motoren
Æresmedlem
Det må du dele med ossFår noen pussige henvendelser på Finn på sonusene
O
mvh
Det må du dele med ossFår noen pussige henvendelser på Finn på sonusene
O
En som ville betale i Engelske Pund eller jeg kunne veksle de i banken om jeg gjorde det i mitt navnDet må du dele med ossFår noen pussige henvendelser på Finn på sonusene
O
mvh
En litt tvilsom henvendelse kanskjeEn som ville betale i Engelske Pund eller jeg kunne veksle de i banken om jeg gjorde det i mitt navnDet må du dele med ossFår noen pussige henvendelser på Finn på sonusene
O
mvh
O
De nye blir jo en gave de ogsåI alle dager!
Her titter man innom, og en av de klippefaste bastionene skal selge sin hele tre år gamle gave fra kona. Mer kjettersk går det knapt!
Dessuten har han blitt kabelnisse også!
Nei, nå står ikke verden til påske, gitt!
(Slutter her siden jeg går tomt for utropstegn).
Hadt de i 3 år så du kunne fint ha rukket innom??????????????????
Hva skjer nåa???
Rekker aldri å få hørt noe hos dæ....????????????
Selge/bytte!!!
gismo
Liker resonnementet. (Og endelig ruller den største snøballen av dem alle!)De nye blir jo en gave de ogsåI alle dager!
Her titter man innom, og en av de klippefaste bastionene skal selge sin hele tre år gamle gave fra kona. Mer kjettersk går det knapt!
O
Ingen kabeltro i den forstand du mener her,trengte andre lengder så jeg byttet ut de jeg hadde med kabler i rett lengde .Liker resonnementet. (Og endelig ruller den største snøballen av dem alle!)De nye blir jo en gave de ogsåI alle dager!
O
Men hva skyldes den nyvunnede kabeltroen? Du var jo en av de som skjelte ut strømkablernisser tidligere.
Er bare nysgjerrig. Det er seff ingen skam å snu, og enhver får bruke penger som de vil
Vi får se hva som skjer i disse Korona tider. Jeg kan fint ikke bytte høyttalere også så ingen hast her i gårdenSkal du bytte de nydelige og gode høyttalerne , så håper jeg virkelig du hører og sammenligner de nye og gamle hjemme først. Er sjøl i høyttalerbytte modus og har brukt 2 uker på å sammenligne med lytting , posisjonering og måling nå har jeg svaret og. Det er riktig å bytte men konklusjonen kunne vært motsatt...
Forøvrig setter frk Corona kjepper i hjulene nå, er i selvpålagt hjemmeisolasjon med 0 symptomer men tar ingen sjangser på å pådrameg noe.
Det er ikke mange som er i kjøpemodus om dagen uansett så det ser ut som de blir en stund tilForstår det ikke helt jeg rett og slett. De sonus høyttalerene der har du jo hatt som eneste faste holdepunkt en god stund. Nå vurderer du å bytte de ut, da mister du jo ankeret i lyden din. Og sannsynligvis så går du ut i en ny bytte og prøve ut runde. Er jo gøy det også, men tenk deg om et par ganger. Det er ikke alltid gresset er grønnere på andre sida veit du...
Følger med i ferden.
Med bruktmarkedet vi har for tiden så er nesten ingenting lettsolgt. Største sjanse er kanskje om du finner en med ML som er i byttemodus. Uansett så dukker det nok opp en løsning hvis du har litt is i magen.Det er ikke mange som er i kjøpemodus om dagen uansett så det ser ut som de blir en stund tilForstår det ikke helt jeg rett og slett. De sonus høyttalerene der har du jo hatt som eneste faste holdepunkt en god stund. Nå vurderer du å bytte de ut, da mister du jo ankeret i lyden din. Og sannsynligvis så går du ut i en ny bytte og prøve ut runde. Er jo gøy det også, men tenk deg om et par ganger. Det er ikke alltid gresset er grønnere på andre sida veit du...
