VilikkeorkerikkeharikkelystEeeee hvorfor ikke det? kan jo være det spiller himmelskEeeeneitakkEller du kan teste ut Xindak settet som ligger hos MalaHadde vært moro å prøvd det, i alle fall power ampen
mvh
O
mvh
O
mvh
VilikkeorkerikkeharikkelystEeeee hvorfor ikke det? kan jo være det spiller himmelskEeeeneitakkEller du kan teste ut Xindak settet som ligger hos MalaHadde vært moro å prøvd det, i alle fall power ampen
mvh
O
mvh
O
Grattis, her skjer det noe HVER uke
Den dealen gikk i vaskenGrattis, her skjer det noe HVER uke????????????????????????
gismo
Bare tuller litt med deg Ove men jeg skulle gjerne hatt den til å drive basseneNei det gjør ikke det gitt.
Jeg trives med ARC jeg så det får nok bli som det er litt til
O
Ja det hadde nok vært greit det.Bare tuller litt med deg Ove men jeg skulle gjerne hatt den til å drive basseneNei det gjør ikke det gitt.
Omen det blir med drømmen
mvh
Men skulle gjerne hatt din REF-75 her på gulvetJa det hadde nok vært greit det.Bare tuller litt med deg Ove men jeg skulle gjerne hatt den til å drive basseneNei det gjør ikke det gitt.
mvh
O
Ja den er fin denMen skulle gjerne hatt din REF-75 her på gulvetJa det hadde nok vært greit det.Bare tuller litt med deg Ove men jeg skulle gjerne hatt den til å drive basseneNei det gjør ikke det gitt.
mvh
Ovirkelig en vakker kreasjon
mvh
Bare å kline til det M
Knall bra album og konsert, DVD er også sett mange ganger
Stilte opp utenfor Spektrum omtrent 2 timer før billettluken åpnet den dagen, og var nr. 3 i køen - og fikk naturlig nok temmelig bra billetter til en aldeles fantastisk konsertopplevelseKnall bra album og konsert...
God morgen OJa det er mye Korona snakk om dagen.
Men det er forstålig det da mange er skremt av det. Vi kan takke pressen for det da det kryr av fake news om korona som et veeeeldig farlig virus når det i virkligheten ikke er farligere enn et vanlig forkjølelse virus.
O
Enig i det,men det er hausa opp så det holder mange steder som mye farligere for folk flest og det er ikke sant. Vi skal være forsiktige og alt det der men det blir fort hysteri rundt om,så om de som er i risikogruppen passer på seg selv så går nok dette braGod morgen OJa det er mye Korona snakk om dagen.
Men det er forstålig det da mange er skremt av det. Vi kan takke pressen for det da det kryr av fake news om korona som et veeeeldig farlig virus når det i virkligheten ikke er farligere enn et vanlig forkjølelse virus.
O
Ikke kom med fake news nå, myndighetene reagerer fordi det er farligere enn en vanlig influena for mange. Men jeg er enig i at vi ikke skal prate om dette i din hyggelige tråd. Sitter og hører på denne i idag, var vel her i tråden jeg plukket opp tipset. Takk for det, den er god og tankene vandrer......
Vis vedlegget 574800
Sant nok,Terje dette får vi bare ri av oss så går ting tilbake til normalenJeg er optimist jeg, velger å se det positive istedenfor det negative i det som skjer rundt oss. Ting vi ikke får gjort noe med er det i hvertfall ingen grunn til å syte og klage over. Vil ikke være en sutregubbe, dem er det nok av. Varmt og godt inne, god musikk, god kone og god mat, livet er greit selv om det regner ute, viruset henger rundt oss, ser ut til å miste et par ferieturer men det er bare opplevelser. Får heller ta med fiskestang og engangrillen ut på Jeløya i sommer. Fint det og![]()
Dark side er et veldig bra album som jeg aldri blir leiHer har jeg akkurat snurra en tidlig 90 talls utgave av Dark side of the Moon på CD. Står ikke tilbake for 2011 remasteren i alle fall. Været tilsier at det blir mye musikk i løpet av dagen![]()
Ut å potensielt spre smitte EVOIII ?Sant nok,Terje dette får vi bare ri av oss så går ting tilbake til normalenJeg er optimist jeg, velger å se det positive istedenfor det negative i det som skjer rundt oss. Ting vi ikke får gjort noe med er det i hvertfall ingen grunn til å syte og klage over. Vil ikke være en sutregubbe, dem er det nok av. Varmt og godt inne, god musikk, god kone og god mat, livet er greit selv om det regner ute, viruset henger rundt oss, ser ut til å miste et par ferieturer men det er bare opplevelser. Får heller ta med fiskestang og engangrillen ut på Jeløya i sommer. Fint det og![]()
jeg skal til Moss for å plukke opp noen kabler om en times tid så blir det musikk resten av dagen
O
Hadde med AntibacUt å potensielt spre smitte EVOIII ?Sant nok,Terje dette får vi bare ri av oss så går ting tilbake til normalenJeg er optimist jeg, velger å se det positive istedenfor det negative i det som skjer rundt oss. Ting vi ikke får gjort noe med er det i hvertfall ingen grunn til å syte og klage over. Vil ikke være en sutregubbe, dem er det nok av. Varmt og godt inne, god musikk, god kone og god mat, livet er greit selv om det regner ute, viruset henger rundt oss, ser ut til å miste et par ferieturer men det er bare opplevelser. Får heller ta med fiskestang og engangrillen ut på Jeløya i sommer. Fint det og![]()
jeg skal til Moss for å plukke opp noen kabler om en times tid så blir det musikk resten av dagen
O
Noe må en drive medSå det går litt i kabler for tiden Ove? kos deg i hula i disse corona tider
mvh
Skakkje se bort fra at også kona forlater deg
Nææææ trur ru det a???Skakkje se bort fra at også kona forlater deg![]()
Kanskje ikke, men jeg tror ikke du kommer til å vasse i sex det nærmeste åretNææææ trur ru det a???Skakkje se bort fra at også kona forlater deg![]()
O
Det må du ikke finne på