motoren
Æresmedlem
Godt å se du ikke har gitt opp vinylen Ove, var litt redd en stund Psu til Riaaen er sikkert et lurt trekk
mvh
Godt å se du ikke har gitt opp vinylen Ove, var litt redd en stund Psu til Riaaen er sikkert et lurt trekk
Var litt redd selv jegGodt å se du ikke har gitt opp vinylen Ove, var litt redd en stund Psu til Riaaen er sikkert et lurt trekk
mvh
Den er antagelig for dårlig for pick-upen din hvis det skal være noe vits i kjøre Step-up.Den jeg lurer på å kjøpeJa, det må jeg si altså. Har faktisk kikka så smått etter alternativer til SUT , og Denon utmerker seg med to innganger og forskjellig impedans. Men det går vel flere tog. Ortofon ST-7 selges til OK pris i Japan nå (nye) , men har kun en inngang.Her går det fort i svingeneDenon lagt ut på torget og reservert ser jeg, skjønner jeg må følge bedre med i timen her
O
O
Når galskapen tar overhånd...
Blå og sorte kondiser ja jeg bruker balansert.Så bra! Sjekket du fargen? Grå eller sorte kondiser?
Bruker du de balanserte inngangene?
Å herre min hatt dette er vakkert Men ser på bayen så er det stive priser
Ja det koster litt jaÅ herre min hatt dette er vakkert Men ser på bayen så er det stive priser
mvh
Ting og glass med øl blir liksom litt smått med jorwed tilstede
Auda!Ting og glass med øl blir liksom litt smått med jorwed tilstede
Vi får ta oss ett eggeglass sammen ved neste anledning, Power!Ting og glass med øl blir liksom litt smått med jorwed tilstedeLitt montering/Justering på en Lørdag
O
Kolibri egg og baconVi får ta oss ett eggeglass sammen ved neste anledning, Power!Ting og glass med øl blir liksom litt smått med jorwed tilstedeLitt montering/Justering på en Lørdag
O
Tror heller vi bør satse på strutsegg og hvert vårt villsvinKolibri egg og baconVi får ta oss ett eggeglass sammen ved neste anledning, Power!Ting og glass med øl blir liksom litt smått med jorwed tilstedeLitt montering/Justering på en Lørdag
O
O
Du var den siste jeg ville trodd skulle foreslå senking miljøfarlig avfall i havnebassengetTror heller vi bør satse på strutsegg og hvert vårt villsvinKolibri egg og baconVi får ta oss ett eggeglass sammen ved neste anledning, Power!
O
Samt tomatbønner og en liter øl.
Etter på må vi settes ut i villmarken for avgassing
Eventuelt senkes i havnebassenget i Horten.
ÅfysjamegDu var den siste jeg ville trodd skulle foreslå senking miljøfarlig avfall i havnebassengetTror heller vi bør satse på strutsegg og hvert vårt villsvinKolibri egg og baconVi får ta oss ett eggeglass sammen ved neste anledning, Power!
O
Har du sjekket ut denne EVO?
Eller noen andre som evt kan si noe om lydkvaliteten?
https://cdon.no/musikk/waters-roger/pros-cons-of-new-york-vol-2-45160784
Vis vedlegget 574104
Å faen, det glemte jeg. Man er jo kontaminert av miljøgifter fra topp til tå, og kan således hverken gravlegges eller kremeres.Du var den siste jeg ville trodd skulle foreslå senking miljøfarlig avfall i havnebassengetTror heller vi bør satse på strutsegg og hvert vårt villsvinKolibri egg og baconVi får ta oss ett eggeglass sammen ved neste anledning, Power!
O
Hva med første del av konserten da?Finner vi snart ut av
O
Ja si detHva med første del av konserten da?Finner vi snart ut av
O
Det er 2 dbl-album > Vol 1 og Vol 2
Har vel ikke tenkt å gå glipp av HALVE moroa?!
Det skulle ta seg ut.