Følger med i ferden.
O
Båtpussen ser det skummelt ut for med det første . ML må testes om jeg så må kjøpe et par uten å selge SF’ene.Jeg stemmer i med Hifi-girl77.
Bytt, kjør på og gi gass. Man lever jo bare en gang! ML har noen kvaliteter som er vanskelig å glemme og ihvertfall er dette et tilfelle de gangene dem ikke låter for hardt. Med riktig plassering og matching så låter det vakkert.
Stå på mister! Håper du får flere med deg på båtpussen i år slik at du slipper å gjøre det hele alene
-BB-
Det var kanskje litt i minste laget Går nok bra til sluttFikk et "raust" bud på 60K
O
Er dessverre noen drømmere der ute......Fikk et "raust" bud på 60K
O
Da klarer du akkurat å finansiere drømmen din om et par brukte SR Atmosphere-X level 3 høyttalerkabler, men det blir jo litt kilent uten høyttalere.Fikk et "raust" bud på 60K
O
Jeg er!Det er ikke mange som er i kjøpemodus om dagen uansett så det ser ut som de blir en stund tilForstår det ikke helt jeg rett og slett. De sonus høyttalerene der har du jo hatt som eneste faste holdepunkt en god stund. Nå vurderer du å bytte de ut, da mister du jo ankeret i lyden din. Og sannsynligvis så går du ut i en ny bytte og prøve ut runde. Er jo gøy det også, men tenk deg om et par ganger. Det er ikke alltid gresset er grønnere på andre sida veit du...
Følger med i ferden.
O
Står pakker til deg herJeg er!Det er ikke mange som er i kjøpemodus om dagen uansett så det ser ut som de blir en stund tilForstår det ikke helt jeg rett og slett. De sonus høyttalerene der har du jo hatt som eneste faste holdepunkt en god stund. Nå vurderer du å bytte de ut, da mister du jo ankeret i lyden din. Og sannsynligvis så går du ut i en ny bytte og prøve ut runde. Er jo gøy det også, men tenk deg om et par ganger. Det er ikke alltid gresset er grønnere på andre sida veit du...
Følger med i ferden.
O
Men om man venter litt skal du se at mye spennende dukker opp på bruktmarkedet etterhvert. Fin tid å ha overskudd på. Alle ferier er avlyst og folk hamstrer dasspapir!
Jippi!! Trenger jeg henger?Står pakker til deg herJeg er!Det er ikke mange som er i kjøpemodus om dagen uansett så det ser ut som de blir en stund tilForstår det ikke helt jeg rett og slett. De sonus høyttalerene der har du jo hatt som eneste faste holdepunkt en god stund. Nå vurderer du å bytte de ut, da mister du jo ankeret i lyden din. Og sannsynligvis så går du ut i en ny bytte og prøve ut runde. Er jo gøy det også, men tenk deg om et par ganger. Det er ikke alltid gresset er grønnere på andre sida veit du...
Følger med i ferden.
O
Men om man venter litt skal du se at mye spennende dukker opp på bruktmarkedet etterhvert. Fin tid å ha overskudd på. Alle ferier er avlyst og folk hamstrer dasspapir!
O
Nei det er ikke behov for det Men kanskje en mcintosh preampJippi!! Trenger jeg henger?Står pakker til deg herJeg er!
O
Nei er Aston Martin det grammoSynes jeg leste noe om Martin Logan?!?
Er ikke helt på banen her. Er det et bilmerke?
Har jeg nok av...Nei det er ikke behov for det Men kanskje en mcintosh preampJippi!! Trenger jeg henger?Står pakker til deg herJeg er!
O
O
Ta med en mcintiosh ikke få medHar jeg nok av...Nei det er ikke behov for det Men kanskje en mcintosh preampJippi!! Trenger jeg henger?
O
Tviler på om det kan bli bra...Nei er Aston Martin det grammoSynes jeg leste noe om Martin Logan?!?
Er ikke helt på banen her. Er det et bilmerke?
O