter og stusser over hva en dyrere PU kan gjøre for noe gøy på den armen???. Skal jeg kanskje bytte til en Cadenza Black,liker signaturen i Cadenza sine PU’er.
O
Hylla er beregnet til max vekt på 40 kg så det burde gå braWow, 35 kg? Og hylla takler det med sine to skruer? Tøft!
Ser uansett veldig bra ut, og suverent at du er nøgd. Skal ta en tur bort snart og snuse på vidunderet.
Helt supert Ove, godt når ting bare funker som det skalNei det er de orginale,den veier 35kg så jeg har ikke det problemet med vibrasjoner som med Xerxes eller Radius.
O
Hyggelig det,stikk bare innom du kaffe skal du se jeg har ogsåWow, 35 kg? Og hylla takler det med sine to skruer? Tøft!
Ser uansett veldig bra ut, og suverent at du er nøgd. Skal ta en tur bort snart og snuse på vidunderet.
Må få guttungen på trening, og kjerringa på plantasjen så blir det en liten time til litt spilling her.Vis vedlegget 542794
Helt topp vinyl vær i dag,skulle helst vært ute med båten men������
Får spille litt Supertramp med go’lyd
O
Ikke det dummeste å spille i regnet det,Vidar. Takk for besøket!Takk for kaffe og hyggelig lytt i dag Ove. Oppsettet både spiller og ser meget bra ut ! Ble inspirert av Steely Dan , så nå har jeg trukket frem både Royal Scam , Pretzel Logic og Katy Lied her![]()